2015. szeptember 11., péntek

5. You are my imperfect perfect (+18)

Minden szempontból tökéletes...

Ledob az ágyra, majd rögtön felém is mászik. Megcsókol, de kezei már fürgén a nadrágom gombjánál matatnak. Sikerül neki kiszabadítania belőle, és folytatná a felfedezést, de nem engedem neki.

- A-a! - lihegem eltolva a kezét. Szomorkásan néz, de amint megcsókolom és kezeit felvezetem melleimhez, vigyorogva belemarkol. A kezeim a nadrágja övénél matatnak, és amint kicsatolom már a gombjával is kész vagyok. Vigyorogva rám néz, nadrágja máris a parkettán landol, az enyém mellett. Kezeimmel haját túrom, még a hasamnál és derekamnál simogat. Apró nyögések szakadnak fel, ahogy férfiasságával nem egyszer simít végig a nedves területemen, így ő ezt kihasználva belém vezeti egyik ujját.

- Galád! - suttogom fülébe, majd puszit nyomok mögé és bekapom a fülcimpáját.

- Szemtelen! - suttogja ő is, és egy újabb ujjat tol fel belém. Felsikítok egy aprót, mire kuncogva puszil végig nyakamon.

- Ha azt hiszed vicces vagy, kurvára nem! - szemembe néz, felhúzott szemöldökkel. Egy kicsit tágít, és pumpál, ami kurvára jól esik, és felkorbácsol, de ekkor még egy ujj csatlakozik. Az ujjai ügyesek, és gyorsak, míg három ujjával belülről kényeztet, addig hüvelykujja a csiklómat masszírozza. Felnyögök, mikor ajkai mellbimbómra tapadnak. Harapdálja, szívogatja, majd abba marad a kellemes érzés.

- Tudod...- kezd bele, de megcsókolom és ujjaihoz vezetem a kezem.

- Fogd be, Tomlinson és vedd ki az ujjaidat! - vigyorogva megteszi. Kezeimmel bokszere sarkához nyúlok, majd megcsókolva próbálom róla lehúzni. Ügyesen és gyakorlottan bújik ki belőle, és párszor megráncigálja meredező farkát. Eltávolodik, és nadrágjához sétál, kiveszi hátsó zsebéből a tárcáját, és egy óvszert húz ki belőle. Fogával tépi szét a csomagolást, míg eközben én feltérdepelek és izgatottan nézem a műveletet.

- Szeretném, ha lassítanánk! - mondja kék szemeivel az enyémbe nézve. A lámpa fények megcsillogtatják a vágytól elsötétült tekintetét.

- Szeretkezni akarsz? - kérdezem meglepetten.

- Akár! - mosolyodik el kisfiúsan.

- Szeretkeztél már? – félénk mosoly csúszik az arcomra.

- Nem… - itt rám néz kérdően, de válaszul csak megcsóválom a fejem. Elmosolyodik, majd közelebb jön és megcsókol. Áttér a nyakamra, majd lassan levezeti a melltartó pántot - mindkét oldalt - eközben ledönt és felém tornyosul. Megcsókolom kezeimmel hajába túrok, míg ő az egyik kezével tartja magát, a másikkal pedig a gumit húzza fel.

- Készen állsz? - kérdezi, mire szem forgatva és vigyorogva megfogom a kezét és összekulcsolom.

- Nem erre a kérdésre vártam... - suttogom ajkaiba, majd megcsókolom. Csókunk alatt lassan, szinte kínzóan, belém hatol, szétnyitom szemhéjaim és bele nézek a csillogó kék íriszekbe. Eddig nem láttam így őket, de ez a mostani kihagyhatatlan. Olyan csodálatos, míg a sötétben is látszik, hogy csak úgy izzanak a vágytól.

- Imádom a szemed csillogást! - motyogja a számba, és újra megcsókol. Lassan kezd el bennem mozogni, majd gyorsít.

- Gyorsabban! - lihegem, mire kuncogva, de megteszi, amire kérem. Kezeink összekulcsolva szorítják meg néha a másikét. Lábaimat derekára kulcsolom, a behatolás így könnyebb, és jóval mélyebb. Felnyögök, testünk szinte elválaszthatatlan, mellkasunk összetapadva simul a másikéra. Ajkaink falják egymást, ha nem levegőért kapkodunk. Érzem, ahogy az orgazmus lassan kiteljesedik bennem, ahogy pumpál és döfködi az érzékeny pontomat.

- Tomlinson! – esdeklő hanggal ejtem ki a nevét, elveszve szemeibe. Annyira jó érzés, mámorító, ahogy kitölt, és magáévá tesz. Puszit nyom ajkaimra, és még erősebben döf, még gyorsabban pumpál. Az orgazmus azonnal elborít, testem rángatózik, és nem bírok a nyögéseimnek megálljt parancsolni. Teljesen elvesztem a testem és az eszem felett az irányítást, de ő erősen tart, míg egy párat lök rajtam és érzem, ahogy ő is elélvez. Csókokkal borítja el testem, majd kihúzódik, lehúzza az óvszert, összeköti és a kukába dobja. Megtörli farkát, majd lefekszik mellém.  

- Legközelebb megvárhatnál! – magához ölel, és keze minden érzékeny pontot bejár az oldalamon. Államat megtámasztom a mellkasán és a tetoválásait rajzolom körbe kezeimmel.

- Miért? Az olyan romantikus lenne? - nézek fel szemeibe. Viszont ő komolyan néz rám.

- Igen! - jelenti ki határozottan.

- Legközelebb, ha érzed, hogy a határnál vagyok akkor tégy ellene. Nem mondom, hogy lassíts, mert lehet, hogy az csak még nagyobb orgazmust vált ki belőlem. - feljebb mászok, szájára puszit lehelek, míg ő tovább simogatja a hátam.

- Szeretnéd, hogy legyen legközelebb? - kérdezi halkabban egy kis idő után. Eddig csak néztem az arcát. Olyan, mintha tökéletes lenne, de nem az. Vannak rajta hegek, de talán ez az, amitől oly tökéletes.

- Nos ezt kár lenne, nem megismételni! - szemeire koncentrálok, ahol örömöt vélek felfedezni.

- Akkor egy valamire igent kell mondanod! - jelenti ki. - A várva várt kérdésre.

- Amit a szex előtt kellett volna megkérdezned? - kérdezem nevetve.

- Hát... ha egyre gondolunk akkor igen! - nevet fel aranyosan.

- Hát akkor mire vársz? - kérdezem mosolyogva.

- Szeretnéd tartóssá tenni? Szeretnél a barátnőm lenni?  - hatalmas vigyor terül szét arcomon, és érzem, hogy a szívem hevesebben ver. Kezem megpihen mellkasán, és ugyanezeket a dolgokat érzékelem nála is.

- Hát ez volt az a kérdés! – szájához pipiskedek, majd megcsókolom. Hagyom, hogy fogaival végig simítson alsó ajkamon, majd beleharapjon és beengedve elmélyítjük csókunkat, én pedig a kezemet a paplan alatt.

- Rossz kislány! - nevet fel, mikor belemarkolok péniszébe. Felülök csípőjére, és végig simítok felsőtestén.

- Éjjel 1 óra van, előttünk az éjszaka. - mondom elkényelmesedve, majd belenézek szemeibe. Lejjebb húzom a takarót, hogy fedetlenül férjek hozzá testéhez, majd végig puszilom mellkasát, hasát, v - vonalát, majd megállok a férfiasságánál.

- Ha nem akarod... - kezd bele, de pimasz mosollyal kezembe veszem a golyóit.

- Kuss, Tomlinson! Tudok döntést hozni. - mondom és végig nyalok előváladéktól fénylő makkján. Ajkaim rácuppannak, majd nagyobb részt eresztek be ajkaim közé. Hangosan felnyög - és biztos vagyok benne -, hogy az egyik párnát a szájához szorítja. Elvigyorodom, majd tovább folytatom a szájmunkám.

 

 

- Oké! Te vagy a legjobb barátnőm az ágyban! - nyom egy puszit a számra.

- Oh, most már barátnő! Legalább már egy randevún túl vagyunk. – kuncogok fel. -  Most pedig jó éjt! - mondom ásítva és csókot váltva vele, megfordulok. Kezei körbe ölelnek, amitől kuncogni támad kedvem.

- Mi az? - szájával végig simít fülemen, mire újabb kuncogásba török fel. Ekkor viszont eszembe jut az egyik tetoválása és szembe fordulok vele.

- BooBear! - mondom szemébe nézve. Hülyén néz rám, mire nevetve megcsókolom.

- Ki az? Valami pasi? Megfojtom! - jelenti ki, mire elmosolyodom.

- Ha szereted magadat fojtogatni! - elmosolyodik, és csókot nyom ajkaimra.

- Miért? - néz szemembe.

- Mert van egy olyan tetoválásod, hogy Boo...És mivel úgy öleltél magadhoz, mint egy macit! Így BooBear! Nem vagyok a becézgetések híve, de ez tetszik és hozzád illik! - mondom végig simítva borostás arcán. Felsóhajt, majd még közelebb húz magához.

- Eddig sose engedtem ilyen közel magamhoz egy lányt - a fiúk más téma - és nem is nagyon szeretem ezt az énemet mutogatni, sőt elrejteném, de ha veled vagyok, mintha kiakarna szabadulni, áttörni minden falat, csak hogy lásd, ez vagyok én valójában! Pedig nem ilyen vagyok a mindennapokban. Hidegvérrel ölök, lövök, és aki nem adja vissza az adósságát még meg is kínzom mielőtt megölném, de ezek mind csak pitiáner cselekedetek, nem akarom, hogy a többiről tudj! -  szavai halkan, de határozottan csengenek a sötétségben. Az őszinteség néha kegyetlen, de ha már ő megnyílt, nekem is muszáj, legalább egy kicsit beengedni őt.

- Elfogadom, sőt! Én ennél sokkal rosszabbat csináltam. Most még nem akarom elmondani, nem akarom elrontani ezt a szép pillanatot. Mivel ezek tényleg rettenetes dolgok, de ígérem, mindennek eljön az ideje és akkor... - nyelek egyet és érzem, hogy egy könnycsepp szaladna végig az arcomon, ha Lou nem puszilná le.

- Akkor egyikünk sem tökéletes, sőt tökéletlen vagyunk! - suttogja álmosan.

- Te vagy az én tökéletlen tökéletesem! - suttogom, majd lehunyva szemem az álmosság magával ragad. 



Sziasztok, Bogyók Hogy tetszett a mai rész? Próbáltam sietni, de még géphez sem jutottam el :/ Szóval kommentálni, szavazni még mindig szabad! Köszönöm a 3 követőt! ♥♥


2 megjegyzés:

  1. Hát ez rohadt édes :OOOOOOOOOOOOO imádom Tomlinsont :DDD de azért lassítsanak már a tempón, hisz még csak az 5. résznél járunk XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ki van tervezve :D Tudod, hogy nem bírom vissza fogni magam :D De ígérem, hogy nem lapos :D

      Törlés