2015. szeptember 24., csütörtök

8. My girlfriend is a killer...

A gyerekkorom visszaköszön amikor ránézel arra a szörnyetegre, akivé lettem


- Legközelebb jobban felhúzlak! - kuncogok fel belezuhanva a párnába. Nevetve mellém zuhan, majd megcsókol.
- Ránk férne egy zuhany! - mondja elfintorodva. - Szex szagunk van, nagyon - nagyon!
 - Mehetsz! - mondom lustán.- Fáradt vagyok! - ekkor viszont az ajtó nyílik és 4 kíváncsi szempár néz ránk.
- Mi a faszom? Mi a szart kerestek itt? - akad ki Lou.
- Öltözzetek, elmegyünk bulizni! - jelenti ki hatalmas vigyorral Harry.
- Lábra se bírok kelni, de menjünk bulizni! - mondom és tapsolva kettőt visszadőlök.
- Na nyafogj már annyit! - felkönyökölök és a szemébe nézve.
- Akkor majd rád küldöm Harryt, de előtte felbaszom az agyát, utána kikötöz, és addig kúr amíg le nem rohad a lábad! - vigyorgok rá édesen.
- Én benne vagyok! - teszi fel Hazza a kezét.
- 10 percet kérünk! - jelenti ki Lou.
- 10 perc sok mindenre elég! - mondjuk egyszerre Liammel és össze is vigyorgunk.
- Mondtam már, hogy Liamet nagyon bírom! - ülök fel török ülésbe.
- Kifelé! - üvölti Lou. A srácok és Polly is úgy húznak ki, mint a rakéta.
- Akkor 10 perc alatt újabb menet? - kérdezem vigyorogva.
- Kielégíthetetlen vagy! - nevetve megcsókol miközben feltápászkodik.
- De csak ha rólad van szó! - kacsintok, majd felpattanok, de ez annyiban is maradt rögtön össze estem.
- Hé, jól vagy? - rohan oda hozzám és felsegít az ágyra.
- Nem hiszem. - nevettek fel.
- Te vérzel! - kiáltja nem kicsit kilyukasztva a dobhártyám.
- Hol? - kérdezem lustán szemeibe nézve.
- Hát a lábadon folyik végig a vér! - jelenti ki nevetve.
- Akkor megjött! - mondom megpaskolva arcát, majd óvatosan felállok. Lépek pár lépést, de Lou egyből jön segítene.
- Megoldom! Rád most jobb feladatot bízok. Hozz egy alsóneműt! - kacsintok rá, és puszit nyomok ajkaira. Szerencsémre az jobban felizgatta, hogy a fehérneműs szekrényemben turkáljon, így miután elkísért az ajtóhoz - persze - siettet is vissza. Bezártam az ajtót magam mögött, majd hatalmas sóhajjal leültem a wc - re. Levettem a bugyim és bedobtam a lavórba, majd elővettem egy tampont. Lou hamar meg is hozta, majd felvéve vigyorogva néztem rá.
- Most már csak ágy nemű van hátra és szólni Rogernek! - jelentem ki vigyorogva. Felkap menyasszonyi stílusban, majd miközben csókol kivesz és letesz az ágyra.
- Akkor ezek mind a szennyesbe?
- Nem, először le kell húzni rólam a huzatot, és utána a lavórba, de megcsinálom! - mondom fej rázva.
- Járhatatlanná tettelek! Addig te hívd fel Rogert! - fújtatva veszem kezembe a telefonom, majd kikeresve a számot telefonálok is.
- Szia Prücsök!
- Szia! Arról lenne szó, hogy a havi szünetem elkezdődött! - nevettek fel.
- Rendben! De hamar várunk vissza! - mondja, majd elköszönünk és leteszem. Loura pillantok, aki - szó szerint - kínlódik az ágynemű huzattal.
- Hagyd! Te keress nekem addig ruhát, hogy mit vegyek fel! - mondom felállva és kiveszem a kezéből a félig kicsomagolt takarót.
- Jó! - püfögve puszit nyom arcomra, majd a szekrényhez megy. Hamar megvagyok, de ezeket már a mosógépbe rakom bele, és indítok el egy mosást. Visszasétálok, de amikor meglátom, hogy Lou már vigyorogva áll a ruha szettem mellett felnevettek.
- Na gyere ide! - ahelyett, hogy én mennék, ő jön és felkapva oda visz az ágyhoz Leveszi rólam a pólóját, majd rám ad egy fekete melltartót. Aztán egy hátul kivagdosott atlétát, zoknit, cicanadrágot és egy farmerszoknyát.
- Már csak valami kényelmes hiányzik! Hol tarod a magassarkúidat? - kérdezi mosolyogva.
- Tomlinson! Én nem hordok magassarkút! Szóval tornacipőt keress! - megcsókol, majd kirohan és amint vissza tér rám is adja, be is köti.
- Köszönöm, Apuci! Hol a nyalókám? - kérdezem, mire fintorogva puszit nyom a számra.
- Gyere! Hoztak a  fiúk kaját, addig én felöltözök! - újra felkap, majd kivisz. Letesz a székre és elém rak pér péksütit, majd puszit nyom a számra.
- Uh, a cseléd Lou! Ilyet sem láttam meg! - szólal meg Niall nevetve.
- Ne feledd Nialler, attól még van öklöm! - vigyorog fel a szöszire, majd kikapja Hazza kezéből a szatyrot és vissza rohan a szobámba.
- Ez több volt, mint 10 perc! - jegyzi meg Polly.
- Mondok jobbat! Kivettem a szabadságom! - felnevet, mire végre bekapom az ételt. - Istenem! - nyögök fel. Mire a fiúk meghökkenve felnevetnek.
- Értünk mindent! - mondja Liam, mire elmosolyodom.
- Most akkor képzeljétek el azt, amikor Lou nincs kielégítve! - mondom vigyorogva.
- Ne már, ugye most viccelsz velünk, Becca? - akad ki Niall.
- Bárcsak igen! - sóhajtok fel.
- Hova megyünk? - kérdezi visszatérve BooBear, és helyett foglalva a pulton enni kezd.
- Hát még csak 11 van, így mi lenne ha sétálnánk? - kérdezi Polly.
- Én benne vagyok! - rántok vállat, akkor viszont megszólal Polly telefonja.
- Igen? - szól bele kedvesen. - Nem az nem lehet! Rendben oda megyek! - leteszi majd elhúzva a száját ránk nézz.
- Az öcsém megevett valamit, így most a kórházban van. És mivel se anya, se apa nem ér, nekem kell bemennem! Szóval maradtatok 5 - en! - megölel, majd elengedve int a többieknek és lelép.
- Lou tudnánk beszélni? - kérdezi Harry.
- Mondjad! - mondja meg se moccanva.
- Már mint 8 szem közt! - mondja érhetően.
- Mondjad! - felnevettek, majd Harryre nézek.
- Ha rólam van szó, arról én is tudni szeretnék. - mondom mosolyogva.
- De ez nem olyan.... - húzza el a száját.
- Ha te nem mondod, mondom én! - mondja a szöszi. - Harrynek ismerően hangzott a neve, így ráállította Liamet, hogy nyomozzon utánad!
- Hé! - szólal meg Lou. - Te nyomoztál a csajom után? - kérdezi Liamre nézve.
- Semmi gond, folytasd! - mondom elnémítva, mire Niall vigyorogva tovább folytatja.
- Szóval. Valójában te amerikai vagy, mert onnan raboltak el az állítólagos szüleid. Próbáltak téged megkeresni. - mondja Niall.
- De?
- Nincs de! - mondja Hazza.
- Mindig van egy de! - mondom, majd a szöszire nézzek. - Kééérlek!
- Oké! Van de, az hogy valaki megölte őket! - mondja, mire kiesik a kezemből a péksüti - nee! - és a régi emlékek előtörnek. A betörések, amikor egyedül voltam és én.. megöltem a megmentőimet?
- Hé, minden oké? - kérdezi Lou lepattanva.
- Nem, vagyis de! Csak... - mondom majd nevetve a szemébe nézek. - Idióta barátnőd van! - jelentem ki.
- Neked meg idióta pasid, de miért? - kérdi idegesen.
- Emlékszel, mikor mondtam, hogy én is öltem már embert.. - mondom mosolyogva.
- Azt ne mond, hogy te ölted meg őket? - mondja elkerekedett szemmel Liam.
- Mi van? - szólal meg Lou.
- De miért? - kérdezi Niall.
- Az úgy volt, hogy az akkori szüleim mindig magamra hagytak. Lehettem - az első betörésnél - 12 éves. Leszúrtam. 13 évesen újra próbálkoztak, de ekkor már ketten voltak, így hát az egyiket tökön rúgva volt időm a másikra, akit ilyen karate mozdulatommal szúrtam le, a másik pedig pont felállt és hát így. Ezután pedig többen jöttek egészen 16 éves koromig. Mikor meghalt az apám. Ők nem tudtak róla. Mindig egyedül voltam szinte, de az utolsókat már élvezettel öltem meg, majd beadtam az ártatlan kislányt, hogy csak önvédelem volt, vagy hogy betörtek és akkor itt volt egy pasas, aki leszúrta őt, és azután lelépett.
- A maszkos megmentő csak kitaláció volt? Ne már! Tudod mióta összeakartam vele spannolni?  - mondja Niall.
- Hát itt vagyok! - nevettek fel.
- Waow. - nyögi ki Lou.
- Akkor te egy hidegvérű gyilkos vagy? - esik le Harrynek.
- Mondhatni.. - mondom elhúzva a szám, majd Loura nézzek. - Baj?
- Mi a fasz? A csajom egy gyilkos, aki 12 éves korra óta ölt, és azt kérdezi baj? Szeretlek, Hercegnőm! - csókol meg. És még a többiről nem is tudnak, de talán jobb is....



Sziasztok, Bogyók! Mit szóltok? Kommenteket szavazásokat kérek! Köszönöm az 5 csodaszép feliratkozót :3 Következő pénteken ismét jövök! ;) ♥

4 megjegyzés:

  1. Hidegvérű gyilkos, de szeretlek Hercegnőm XDDDD hát ez mekkora :DDDDDDDDDD úr isten,,, komolyan...kit érdekel ha gyilkos a csajom, én büszke vagyok rá :P Louis Te vagy az én pasim!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDD ez haláli volt :DDDDD
    siess a kövivelllll

    VálaszTörlés
  2. Ahw imadom *-*
    Nagyon jo lett es Lou :'D xdddd

    VálaszTörlés