2015. augusztus 25., kedd

2. I will fall in love or not sex....

S gyűlölöm, hogy nem gyűlöllek egy cseppet sem

- Akkor? - kérdezi Polly kiskutya szemekkel.

- Mi van akkor? - kérdezem a pörgős székemben ülve és magamat bámulva a tükörbe - amit egyébként lassan fél órája csinálok - a kezemben lévő szempilla spirállal játszok, míg a másik három lány már rég kész van az előkészületekkel. Hamarosan 9 óra - úgy 10 perc-, de én sehol nem tartok.

- Még ma elkészülsz? - kérdezi feszülten Evelin.

- Persze. - vigyorgok rá. A klubban egyedül az itt dolgozók srácok és Polly szeret, és hasonlóan érzek én is. A többi lány mind szajha, és akár 20 fontért is képesek leszopni bárkit. Olcsó kurvák. Rogertől és Pollytől annyi információt kapok, mintha mindenki legjobb barátnője lennék, de ők semmit nem tudnak rólam. Például azt is tudom, hogy egyedül Lia az, aki szereti eljátszani a nehezen kaphatót, és ha a pasi tovább küszködik, akkor benne van, de mielőtt a seggfejeket a csúcsra juttatná, úgy lehúzza őket, mintha kötelessége lenne.

- Oké lányok, nyomás mindenki a kijelölt szobába. - ront be Roger.

- Hallottad, Becca? - néz rám gúnyosan a szuka.

- Becca még nem vagy kész? - dől az ajtófélfának vigyorogva. - Ti hárman sipirc, Becca 10 percet kapsz, vagy Tomlinson-t kapod! - kacsint rám, majd a függönyt elhúzva megvárja még a lányok kimennek, majd visszaengedi és ő is lelép.

- Vagy Tomlinson-t kapod… - utánzom Roger-t. – Mi ő, valami elmebeteg, aki megkúr helyben? - kérdezem a tükörben magamtól. Megcsóválom a fejem, majd a sporttáskámból előveszem a fekete tangámat, meg a fekete - piros melltartót és felveszem a fülke mögött. A vörös csillogó magassarkút is felveszem, majd vissza ülök a helyemre. A szememet piros szemfestékkel, és erős szemhéjtussal emelem ki. Szempillaspirál után, pedig a kedvencem jön, az ajkaim. Tűz vörösre festem ki, majd a tükörbe kacsintva a számat az üvegnek nyomom, végül feltúrom a hajam, és egy piros pántos nyakláncot veszek fel. Nagyon dominánsan festek, és mivel már letelt a 10 perc így Tomlinson-hoz ez tökéletes lesz. Majdnem minden tekintet rám hárul, mikor kimegyek és a vágytól éhes szemek úgy ragadnak rám, mintha csak valami jól elkészített hamburger lennék egy etióp családnak. Elindulok a szoba felé, majd benyitok. Már megérkezett az én kis vendégem, jobban mondva Mr. Tomlinson. Úgy ül a fotelben mintha maga a császár lenne, szeme rajtam járkál - tekintette csak úgy perzsel – végül tekintetünk találkozik.

- Lilit, ha jól tudom! - mondja nagyképű mosollyal az arcán.

- Tomlinson, de javíts ki, ha tévednék. – indulok meg a rúd felé.

- Felesleges, hisz tudnod kell ki vagyok. Ennek a klubnak a főnöke. A főnököd. - jelenti ki határozottan, belekortyol a poharába, de tekintetét nem veszi le rólam.

- Attól, mert itt dolgozom, nem vagyok üres fejű liba. Most pedig... - csettintek, és amint a zene beindul mozgásra is perdülök a rúdon. Egy kis bemelegítés után gyors pillantást vetek rá, és Tomlinson széles vigyorral bámulja a produkcióm. Elmosolyodom, de tovább folytatom a koreográfiát. A zene halkul, én is abbahagyom a táncomat hamarosan, de már kintről beszéd üti meg a fülemet.

- Vajon Lou mit kapott? – nevetnek, majd elhúzva a függönyt belépnek. Most már négy szempár vizslat, de én befejezem a produkciót. Az egyik, a szőkeség felém siet, és segít lejönni a kis színpadról. Rámosolygok, ő pedig gyönyörű szép kék szemeivel próbál rabul ejteni. Elkapom a tekintetem, és a vendégemre nézek.

- Azt hiszem ez akkor ennyi lett volna. Boldog szülinapot! - kacsintok a férfire, aki kisebb eksztázisból tér magához éppen. A másik három nézek, míg kicsúsztatom a kezem a szöszi kezei közül. – Lehet kell neki egy kis idő, úgy látszik hajlékony nővel még nem volt dolga. – kuncogok fel, majd elindulok a függöny felé, de ekkor valaki elkapja a kezem, és magához húz. Erős mellkasba ütközök, és mikor felnézek igéző zöld szem bámul le rám. Ajkain pimasz mosoly.

- Nem maradnál mégis? – kérdezi rekedtes hangja, szinte a nemiszerveimig hatol.

- Kérni se kell, természetes, hogy marad! – Bazd. Meg. Mr. Gilbert. A főnököm beront a kis páholyba, mintha csak erre az alkalomra várt volna. – Tovább élvezhetik az urak a hölgy társaságát, ha úgy óhajták. – meghajol, majd egy szigorú pillantást vet rám és távozik. Bassza meg. Elhúzódom a zöld szemű sráctól, és lehuppanok Tomlinson mellé. A másik három is helyet foglal, majd körbe jár a whiskey-s üveg.

- Mit mutattál neki, amitől ennyire lefagyott? – a szöszinek nincs olyan rekedtes hangja, de ír akcentusa kiütközik, ami még szexisebbé teszi a jelenlétét.

- Táncoltam. Kicsit dörgölőztem, de semmi illetlen. – rántok vállat, és én is beleiszok az üvegbe. Kicsit kaparja a torkom, de ennyivel kell egyelőre beérnem. Tomlinson kissé köhécsel, majd észbe kap.

- Jó üzletembernek tartom magam, és én szeretnék neked egy üzletet ajánlani. – kérdő tekintettel nézek a férfire, hogy mégis mi a fenéről beszél.

- Lou, most csak szórakozol, ő egy k… - a zöld szeműre kapom a tekintetem, mielőtt kiejtené a szót, és szerencséjére ő is észreveszi. – Mármint táncos. Mit akarnál pont tőle? – hideg mosollyal néz rám, és ugyanilyen mosollyal válaszolok.

- Srácok, kuss. – Tomlinson rájuk morog, majd újra rám néz. – Nos szóval, a lényeg az. Csak nekem táncolsz ezentúl, pár extrával együtt. – rám mosolyog. A reakcióm olyan gyors, hogy szinte megakadályozhatatlan, mivel nevetés szakad ki belőlem, amit a tenyeremmel próbálok visszatartani.

- Te most viccelsz velem, Drágám! Nem megyek bele semmilyen üzletbe se veled, se velük. – nézek a másik háromra is. – Sajnos veled se csendes társ, pedig te eléggé az esetem vagy. – kacsintok a harmadik tagra, aki némán, de vigyorogva biccent vissza rám. – Előbb majdnem le lettem kurvázva, most pedig arra kérsz, hogy pénzért basszak és elégítsem ki vágyaid. Nem lehetsz ennyire idióta. – fakadok ki, viszont négy meglepett tekintet láttán elgondolkodok, hogy ezt lehet nem kellett volna.

- Tudod, kik vagyunk mi, igaz? – a csendes tag is szóhoz jut, és mély hangja szinte elnémít. Ezt a hangot életem végéig tudnám hallgatni. Nem szólok, csak biccentek. – Akkor mi a faszért ellenkezel? Ha Tomlinson azt mondja, mától a ribanca vagy, akkor mától a ribanca vagy. Érted, kis csillag? – mosolyog rám, de ez a mosoly semmi jót nem ígér. Nem mondom, kicsit megrémít, de inkább a halál, mint hogy mások elnyomjanak.

- Sajnálom, de akkor sem vállalom.

- Na ide figyelj… - kezd bele újra a srác, most már mélyebb és idegesebb hangon.

- Hagyjad, haver. Ha nem, nem. Mehetsz. – Tomlinson hideg hangja kizökkent is ránézek. Tekintete rideg, ajkai összepréselve. Kimérten néz végig, de nem szól semmit ezek után. S a többiek is így tesznek. Biccentek, és némán távozok a páholyból. De mielőtt végleg ott hagynám őket megállok az ajtó mellett.

- Először is, Payne, ha egy ujjal is hozzáérsz szétlövöm a golyóid.

- Mi van, haver? – nevet fel a rekedtes hangú. – Mindig is apa pici fia voltál, de nem kaphatsz meg mindent, amire csak a szemed ráesik.

- Már pedig ő az enyém lesz, ha nem durván, akkor majd máshogy. – morogja az orra alatt.

- De mi? Megdugtad, és seperc alatt eljutatott a csúcsra? Vagy mi a faszt csinált veled? – a szöszi felnevet, mire szemforgatva indulnék meg, de valami megállít.

- Nem nyúltam hozzá, és ő is csak dörgölőzött, de srácok. Ezt a lány megdugni egy főnyeremény lehet, és én akarom azt a főnyereményt, de kurvára. Nem kell tőle semmi más, csak egy kurva éjszaka. Szétbasszam alul, felül, hogy fel se tudjon állni, és az okos szája se járhasson. Aztán ott hagyom a francba. – a többiek felnevetnek, viszont én ezen nem nevetek. De kurvára nem. Ha meg akarja szerezni a testem, neki ahhoz többet kell tennie. Elvigyorodom, majd ott hagyom a faszfejeket. Ha a testemmel akarsz játszani Tomlinson, neked először a szívemet kell meghódítanod. Ahhoz viszont sok szerencsét kívánok! 

Hello, Babydollok! Meghoztam a heti egy részt, és remélem élveztétek! Őszinte véleményeket kérek! Siettek a kövivel!! ♥♥

4 megjegyzés:

  1. Óh....óh...óh....már megint Payne a kis cuki :DDD de most nem ő lesz az középpontban..sajnos :c pedig Őt is eltudnám képzelni ebben a szerepben :DDDDD de Tommo...hűűű...kíváncsi vagyok, hogy hogyan akarja megszerezni magának a csajt :PP őszintén, sok sikert neki :DDDD
    siess a kövivel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát...Talán könnyebben, mint hinnéd! De majd mindent a maga idejében :D Siettek :)

      Törlés
  2. uh gyorsan kövit kíváncsi vagyok mit hozol ki a sztoriból :3

    VálaszTörlés