2016. január 30., szombat

68. Jerk

Mert homályosodsz, ne nézz hülyének
A játékod megváltozott, nézd magadra és a történeteidre


 Szemeim olyan gyorsan rebbentek szét,  mintha atomrobbanás lett volna, de nem. Két  dolog miatt keltem fel:
 - Louis biztosan velem töltött-e az éjszakát  vagy csak egy álom volt
 - a fiúk jéghideg vizet öntöttek a fejemre, és  Louéra is
 A fiúk viszont nem várták meg, hogy leordítsam őket, röhögve hagyták el a szobát. Csak felkaptam Louis pólóját és kisétáltam a fürdőbe. A szemeim alatt fekete táskák, de a piros folt még mindig körbe öleli. Hát, így jár az ember, ha nem tudja visszatartani a sírást. Visszamegyek, Lou is felkelt, de Ő inkább vigyorogva ránt magához, majd gyűr a vizes ágyra. Viszont miközben csókol, lehúzza rólam a pólóját, így meztelenül fekszem alatta.
- Legközelebb... - kezdene bele, de megcsókolom, így ez abba is marad. Köhintésre leszünk figyelmesek, elszakadva egymástól oda nézünk.
- Szóval, látom szent a béke. A menyasszonyod lent toporog és fel akar jönni! - majd kettőt tapsolva elhagyja a szobámat a Fürtös.
- Na, baszki! - ezzel pedig elrontva a romantikánkat, feltápászkodik, felveszi a pólóját és a bokszerét, majd rám pillant. 
- Gyönyörűen festesz szét zilált hajjal, kiszívott nyakkal, és meztelenül ott, és hidd el a kisebbik Tomlinson is készen állna, de... - csókot nyomva számra, megy ki az ajtón és hagy magamra. Remek. Akkor maradjunk két hétig "barátság extrákban", mi? Na, de most én diktálom a szabályokat. Felpattanok, a szekrényemhez megyek, és kikapva egy nyári ruhát bevonulok a fürdőbe. Lemosakszom, majd kenek fel korrektort, szemeimet kifestem, majd felvéve a ruhát és a térdzoknit leszáguldom. Az összes tekintet rám tapad, még a ribancé is, de én csak perdülve a ruhában jobbra-balra, készítek magamnak kávét, majd mikor meg van, egy pillanatra megállok, neki támaszkodom a pultnak és Olíviára nézek.
- Kedden vagy szerdán, ha neked megfelel, tudjuk elintézni a hivatalos papírokat! - kortyolok bele bögrémbe.
- Rendicsek! Holnap hánykor mentek? - kérdezi mosolyogva.
- Holnap szeretnék hamar indulni a filmbemutatóra, de nektek rossz hír, bezárom a lakást. Félek, még az én szobámat is felavatnátok, így át kell költöznötök két napra Liamhez, így a buli is ott lesz! - hadarom le.
- Na, így hova a meglepi? - kérdezi Liam, mire felnevetek,
- Semmi gond, majd rengeteg meglepi lesz neki a bulin! - kacsintok Louisra, aki inkább tovább eszi az ételt.
- Miféle meglepetésről hablatyolsz, te? - kérdezi Anastasia szempilláját megrebegtetve.
- Oh, te is itt vagy! Szóval azért meglepetés, mert tudod titkos. És mivel Harry is itt van, nem mondhatom el! - suttogom, majd megfordulva elmosom a bögrém.
- Mentem bepakolni holnapra, aztán benézek Rogerhez egy italra, majd nem tudom. Jön velem valaki? - mikor megfordulok Lounak nyílnak ajkai, de azonnal be is csukja.
- Én, Harry egy csajjal lesz, Liam Olíviával, Louis gondolom a menyasszonyával, én meg veled, Miss! - kacsint rám Niall.
- Rendicsek, szöszi! Akkor kezdhetnénk egy finom ebéddel, tegnap óta nem ettem és farkas éhes vagyok! - mondom, de egy gyors pillanatban Louisra pillantok, aki szintén engem figyel, vigyorogva rákacsintok, majd felsietek. Előveszek egy kisebb bőröndöt és berakok egy balerina cipőt, egy ruhát, meg még jó pár dolgot. Ezután összehúzom a bőröndöm és a sarokba rakom.
- Maradj így kérleeek! - hátulról átkarol és belepuszil a nyakamba.
- Jól van, de a zoknit leveszem. - kuncogok fel, majd megfordulok.
- Hova mész holnap? Minek? Melyik sráccal? - kezd el faggatózni.
- Glasgow. Felkeresem a gyerek apját. Niall és Harry. - összerándul az arca, mikor a gyerek apját említem. Louis tényleg szerette volna ezt a gyereket, és istenem, az a gyerek nem olyan anyát fog érdemelni, akinek többet ér, saját maga, a körme, akár az, hogy minden az övé legyen.
- Bízz bennem oké, BooBear? - biccent, majd puszit nyom ajkaimra.
- Louis! - Anastasia éles hangja azonnal szétválaszt minket. Így termek én a bőröndnél, Louis pedig az ajtóhoz.
- Oh, szóval itt vagy! Indulnunk kell! - jelenti ki, mire Louval összenézünk.
- Hova? 
- Hát hova! 2 hét múlva esküvő! A paphoz, te dinka! - játssza a nyálast, mikor észrevesz, és rögtön rácsimpaszkodik. Egy kérdés: Ilyenkor mit éreznek az ilyenek?
- Hát jól van! Este jövök inni! - elindul felém, megölel, én pedig lábujjhegyre állva simulok még jobban hozzá. Derekamnál vannak kezei, amivel lesimít, miközben elenged, és Louis kockáztatva, hogy Sia minden mozdulatunkat figyeli, belemarkol egy enyhét a fenekembe. Elismerő pillantást lövök felé, mire kuncogva rám kacsint, majd megfogva Sia csuklóját kirángatja és eltűnnek, mindketten, mint a kámfor. Sóhajtva vettem le zoknim és bújtam bele a balerina cipőmbe. Lerohantam a többiekhez, akik vigyorogva vártak.
- Mesélsz el mindent, de most rögtön! - jelenti ki Liam, mire leülök és mesélni kezdek.


MÁSNAP


- Minden bepakolva? Kaja? Ital? - kérdezi Liam átkarolva Olíviát.
- Nyugi van, mindent ellenőriztem, és még óvszereket is raktam be. - mondom kezembe véve a kocsi kulcsom, majd kiterelve a párt, bezárom az ajtót.
- Rebecca induljunk már! Szinte 7 órás út vár ránk, és már Niall most bezabált 2 szendvicset! - meglepetten nézek a kocsiban lévő két srácra, majd Liamékre.
- Inkább itt hagyom őket! - felröhögnek, majd tisztelegve nekem útra indítanak. A kocsi felé megyek, de ekkor terem a kocsi elé egy fehér jaguár - a kocsi, nem az állat - és száll ki belőle, egy térdnadrágos, napszemüveges Louis.
- Istenem, kapjanak el! - legyezem meg magam, Lou pedig grimaszt vágva megcsókol.
- Jó utat jöttem kívánni! - jelenti ki.
- Hallod, itt hagyom őket! - mondom a kocsiban ülők felé biccentve.
- Naa! Becca, induljunk! - Niall gyerekesen kezd el a kocsi hátsó ülésén pattogni kezd.
- Harry, nyugtasd le, vagy kloroformot tömök a szájába! - sikítok fel, mikor nem egyszer veri be a fejét a kocsi tetejébe.
- Nialler, nyugodj le! Rebecca bekeményít! - röhög fel, mire egy megrökönyödött sóhaj szakad fel belőlem. Mi a halál?
- Gyere ide! - de épp csak belefordulok, miközben Louis arcomat megfogva ránt magához és csókol meg. Tarkóját megfogva még közelebb húzom magamhoz, majd beleharapva alsó ajkába, elengedem vigyorogva.
- Köszönöm az úti csomagot. Csoki van? - kacsintok rá, mire felnevet.
- Most, hogy mondod... - majd a kocsihoz megy.
- Niall, nem kapsz! - nézek a szöszire, aki lebiggyesztett ajkakkal rebegteti meg szempilláját. - Utállak! - szűkítem össze a szemem, mire felröhög, majd puszit küld. Nevetve fordulok vissza Louishoz, aki egy nagy szatyor kaját hozott.
- Hamburger?! - sikítok fel, majd ölébe ugrok, ami miatt kiesik a kaja a kezéből. Így gyorsan visszapattanok a földre. Felveszem és beletúrok. - Sajtburger! - szemébe nézek, aki felnevet, majd biccent. - Imádlak! - mondom megpuszilva ajkait, majd átdobva az anyós ülésre pattanok be. – Na, takarodj a szép kocsiddal az utamból vagy annyi lesz neki! - rohanni kezd, majd hátrébb tolatva hagyja, hogy kimenjek. Dudálok kettőt, intünk a többieknek, majd útra kelünk.
- Adsz akkor sajtburgert? - bukkan fel Niall feje mellettem, mikor még az utcából se értünk ki.
- Igen, de Harrynek is adjál és én is kérek! - magyarázok, miközben kidugott nyelvvel csatornát váltok, majd mikor meghalok egy jót, feljebb tekerem.
- Uh, ezt nagyon szeretem! - nyög fel hátul a göndör, majd mélyen kezd bele Jason Derulo - Talk Dirty To Me dalába. Niall is csatlakozik, majd félre téve a kajámat én is csatlakozom az éneklésbe. Így megy ez, még 6 számnál, majd csinálnak egy videót, amibe igaz, éneklünk, de veszekszünk is, hogy Niall megette a sajtburgerünket, és hogy most Harryvel éhesek vagyunk. Majd Niall feltöltötte. Hogy ennek mi értelme volt, gőzöm sincs. Szerintem titokban azt hiszi, ő egy popsztár és, hogy milliónyi lány van oda érte. Ha az úgy lenne, igaz lenne, de most azt fektet meg, akit akar. Azt öl meg, akit akar. Azt rabol ki, amit akar. Bármit megtehet, és nem számít, hogy legális vagy nem, és ez mind az ötünkkel így van, vagy csak legyen maffiózó az ember. Persze, itt is vannak határok. De te döntöd el, hogy akarsz élni. Szabályosan szabadon, vagy szabálytalanul döglötten?



- Hála a jó istennek! Már kezdett elgémberedni a testem! - nyújtózkodik ki Styles, majd elszalad egy bokorhoz pisilni.
- Neked kell? - pillantok a szöszi felé.
- Inkább éhes vagyok! - szem forgatva dobom hozzá a csokis csigám, amit szem csillogva kajál be. Szem forgatva halászom elő, az utolsó megmaradt burgert és kezdem el tömni. A telefon megszólal, ami kihangosítva veszek fel, de az kamerás üzem módba kapcsol. A másik oldalon Lou vigyorog a képünkbe, majd biccent.
- Megérkeztettek? - elmosolyodva biccentek, majd lenyelem a falatot.
- Harry már fel is szentelte a földet nedvével! - Niall vigyorogva biccent mellettem, majd felnevet. - Ja, és a kaja is elfogyott. Szóval most ezt bekajáljuk, foglalunk egy hotelt, majd megyünk a filmbemutatóra, ami kereken 7 - kor kezdődik, teljes 2 órám maradt elkészülni! - mondom bekapva egy újabb falatot.
- Oh, remek! Csak szólni akartam, már ma este óta egészen szerdáig nem lesz itt Sia, a családjába gondok akadtak! - széles vigyor kerekedik arcára, majd a szőkeség toppan be.
- Miattam! Jobban mondva miattad, de ne veszünk el a részletekben! Szóval kedden mindenképp el kell kezdenünk a birtokom felfedezését! - dörzsöli össze tenyerét.
- Nyugi, Olívia! És senki egy szót sem még meg nincs! - nézek rá szigorúan.
- Jó, na! Liam amúgy üdvözöl. Épp el akar vinni valahova, piknikezni! - hangjából cseng az izgatottság, majd eltűnik.
- Ezek is itt hagynak, én meg leszek egyedül! - morogja szomorkásan.
- Még a végén megsajnállak! - vágja rá Niall.
- Dugulj el, a barátnőmmel vagy!
- Ex - barátnőd, haver! - olyan "Bitch, please!" fej, majd csettint és S alakba leviszi ujjait. Jesszusom!
- Hé, ki dugott vele tegnap este? - kérdezi Lou, de Harry is beül mellénk.
- Szép napot! - int Lou felé.
- Leszarom, hogy vele dugtál, velem van! - ereszt meg Niall egy "erre mondj valamit, öcskös" mosolyt.
- Idősebb vagyok, haver! - Louis unott fejjel bámul a kamerába.
- Adsz kézfertőtlenítőt? - suttog oda nekem Harry, mire előveszem, nyomok a kezébe, ő pedig összedörzsöli. Majd hátradőlve lehunyja a szemeit, én pedig maradtam a vita középpontja.
- Oké, elég! Szia, Louis! - ezzel pedig kinyomom, telefonomat pedig elrakom. - Akkor fürtös ne nagyon élvezkedj ott hátul, keress egy jó hotelt. - mondom kiadva a parancsot, mire sóhajtva rá is keres.
- Hülye ez a pali! - röhög fel Niall, majd a képembe nyomja a telefonját. Aham, szóval Lou bejutott a házamba, azon belül a szobámba, és azon belül feltúrta a fehérnemű szekrényem. Szóval így állunk.
- Ne válaszolj neki! Hagyd a francba! - Harry kezéből kikapom a telefont, rákattintok az egyik linkre, majd bediktálva a GPS - be, visszaadom a fürtösnek.
- Mit tervezel? - köhint fel Niall, mikor ismét úton vagyunk.
- Szóval, ha ő betört a házamba, én is azt fogom, persze, csak ha hazaértünk! - vigyorodom el, majd bekanyarodom a hotel parkolójába. Kiszállunk, elhúzok a fejünkre a napszemüveget, ők a vállukra dobják táskájukat, én pedig eladom a hülye kislány szerepet, ahogy bőröndöt megfogva húzni kezdem. Belépünk és mind szem ránk tapad. Végignézek, majd elindulok a pult felé, ahol egy édes kb. 23 éves srác áll. Borostás arca, kreol bőre, csábos mosolya mellett, izmos teste megfeszül az egyenruhán. Elmosolyodom, felteszem a szemüveget a hajamra, majd végig nyalva alsó ajkamon kezdek bele.
- Üdvözlöm! Miben segíthetek? - hangját mély baritonon cseng, ami pont tökéletesen passzol, a tökéletes külsőhöz. Szóval a srác vagy egy seggfej, vagy teljesen dinka.
- Szoba kéne, jobban mondva három ágyas szoba! - mondom felpislogva.
- Intézkedem! - biccentek, majd ujjaimmal dobolva várom a választ. - Sajnos csak a luxus lakosztályt tudom önöknek odaadni, de megegyezhetünk 20% kedvezménybe! - kacsint rám. Persze, ilyenkor nincs itt Carlos.
- Jó lesz az teljes árban! - köszörüli meg mellettem torkát Harry. Felpillantok rá, szemén még mindig rajta a szemüveg, egy keze ökölben a pulton. Hoppácska. Bátortalanul pislogok a pult mögött álló srác és rántom meg enyhén a vállam.
- Most fizetnek vagy, mielőtt távoznának? - kérdezi mosolyogva.
- Mielőtt távoznánk! - pattan mellém Niall is. A srác lassan biccent, a keze megremeg, majd elém csúsztatja a kulcsot.
- Meddig kívánnak itt maradni? - utolsó kérdésére egyszerre válaszolunk.
- Hétfő! - majd megfogva a kulcsot, megfordulva lelépünk.
- Nem fogunk fizetni, mi? - kérdezem suttogva a liftben, ahol csak hárman állunk, de a kamera tökéletes lát minket, így lehajtjuk a fejünket.
- Miért kéne, Becca? Maffiózók vagyunk, azt teszünk, amit akarunk! - nevet fel Harry, majd kiszáll a megálló liftből, és így kötünk ki a luxus lakosztályon. Kinyitom a szobánkat, belépve pedig egy kisebb nappali, egy kisebb konyha, és két ajtó van még benne. Gondolom, egyik az ágyakat takarja, a másik a fürdőt. Ezen kívül nagyon harmonikusak a színek, sőt! Nagyrészt a fekete és a fehér játszik. A két fiú azonnal külön vált, még az egyik a szobába, a másik a konyhába ment.
- Niall most ettél! - vágom le magam a kanapéra.
- Nem kéne készülődnöd? - kérdezi tömött szájjal.
- Most, hogy mondod... - felállok, megragadom a bőröndöm és belépek a szobába. A falak itt is harmonikusak, bár itt a szürke árnyalata játszik nagy szerepet.
- Szóval három ágy és a szürke színek. - morogja Harry becsukott szemmel, kaján mosollyal. Nem szólalok meg, összekulcsolom karjaimat, miközben felvonom szemöldököm. - Ugye leesett, hogy a szürke 50 árnyalatára gondoltam.  - kinyitja szemeit, és zöldes íriszeivel rám pillant.
- Aminek van a sötétség és a szabadság folytatása? - kérdezem.
- Oh, könyvmoly vagy?
- Csak lennék. Nincs rá időm. - morgom, majd kiveszem a bőröndből. a sminkcuccom, a ruhám, a harisnyát és a cipőt. Hajvasalót is kirántom, majd Harryre pillantok. - Kivasaljuk a hajad? - vigyorodom el.
- Isten ments! Inkább menj zuhanyozni. Rám is rám férne. Vagy menjünk együtt? - támaszkodik alkarjára.
- Bocs, Louis-nak  ígéretet tettem. - majd belépve a fürdőbe, bazárom magam után. Zenét kapcsolok be, majd ritmusra vetkőzöm le, állok be és kezdek el tusolni, hajat mosni. Hamar kész leszek, hajam hullámosan omlik vállamra. A ruha szűken feszül meg rajtam, de kényelmes. Topánka lábamon, szemem füstös. A fiúkra várok, a konyhában ülve, mikor SMS - em jön valakitől.
"Hogy haladtok? Életem legunalmasabb estéje! Ne nevess!! Küldj egy képet, kérlek!"
Harry és Niall pont ekkora jelenek meg. Mindketten fekete farmerben, Harryn begombolt ing, zakó. Niallen póló és zakó. A szöszi haját égnek meresztette, még Harry csak összefogta. Elvigyorodva küldtem képet róluk, majd miután átment letettem a pultra.
- Csajozni mentek vagy embert rabolni? - kérdezem jobb lábamat a másikra rakva.
- Te beszélsz? Louisé vagy még is olyan dögös vagy, baszki! - mondja Niall a hűtő felé menve.
- Nem eszünk, indulunk! Kereken 7 óra, fél kor kezdődik a film. Nyomás! - leszállok a székről és amint felveszem blézerem és táskámat is felveszem, ami tele van kábító szerekkel, vigyorogva lépek ki az ajtón.
- Taxival megyünk? - kérdezi Styles mellettem lépkedve.
- Gondolom a kocsival, amivel jöttünk, Harry. De te vezetsz! - Niall csempészi ki a kocsi kulcsokat a zsebemből, majd a fürtös mancsába nyomja. Hamar megérkezünk, azonnal helyet foglalunk, majd várjuk az eseményeket. A színpadra gondolom a rendező megy fel, majd felhívja a forgatókönyv írót is. Hangos tapsot kapnak, majd felhívja a szereplőket. Először egy kalapos fiatal srác rohan fel szmokingba. Harry közelebb hajolva a fülembe suttog.
- Nekem kell az a kalap! - morogja, mire felkuncogva tovább figyelek. Cameron Dallasnak hívják, nevét megjegyzem, majd feljön egy másik is, és a harmadik is. Nash Grier. Haja kicsivel rövidebb, mint Harrynek, gyönyörű kék íriszei vannak, hasonló, mint Niallé. Egy pillanatra futtatja végig tekintetét a közönségen, de azonnal megakad rajtam.  Először csak néz, majd vigyorogva rám kacsint. A fejével lassan és óvatosan kifelé biccent, majd megtapsolja a többieket és lelép. Kimegy az ajtón, sötétség vonul a teremre.
- Most! - ezzel pedig felállunk és kimegyünk.
- Hiszitek vagy sem, már vártalak titeket! - a falnak dőlve, zsebre dugott kézzel vigyorog ránk. - Örülök a személyes találkozásnak, Rebecca Colt, Harry Styles és Niall Horan. Gondolom ismertek, de azért bemutatkoznék. Nash Grier, és egyáltalán nem vagyok annak a ribancnak semmilyen rokona. De azt hiszem a szíve alatti csöppségnek igen. De nekem az a gyerek nem kell, szóval Louis nagy örömmel megtarthatja! - állam leesik, szemeim elkerekednek. Ezt a faszkalapot!

2 megjegyzés: