2015. szeptember 18., péntek

7. I hypnotize ya (+18)

Gondoltad volna, hogy én egy szörny vagyok?
Még soha nem láttad ezt az oldalamat


Hölgyeim, Louis Tomlinson vadállat, szexéhes és még sorolhatnám. 1 hete vagyunk együtt. Mind a hét napján basztunk! Ez mi ha nem kimerítő? Oké nem mondom, hogy nem akarom, azt se, hogy nem élvezzem, de nekem nem kell ilyen kapcsolat. És mikor ezt megmondod neki mit csinál? Kivágtat az ajtón, mint egy tinédzser srác, akit nem engedtek el  az aznap esti diszkóba. Felháborító! Aztán felhív Liam, hogy mi a francot csináltam Louis - val, mert úgy ment oda, mint egy pszichopata és fogva a fegyverét, le is lépet. Őszintén én örültem annak, hogy nálam nem hordott magánál pisztolyt. Aztán elkezdtem gondolkozni. Minek neki pisztoly? Mit akar vele csinálni? Szerintetek, ha lennék olyan hülye rögtön az öngyilkosságra gondolnék, de nem tenné meg. Tomlinson nem. Így hát felhívtam Paynet.
- Minek Tomlinsonnak fegyver? - első kérdésem, ami elég hülyén hangozhatott, hisz ő a maffia fia.
- Hát gondolom megölni valakit! Honnan tudjam, Becca? - kérdezi idegesen Liam.
- Oké, ne üvölts velem! Most be kéne paráznom? - kérdezem alsó ajkamat rágcsálva.
- Hát nem tudom. Be vagy parázva? - nevet fel kínosan.
- Nem! Érzem, hogy magával nem végezne, meg ajj...annyira nem hülye ő sem! Csak azt mondtam neki, hogy nem fogok mindennap kúrni vele, amíg együtt leszünk!
- Ohm! Akkor ezért volt olyan jó kedvű, meg ha jól gondolom nem vagy kíváncsi arra, mit csinál a maffián belül. - kuncog fel. - Meg azért te is csúcs formában voltál! - szem forgatva, megcsóválom a fejem.
- Liam a lényeg az, hogy idióta haverod van, nekem meg idióta pasim, és a maffiának fejének - aki még idiótább - idióta fia! És nem érdekel ha ezért kinyírnak, de minden Tomlinson férfi tagja bekaphatja! - mondom kiengedve a fáradt gőzt.
- Nyugi, Kicsi csillag. Most kapott Hazza egy sms - t, hogy mindjárt ott lesz nálad! - ezzel megszakad a vonal. Hát kurva jó! Le se teszem még a telefont, de az ajtó már nyílik is és Tomlinsonnal nézzek szembe.
- Nem vagyok idióta! - fog csikorgatva, és szinte ismeretlen hangon mondja. Nem rémülök meg, engem csak nem bántana, nem?
- Akkor mi vagy? Lou olyan feszes már a seggem, hogy már alig kottyan meg, ha belém tolod magad! - mondom összekulcsolva a karom.
- Oh, igazán? - kérdezi és ördögi mosollyal az arcán, nekem ront. Megcsókol, és durván nyomja magát hozzám, majd egy rántással leszedi rólam a pólót. Az asztalról mindent lerámol, majd fellök rá és a nyakamra teszi kezeit, majd végig simít vele a testemen és visszahúz.
- Durva szex kell? - felpattanok a csípőjére, mire vigyorogva vonszol be a szobámba. Ledob az ágyra, majd kihúzza nadrágjából az övét, és a kezemet az ágyhoz kötözi. A szekrényemhez lépdel és most az én egyik övemmel kötözi ki a másik kezem.
- Hercegnőm olyan élményben lesz részed, mint eddig soha. - nevet fel hátrahajtott fejjel. Mikor azt hiszem, hogy belém tolja magát, felnéz rám és egy vigyor kíséretében leszökken rólam, majd kimegy. Megráncigálom kezeim, de semmit nem ér, hiszen szikla szilárdon ide vagyok kötözve és tök meztelenül. Visszatér pár dologgal a kezében - jégkocka, csoki szirup - és vigyorogva teszi le a mellettem lévő asztalkára.
- Louis én..nem akarom! - mondom, mire fejcsóválva az alsó részemhez megy és végig simít nemi szervemen.
- Ne félj, fogod akarni! - kacsint rám, majd egy gyors mozdulattal elveszi mellőlem a szirupot és a vénuszdombomon végig csorgatja majd lenyalja a csokit. Őszintén tényleg nem akarom, de eltűnt a kontroll a testem felett. Nyelve, mint egy tornádó söpör végig csiklómon és erre a csoki szirup még jobban rátesz.
- Lou...- nyögöm kiéhezve. Bele nézz kék szemeivel az enyémbe, és felpattanva ismét itt hagy. Majd visszatér a fekete sálammal.
- Csak tudod, legyen egy kicsit....varázslatos. - nevet fel gonoszan és a szemem köré tekeri.
- Miért? Miért csinálod ezt? - kérdezem nyöszörögve.
- Hallgass! És figyelj! - nevet fel, majd egy szám indul be. Először hümmög, majd ő is énekelni kezdi.

Just when you had me down
I go changing my ways
And I wait till the moon is out
It's just part of my game
This is a cautionary cry to you
Before you figure out what I've been turned into

Just close your eyes and try to think it over
You realize I'm not the man you know, girl
I hypnotize ya
I paralyze ya
Go on and scream 'cause nobody's gonna find ya

Ha már engem választottál
Egy másik módon megyek
Nem várom meg, míg a hold lemegy
Ez csak része a játéknak
Ez egy figyelmeztető kiáltás neked
Mielőtt kitaláljuk mivé legyek

Csak csukd le a szemed, és kapcsold ki az agyad
Tudod, hogy nem az vagyok, akinek hiszel, kislány
Hipnotizállak
Megfélemlítelek
Gyerünk sikíts, mert senki nem fog megtalálni

A testem megfeszül, mert amint befejezi az éneklést, a férfi énekel tovább ő pedig belém tolja magát. Mellemet a sziruppal díszíti ki, majd keményen harapdálni kezdi őket, miközben lenyalja rólam. Fáj, de kurvára élvezem is. Majd lök rajtam. Ujjait durván nyomja meg a bőrömön, aminek tuti helye marad, de most nem érdekel. Látni akarom, kiakarok szabadulni, de a kurva életbe kibaszottul élvezem, hogy alá vagyok rendelve Tomlinsonnak.
- Kérlek...eressz! - mondom nyögve. A kezeim zsibbadnak, de Tomlinson nem figyel rám. A zene újra indul. Ő pedig lök. Érzem, ahogy pénisze már nagyon lüktet, és azt is érzem, hogy lassan elérem életem legjobb orgazmusát. A lábaim fájnak, sőt gerinctől lefelé lebénultam, azt hiszem.


So listen close I got a dirty little secret
The kind that takes away the air you try to breathe in
You won't believe it
Until you feel it
If your love is blind I guess that's why you didn't see it


Tehát jól figyelj, van egy sötét titkom 
Olyan valami, amitől a levegőt alig tudsz venni
Nem fogod elhinni
A szerelem vak - így érzed titkon 
Ezért nem tudod meglátni, észrevenni


Felsikítok, a felettem lévő állatból pedig egy férfias üvöltés szakad fel. Belém élvez - hogy mi? - majd kihúzódik belőlem. Ledől mellém és mindketten csak lihegünk, gyorsan, szabálytalanul.
- Kérlek! - nyögöm ki, mire mozgásba lendül és kiereszti a kezeim. Leszedi rólam a sálat, majd szemembe nézz.
- Saj...-kezd bele, de a sajgó kezem már csattan is arcán. Meglepetten nézz, de ezek után meg sokkot is kap, mert magamhoz húzva megcsókolom. 
- Szeretlek! - nyögöm ki szemébe nézve.
- De..Haragudni kéne, és veszekedni! Majd szakítani velem! - mondja döbbenten.
- Azt akarod? - kérdem felvont szemöldökkel.
- Megérdemelném! - jelenti ki. - Sajogni fog minden porcikád, és tele leszel lilás kék foltokkal. És beléd élveztem. De te ennek ellenére...szeretsz? - kérdezi furcsán.
- Fáj minden porcikám, és fel sem bírok kelni, de igen. Nem mondom - sőt - nem erre vágytam, de tetszett! Nálad volt az irányítás, és ez a csokis dolog is élveztess volt! - mondom kuncogva. - És csak az a kibaszott nagy szerencséd Tomlinson, hogy gyógyszert szedek!
- Más lányok sikítva rohannának el, messze tőlem. Egy szörnyeteg vagyok! És rajtad ezt nem akartam...kiadni! De annyira felhúztál, hogy.... - ökölben van a keze, de megfogom azt és végig simítok az arcán.
- Szerettem a szörnyetegeket! És téged is szeretlek! - döbbenten megcsókol, majd karjai közé zár.
- Remélem többet nem fog előfordulni ez! - jelenti ki.
- Majd többször húzlak fel, meg majd használok trágár szavakat is! - nevettek fel.
- Szerinted ez vicces? - kérdezi megrökönyödve.
- Egyáltalán nem! Te egy perverz, szexéhes barom állat vagy, aki részben még szörnyeteg is, és addig kúrja a lányokat míg mozgás képtelen állapotba nem kerülnek, de... nézz rám! Átlagon aluli vagyok, és bele szerettem ebbe a szörnyetegbe! - mondom suttogva.
- Szépség és a szörnyeteg! - nevet fel kínosan. - De nem vagy átlag aluli, nekem te vagy az én kis hercegnőm! - ölel magához szorosabban.
- Szeretlek! - mondom bicepszébe puszilva.
- Komolyan mondom, ha még többször kimondod merevedésem lesz! - nevet fel. - De én is szeretlek! - mondja ki. Lehet lányos dolog, de szívem hevesebben reagál rá és kurva nagy vigyor telepszik az arcomra. Ekkor viszont megszólal Lou telefonja. Ő elveszi a kis asztalról és felveszi.
- Mit akarsz? - morogja a telefonba.
- Beszélnünk kell! Rebeccáról van szó! - jelenti ki Hazza.
- Rendben! Holnap megbeszéljük! A hercegnőmet most tettem járhatatlanná, ne számíts ránk! - mosolyogj le rám.
- De ez fonto.... - és leteszi, sőt ki is kapcsolja.
- De fontos! - fejezzem be Hazza helyett, vigyorogva és sajogva feltápászkodok és szembe fordulok vele.
- Semmi sem fontosabb nálad, Hercegnőm! - csókol meg.
- Szeretlek, BooBear! - a kezemmel elvettem pár jeget az asztalról - ami szinte aprókká olvadtak - és hozzábújva hátához dörzsölöm őket.
- Tudod van még olyan, ahonnan az jött! - suttogja a fülembe.
- Akkor mire vársz még? - távolodom el tőle. - Csináld úgy, hogy lábra se keljek! - suttogom kéjesen, majd egy jégkockát számhoz téve bekapom. Végig folyik ajkamon, majd az államra is kerül - amit Lou vággyal nézett végig - majd kirohant és tisztán hallottam, ahogy a hűtő ajtót kinyitva azt kérdezi.
- Hol van már az a kibaszott jég?



Sziasztok, Bogyók! Remélem tetszett, kommentelni szabad és szavazni is :3 Aztán meg köszönöm a 4 követőt, és a sok oldalmegjelenítést :) ♥♥♥♥

2 megjegyzés:

  1. oké, én most tátott szájjal ülök és szótlanul bámulom a képernyőt........:DDDDD hát Becca te szerintem vagy nagyon szerelmes vagy, vagy pedig idióta XD már bocs, de Louist páros lábbal is kevés lett volna kirúgni, nemhogy még azt mondani neki, hogy szereted :DD oké, a csaj nem normális, sajnálom ...de jézus XDDD ez durva...legyen szerelmes, de ne legyen már ennyi kis nyomi XD
    siess a kövivel :PPP

    VálaszTörlés