2015. szeptember 13., vasárnap

6. I thought erotic, not horror!

Ez az egész a csókjáról szól, beszennyezi az ajkaim...



- Jó reggelt! - köszön megcsókolva. Komolyan mondom nem bírok betelni az ajkaival! Egyszerűen lenyűgöznek, főleg amikor használja.
- Neked is, BooBear! - nevettek fel. - Éhes vagyok! - látványosan elgondolkodik, majd egy kaján mosoly terül szét ajkain. - Nem rád! Ételre! - lököm el fejét, majd felpattanok és felkapva az egyik ingem kisiettek. Lou viszont utolér és magához húz. Visszaölelem és állunk itt pár másodpercig, majd a nyakamat kezdi el csókolgatni. Kuncogva felpattanok a csípőjére, mire ő neki nyom a falnak.
- Tényleg éhes vagyok, nem volt elég a gyors kaja! - mondom szomorkásan.
- Egy gyors numera, a zuhany alatt, és ezzel egyszerre két dolgok csinálunk utána pedig elviszlek villásreggelizni! - olyan mintha a hajamat szimatolná.
- Lou ugye tudod, hogy 7 óra van és nagyon kevés időnk van? - kérdezem nevetve.
- Akkor még több gyors kaját kapsz! Na! - megcsókol és - talán - ha ezzel kezdi könyörögnie sem kell, ugyan is úgy vetem magam ajkaira, mint egy - nálam is - éhesebb oroszlán. Bevitt a tusoló alá és onnantól már csak a meleg víz, én, ő és a fület erotika számított.


- Nem értem! Miért mondjátok, hogy régen jobb volt? - egymásra nézzünk Louval, majd oda siettünk a lányokhoz és fiúkhoz.
- Mi folyik itt? - kérdezi Lou.
- A ribancok azt mondják, hogy mikor Mr Gilbert volt a főnök sokkal jobb volt! - válaszol Hazza.
- Megbocsáss.. - mondja Evelin.
- Mindenki fogja be! - kiáltok fel. Az összes szem rám tapad, mint valami mágnesre. - Azért, mondják mert mikor Mr Gilbert volt lehetett feketén baszni. És gondolom ti srácok, tegnap úgy őrködtetek, hogy aki hozzáért a csajhoz elküldtétek az anyába. Lányok, a fiúk mellett állok. Ha nem tetszik, hogy itt csak táncolni lehet pénzért, akkor mondjatok fel és álljatok ki az utcasarkára. Ez nem borbélyház, hanem sztriptíz bár! - a fiúk úgy néznek rám, mint valami áldásra a lányok meg, mintha én lennék az ördög.
- Na lányok, hogy döntöttek? - kérdezi Roger vigyorogva.
- Felmondunk! - mondják - Polly kivételével - egyszerre.
- Helyes! Mehetek is, ribancok! - köhögi oda Niall, a lányok pedig ki is billegnek.
- Imádlak! - csókol meg BooBear.
- Ti mit csináltok? - kérdezi Liam meglepetten.
- Smárolnánk! - mondja Lou, mire felnevettek.
- De jártok vagy mi? - kérdezi Hazza.
- Járunk. - Pollyra nézek, akinek úgy ragyog a szeme, mint egy csillag. - Viszont nektek most szerezni kell pár táncost, addig mi Pollyval átöltözzünk! - megpuszilom Tomlinson arcát, majd elengedve a kezét, berángatom Pollyt az öltözőbe.
- Mesélj! Mi volt tegnap? - mondjuk egyszerre.
- Te kezded! - mondom vigyorogva.
- A srácok kurva jók lennének biztonsági őrnek! - nevet fel. - A lányok olyan hisztiket vágtak itt ki, hogy hihetetlen.
- Melyikük jön be? - kérdezem nevetve.
- Styles, az őrületbe kerget! - mondja ajkába harapva. - Tudom, hogy tegnap végig engem figyelt! Lemerem fogadni! Na, de a tegnapi napod sokkal izgalmasabbnak bizonyult, szóóóval... - mondja kuncogva.
- Lefeküdtünk, de előtte elvitt randizni! - mondom vállat rántva.
- És együtt vagytok! Vágod, hogy akire azt mondtad, az elején, hogy felőled egy nyálas banda is lehet, most az egyike a pasid! - mondja csodálóan.
- Hé, te is megszerzed az egyiket, ahogy azt ígérted! - mondom nevetve.
- De én csak egyszer kielégítettem - kézzel - te pedig csak táncoltál és magadba bolondítottad! - mondja sóhajtva.
- Polly, te is ugyanolyan jó táncos vagy, mint én! Most már csak azt kell, elhitetned magaddal, hogy nem egy szőke kislány vagy, aki pénzért szop vagy szexszel. Hanem azt, hogy táncolsz a férfiaknak, mert... - mondom és ránézzek.
- Mert szerettem ha engem néznek! Ha én vagyok a középpontban! - mondja magabiztosan. - Köszönöm! - ölel meg.
- Nincs mit! - mondom nevetve.
- Amúgy te...miért táncolsz pénzért? - kérdezi elengedve. Elhúzom a számat, de nyelve egyet elmondom.
- Mivel a szüleim elég korán...meghaltak, és mivel életem a tánc és mivel pénzt is kellett keresnem összehozta a kettőt. - mondom keserűen nevetve. Hát, ez nagyjából igaz.
- Te szegény! - ölel meg még egyszer.
- Ti ketten! - jön be Roger. Ránézzünk, ő pedig vigyorogva széttárja a kezeit. - Bíztam bennetek, na gyertek egy ölelésre! - megöleljük mosolyogva.
- Most pedig sipirc haza! A másik néggyel kiválasztjuk a táncosokat! - olyan lelkes, mint egy kamasz fiú.
- Akkor ma estére bezártok? - kérdezem, biccentve válaszol, majd ott hagy minket.
- Csajos este? - kérdezi vigyorogva.
- Nem lehet! Rám férne most pár óra magány! De bepótoljuk! - mondom megölelve, majd kifele veszem az irányt, de egy kéz visszaránt.
- Mi a terved ma estére? - kérdezi magához ölelve.
-  Hazamegyek, csinálok egy forró, habos vizet gyertyákkal és egy könyvel beülök és olvasok. - mondom mosolyogva.
- Akkor majd betérek melléd, de abból már nem olvasás lesz, vagy olvass valami erotikusat és eljátsszuk a kádban! - markol bele fenekembe.
- Idióta! - csókolom meg, de úgy látszik ő mindenkivel tudatni akarja, hogy az övé vagyok, mert durvább és hosszadalmasabb csókot adott.
- Ilyen durva miért nem vagy az ágyba? - kérdezem lihegve, majd a srácok felé intve ott hagyom őket.
- Hallottad Louis, ilyen durva miért nem tudsz lenni az ágyban? - mondja Niall vihogva.
- Szeretnél te az én helyemben lenni, Horan! - nevet fel Tomlinson.
- Ha akarod vele is lehetek! - fordulok vissza gonosz mosollyal.
- Nem úgy volt, hogy olvasni mész egy kád forró víz kíséretében? - kérdezi Lou vörös fejjel.
- De és megyek is! Remélem felkészültél az éjszakára! - kacsintok rá, majd megfordulva ott hagyom őket.
- Utállak, Louis Tomlinson! - sikítja Harry. Megtorpanok, és a falhoz menvén hallgatózok. - Hogy tudtál egy ilyen szexéhes, imádni való, cukorfalatot összeszedni, aki még hajlékony is!
- Öcsém! Komolyan mondom, ha elviszem magamhoz az egész lakást felfogom vele avatni! - mondja Lou nevetve.
- Elviszed magadhoz? - kérdi Liam. - Ez ilyen előre haladott dolog?
- És nem csak ennyi! Beakarom mutatni anyámnak... - mondja kicsit felnevetve.
- És a húgaidnak is? - kérdezi Horan.
- Persze. Igaz messze vannak, de azt akarom, hogy lássák, most boldog vagyok vele, Rebeccával! Rebecca Colttal! - nevet fel kínosan.
- Olyan ismerősen hangzik a neve! - gondolkodik el Styles, de ennyi volt. Nem hallgatózok tovább. Az arcomra fagyott mosoly azt akarja, hogy most azonnal távozzak mielőtt nem derül ki több dolog. És így is teszek, ott hagyom a sztriptíz bárt és egyenesen haza felé veszem az irányt. Mi az, hogy beakar mutatni a családjának? Máris? Hisz még csak 2 napja ismerjük egymást! Jesszusom, hát ez az! 2 napja ismerjük egymást és én azonnal lefeküdtem vele! Oké, mély levegő, Becca! Hisz nem bántad meg, sőt élvezted is - jobban, mint kellett volna - az lesz a legjobb ha hazamegyek. Mikor hazaértem, ledobtam magamról a táskát, majd a pulóvert is levettem, így egy farmerban és melltartóban sétáltam végig a folyóson és a fürdőbe betérve nyitottam meg a csapot. Levettem a nadrágom, majd a zoknim és jöttek a fehérneműk is. De előtte besétáltam a szobámba, és kihalásztam az egyik kedvencemet.  Mire visszaértem a kád már tele volt, így gyorsan elzárva, már csak a gyertyákra volt szükségem. A fiúkban találtam egy zacskónyi mécsest így 10 - et kivéve - a többit visszaraktam - és előhalászva a gyújtót a farzsebemből - miután elhelyeztem őket - megnyújtottam. A villanyt lekapcsoltam és óvatosan bemászva kezembe vettem Stephen King - Carrie c. könyvét.  Felnyálaztam az első oldalt és a fejtartókanák dőlve már el is merültem a sorok között. Úgy a századik oldalnál járhattam mikor hümmögést hallottam meg a bejáratnál. Nem vagyok egy félős kislány, így csak oda néztem és Tomlinson állt, kisfiús mosollyal. A gyertya fényei megcsillantak a szemében, amitől gyönyörűvé váltak íriszei.
- Erotikusra gondoltam, nem horrora! - kép közelebb majd kiveszi a kezemből és letéve - szerencséjére nyitva - és csókot lehel számra.
- De ha ez a kedvenc könyvem! Mióta áll ott? - kérdezem mosolyogva.
- Úgy 5 perce!  Csodálatos vagy! - mondja és újabb puszit nyom ajkaimra.
- Oké. fogd be és inkább gyere be mellém! - biccentve nevet, majd levetkőzök - addig én előre csusszanok - majd mikor beül a hátam mögé - visszamászok az ölébe.
- Hiányoztál! - suttogja a fülembe.
- Egy napja se járunk, de hiányoztam? - nevettek fel.
- Igen! Tudod vannak olyanok akik igen ritkán, de nagyon tudnak kötődni rövid időn belül. - mondja határozottan.
- Jól van inkább fogd be és csókolj meg! - nevetve közelebb húzom. Ő lent kezd el simogatni, de elviszem onnan a kezét, mire szomorkásan nézz rám.
- Te elvetted a könyvemet, én pedig elveszem az élvezetted! - nevettek fel, majd felállva kiszállok és magam köré tekerve egy törölközőt. Becsórom a pólóját, majd besiettek a szobámba. Felkapom az egyik bokszerem meg BooBear pólóját és a törölközőt eldobva bepattanok az ágyba, de Lou már ugrik is rám.
- Rossz vagy! Meg kell büntetni! - mondja komolyan.
- Nem kell! Becca kislány most álmos és aludni szeretne! - mondom kislányos hangon.
- Akkor veszek fel egy bokszert, és alszunk, oké? - kérdezi mosolyogva.
- Benne vagyok! - mondom puszit nyomva a szájára elmegy. Én bebújok a takarom alá, és elhelyezve a fejem a párnák között mély álomba merülök.



Sziasztok, Bogyók! Meglepetéés! Vagy csak Nialler szülinapja! Boldog szülinapot, Írmanó! ♥♥ Szóval, hogy tetszett a mai rész! A tegnap előttihez nagyon sok megtekintés érkezett amit köszönök! De a kommenteléseket várom, Niallert pedig puszilom milliószor!!! ♥♥

2 megjegyzés:

  1. Hát mit mondjak, Louis nem szarozza el a dolgokat xD Mármint, 2 nap járás után rögtön bemutatni a családnak...kemény. Talán az kezét nem akarja megkérni??? :DDD megkora lenne már!!!!!! rekordot döntenének :PPP
    siess a köviveeeeel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abban biztos vagyok, de jobbat tartogatok! Siettek :3 :D

      Törlés