2015. november 19., csütörtök

25. Because of you...

Azt akarom, hogy nyomd a gázt, szóljon a heavy metal, mutasd meg, hogy törődsz velem
Azt akarom, hogy nyűgözz le, nyűgözz le, nyűgözz le

Louis Tomlinson


- Mi bajotok van? Mint akik megőrültek! - kiabálok rá a másik három fiúra.
- Haver már csak két hónapig maradsz agglegény! Bebaszna, ha nem lennénk boldogok. - mondja Harry, majd tovább tombol.
- Istenem! Srácok nekem el kell mennem, ma jött meg a nagymamám... - mondom, mire Niall rám kapja a tekintetét.
- A Poulston, aki incsi - fincsi sütiket csinál? - kérdezi. Nevetve biccentek, mire felcsillog a szeme. - Mond meg neki, hogy köszöntöm Londonba, és hogy ha bármikor sütkérezik, szívesen megyek kóstolóra. - mondja mosolyogva.
- Mark anyjánál miért nem vagy... készséges? - kérdezi Liam köhintve.
- Mert az a nagyimat nem csak Niall utálja. - morgom, miközben felveszem a dzsekim. - Legyetek jók, ha Sia keress, nem vagyok itt, és nem tudjátok, hol vagyok! - mondom mosolyogva, majd intek és elindulok. Mikor megérkezem, egy limuzin hajt el mellettem, és nem látok be. Picsába, jól megy a nagyinak, ha külön limuzin hozta ide. Kiszállok és bemegyek a lakásba.
- És képzeljétek kivel találkoztam... - mondja nagyi.
- Louuu! - kiált fel Phobe, a nagyi 180° fordulatot vesz, majd elvigyorodik.
- És a legidősebb unokám! 2 hónap és nős ember vagy! - mondja, majd megölel, és én is ezt teszem, majd puszit nyomva két orcájára elengedem. Mindig felnéztem a nagyira. Kedves, aranyos, azonban őszinte és kemény is, ha kell, eközben ő csinálja a legjobb sütiket. 
- De mesélj tovább! Kivel találkoztál? - mondom betérve a konyhába.
- Egy kedves lánnyal. Egész repülő úton vele beszélgettem, majd elhozott ide limuzinnal. - mondja izgatottan, a végén egy kis kuncogással.
- Kiről van szó? Biztos ismerem! - mondom kortyolva a sörös üvegből.
- Őt nem! Olyan ártatlannak tűnik ez a lány, hogy biztos nem haverkodna egy olyan sráccal, mint te! - mondja mosolyogva. 
- Akkor áruld el a nevét! - mondom szemébe nézve. Nem szeretem a szemeit, ha hazudik, akkor is olyan mintha igazat mondana. A szemével úgy tudd nézni, mintha a vesédbe látni és mindenkinek vannak olyan titkai, amit nem akar megosztani az ember nagymamájával, sőt legtöbbször senkivel.
- Higgadj le, Tomlinson! Neked menyasszonyod van! - mondja anya. Mi ez a nagy kicseszés velem?
- Mindegy akkor. Nagyi, Niall üzeni, hogy köszönt Londonba, és ha kell segítség, vagy kóstolós ember, szívesen jelentkezik. - mondom sóhajtva. - Viszont én megyek. Van pár elintézetlen ügyem! – mondom, majd puszit nyomva mindenki arcára kimegyek az előszobába.
- Ki az a lány, Anya? - kérdezi az én anyám.
- Holnap megismerheted! Áthívtam sütit sütni úgy 4 felé! - mondja a nagyi és itt zárom be az ajtót. Holnap négy után nem csak az a lány, de még én is itt leszek. És ha már a menyasszonyomnál tartunk, hogy is mondjam, a szex vele  igazán...  borzalmas, és ha nem lenne rózsaszín foltos minden ingem, akkor jobban örülnék. Elhajtok apám házához, és egy lány jön ki onnan, egy csodaszép lány. Valamit nyomkod a telefonján, majd elindul és beül egy limuzinba... De várjunk már! Ez nem Rebecca? Nem láttam az arcát, de.. van egy olyan érzésem, hogy ő az. A fekete szoknya, a bakancs, a kockás harisnya, a fehér atléta és a piros kockás ing... A limuzin pedig, ugyanaz,  ami anyáéknál hajtott el. Szóval mit keresne egy "ártatlan" lány először a nagyimnál, majd az apámnál? Fejcsóválva szállok ki, és megyek be a házba. Képzelődsz Tomlinson! Bentről nevetés hallatszik, majd egy kis motyogás.
- Én idióta! - mondja, majd néma csend lesz. Bemegyek, és azt látom, apa épp egy vodkás üvegből iszik.
- Nem arról volt szó, hogy nem iszol többet alkoholt! - apa félre nyeli a vodkát, majd meglepetten rám néz, végül elvigyorodik.
- Így is van! De most van okom ünnepelni! És neked is ajánlom! - mondja, és újabbat kortyol.
- Mi ez a nagy öröm? Szerződést kötöttél valakivel, amit ő bebukott? - kérdezem meg.
- Majdnem fiam! Ha elmesélhetném, tuti kiakadnál, de nem szabad! Titoktartási nyilatkozatot is aláírtam! - mondja leülve a kanapéra.
- Ugye, nem az oroszokkal van valami? Azok beteg állatok! - mondom undorodva és kikapva a vodkát a kezéből leülök az egyik bárszékre.
- Nem! Velük amúgy sincs semmilyen kapcsolatom! Ez annál is jobb, fiam! És hidd, el neked sem kell annyit szenvedni a szuka miatt! - mondja vigyorogva.
- Anastasiaról beszélsz? - kérdezem furcsán.
- Róla, hát! Hisz ő a menyasszonyod! - mondja vigyorogva.
- De már megszoktam! - mondom, mire rám kapja a fejét.
- Na meg a kurva anyáddal szórakozz! Szereted azt a csajt? - kérdezi felpattanva.
- Nem, és anyám sem kurva! - mondom összehúzott szemekkel.
- Jó, sajnálom, fiam, nem úgy értettem! Szerelmes vagy fiam? - kérdezi mellém leülve.
- Mi az, most már érdekel a szerelmi életem? - horkanok fel.
- Eddig is érdekelt, csak az alkohol elvitte az eszem. - mondja szomorkásan.
- Tényleg? - mondom tettetett döbbentséggel.
- Kapd be, fiam! Szóval szerelmes vagy? - kérdezi meg.
- Igen, képzeld! - morgom.
- És abba a táncosnőbe? - összeszalad a szemöldököm.
- Rebecca már nem táncosnő! - morgom, majd egy féloldalas mosolyt csusszan arcomra. Hiányzik a klubból és az életemből is. És mi van, ha a 10 perce látott lány tényleg ő az? Vagy mégsem? Istenem, miért nem hívom fel egyszerűen?
- Szóval Rebecca... Coltba? - kérdezi vigyorogva, visszarántva a valóságba. Persze, nem hívhatom fel, hisz nekem menyasszonyom van, akit telibe szarok mellesleg. 
- Igen, de jobbat érdemel nálam! - mondom sóhajtva.
- Ha hiszed, ha nem fiam! Ő is szeret, sőt egyre jobban azt gondolom, hogy egymáshoz valók vagytok. Mindketten eltökéltek vagytok, és vonzódtok is egymáshoz! - mondja csettintve nyelvével.
- Jól van, apa! Mi van ebbe a vodkába? - kérdezem az üveget nézve.
- A vodkába semmi! Fiam, mire megkapod Angliát az ország nagyobb összeggel fog rendelkezni, mint most, sőt London lesz az a város, ami csak úgy virágozni fog! - mondja és szeme csillogásából ítélve nem gondolom, hogy sületlenségeket hordani össze - vissza.
- Honnan szereztél te ennyi pénzt? - kérdezem furcsán.
- Fiam, az lesz a legjobb, ha most hazamész! - mondja felállva és ásítva felballag. Mi a fasz? Felmegy a lépcsőn, amit szememmel végig követtek, majd eltűnik. Mi a szar van? Eddig még, majd kicsattant a boldogságtól! Megrázom a fejem, és belekortyolok a vodkába, és kiürítem az üveg tartalmát. A vodka íz mellé, viszont mást is megérzek... talán eper? Végig nyalok ajkaimon, majd elvigyorodom. Eper és becsiccsentetem. A lány beleivott, és egyre jobban izgatja a fantáziámat, hogy ki Ő valójában. Előveszem a telefon és felhívom Liamet.
- El tudnál jönni értem? - kérdezem és csuklok is.
- Hol vagy? - kérdezi sóhajtva.
- Apámnál. Kint leszek a lépcsőn! - mondom, leteszem és kiballagok. Leülök a lépcsőre, és lehunyva a szemem mélyen szívom be a friss levegőt. A kérdés, pedig újra felcseng a fejemben. Ki volt az a lány? Esküszöm olyan volt tisztára, mintha Rebeccát láttam volna. De Ő nem lehet itt! Még nem telt le a hat hónap, igaz? A faszomat már, azóta nem is beszéltünk, de a fiúkkal minden héten beszélt, ebben biztos vagyok. Akkor ők csak tudják, hogy itthon van - e vagy nincs. Kocsi fényszórója világítja be az utcát, majd megáll a ház előtt és Liam száll ki belőle.
- Hát összeszarom magam! Elmentél a nagyidhoz, és apádnál kötöttél ki és el vagy ázva! - mondja, és amint elszólja magát az eső is bele kezd. Liamre nézek, aki szintén engem néz, majd felröhögünk.
- Ott a pont! Menjünk hozzád! Most nem akarok a fiúkkal beszélni! - morgom feltápászkodva.
- Hát jól van haver! - mondja Liam, majd visszamegy a kocsihoz. 
- Nem tudsz valamit Beccaról? - kérdezem a kocsiba beülve.
- Hát, úgy tudom, hogy jövő héten érkezik. - mondja Liam.
- És én erről miért nem tudok?  - fordulok felé, hangom megremeg, az idegesség pedig nem jó részegen, nagyon nem, számomra. Az érzelmeim felhevülnek, ami a vodka hatása lehet. Nem lennék így kiakadva, de végig nyalva ajkaimon, még mindig érzem az eper ízét és a vodkáját is. Nyami!
- Mert azt mondta, ne mondjuk el neked! - mondja.
- De Liam! A haverod vagyok, a legjobb, ahogy te is nekem! - mondom hőbörögve.
- Jó, bocs csak tudod, ha labilis állapotban vagy, nem tudom, mit mondjak el neked, vagy mit ne! - förmed rám.
- Állj meg! - mondom, mire lekanyarodik egy kis bolt mellé. - Gyere velem! - mondom, majd kiszállok. Ő is kiszáll és bemegyünk a boltba. Megfogok négy üveget, amiben sör bújik meg, majd a pultra rakom.
- Fizess! - mondom Liamre nézve. Felnevet fej rázva, majd fizetve távozunk. Beül a kocsiba, én pedig a padkára és hagyom, hogy az eső cseppjei végig folyjanak arcomon. Beindítja a kocsit, de az csak felbőg. Elfogyott a benzin, amint erre ő is rájön, rácsap a kormányra, kiszáll, és leülve mellém kinyitja az egyik sört.
- Ezt a szar kocsit le fogom cserélni! - morogja nagyot kortyolva.
- Apámmal beszélgettünk! - mondom, mire rám kapja a szemét.
- Komolyan? Ezért basztál be? - kérdezi vigyorogva.
- Rebeccáról beszélt, meg arról, hogy Anglia csak úgy szárnyalni fog Londonnal az élén. Meg aláírt egy szerződést. Meg, hogy nem sokáig kell szenvednem a ribanc mellett.
- Szerinted beszívott? - kérdezi komolyan.
- Nem. Két kortyot ihatott a vodkából, de szinte repült a boldogságtól. - mondom nevetve. - De ott volt egy lány is. Mármint figyelj.. Ugye hazajött a nagyi? - mondom szemébe nézve.
- Ja. - kortyol a sörből, és mielőtt beszélni kezdenék, a hasam görcsbe ugrik. Na, ezt nem foghatom a vodkára. És a gondolkodás is most sokkal nehezebben megy.  
- Egy lányról beszélt, aki ártatlannak tűnik, de egyáltalán nem az. Meg hogy végig beszélték a repülő utat. Aztán a csaj hazahozta limuzinnal. És holnap négy fele meghívta sütire! - kezdek bele, mire Liam felnevet.
- Lecsapok a csajra! – mondja nevetve. - Szeretem az ártatlannak tűnő csajokat, azok a legveszélyesebbek! - nyal végig alsó ajkán. 
- De várj! Aztán én elhajtottam apámhoz, ahol ott volt a csaj és a limuzinnal együtt lelépett. Gyönyörű volt, barna hullámos haja a háta közepét épp elhagyta, nem láttam az arcát, telefonozott, de már a stílusán is látszott, hogy amerikai, vagy nem is tudom. Bakancs, szoknya, ing és atléta, milyen stílusra tippelnél? - mondom kortyolva a sörömből, de folytatom. - Leszarom! A lényeg az szerintem az a csaj Becca volt!
- Honnan veszed? - kérdezi meg. - Amúgy bármilyen stílus lehetne, de inkább egyedit mondanék. 
- Nem tudom, megérzés! De holnap világosan fogok látni! - mondom újabbat kortyolva és rá is gyújtok, amit Liam is megtesz.
- Miért? - kérdezi cigivel a szájában. Kifújva a füstöt felnézek az égre.
- Mert holnap én is ott leszek azon a sütizésen, mint meglepi vendég. És ha Rebecca lesz az a csaj, az első dolgom az lesz, hogy mi a szart keress itt, megint.. Aztán megcsókolom, felviszem a szobába és addig kúrom még lábra sem fog állni.. megint! - Liam mellettem röhögésbe tör ki.
- Tudod mi lesz neked? – röhög fel. - Holnap kurva nagy fejfájás, amit nekem kell orvosolnom, majd négyre elkészülsz, átmész, és ha ott tényleg Rebecca lesz, le leszel sokkolva.  A csaj megváltozott, higgy nekem! Már nem játszik nyílt lapokkal, és sokkal többet tud, amit kimutat. - mondja kifújva a füstöt.
- Sose játszott. De van egy olyan érzésem, hogy azok a nyílt lapok sem tiszták, sőt mocskosak, de nagyon! - mondom sóhajtva.
- Nem, és ebben biztos vagyok. Az a csaj tele van meglepetéssel, és lehet, már azt is tudja, hogy 2 hónap múlva megházasodsz! Tele van lapokkal, amik nem nyíltak, de tiszták, hófehérek és a helyedben rettegnék, hogy ki lett az ex - csajomból. És ha holnap tényleg találkoztok, mert itt van, én azt kérném, mesélje el, mit csinált Mississippiben! - mondja Liam. Ha igaza van, én sem leszek nyílt. Rebecca és én régen ismerősök, sőt többek voltunk. De eltelt az a baszott másfél év külön. Én vőlegény vagyok, ő pedig.. hát ez az...
- Ő pedig maffiózó! - mondja ki Liam.
- Mi bajod? - kérdezem ráemelve a szemem, és pislogni sem merek, hogy biztos tisztán hallottam - e amit mondott. Lány nem lehet maffiózó, legálisan, aki illegálisan az, azt meg megölik az apjával együtt. 

- A csaj egy maffiózó, tisztán, a legnagyobb, legerősebb nő Amerikában. Olyan vagyona, akkora területe van, hogy bárki azonnal elvenné, de ő senkivel nem hempergett tudomásunk szerint, és ez az, amiben én is biztos vagyok. Ő csak élt, játszott, tapasztalatokat szerzet, ismerkedett Amerikában, és most ha újra itt van. Miattad van itt.


Sziasztok, Bogyók! Meghoztam az új részt, a következő, pedig holnap jön! Hogy tetszett? Komiznii! ♥♥♥

10 megjegyzés:

  1. ajánlom, hogy a kövi részt nagyon gyorsan tedd fel, mert én nem tudom, hogy mit csinálok ha nem....basszus ezek találkozni fognak...vagyis remélem,,,,,ejjj mik lesznek itt xDDD

    VálaszTörlés
  2. Mért itt hagytad abba?:(Imádom az egész blogodat <3

    VálaszTörlés
  3. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁKURVAJÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    Puszil Kisszikuh
    U.I. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Köszönöm szépen ♥ viszont puszillak ezért a hosszú kommiért :D

      Törlés