2015. november 20., péntek

26. Player

Az vagyok aki vagyok, sose fogom megváltoztatni az utamat
Egy szörny vagyok, és az is maradok



10 perce állok a csengő mellett, és ujjaim már zsibbadnak a folyamatos egy helyben tartástól, de nem adom fel, még be nem enged.
- Polly, kérlek szépen! - dörömbölök az ajtón. Morgás, majd kulcscsörgés, zár kattanás kétszer, az ajtó pedig nyílik. Lesorvadt ujjamat átmozgatom, de rögtön Polly nyakába dobom magam. 
- Ez csak elterelés, hogy ne csapd rám az ajtót és, hogy bekerüljek a lakásodba. - mondom hátrébb lökve, lábammal betolva az ajtót.
- Köcsög! - morog fel a fülembe, majd magához szorít. - Hiányoztál! - jelenti ki nevetve.
- Nekem is te! - mondom és elengedem. - Csinos lettél! Nem, várj.. Olyan szexi, de rejtélyes! - mondom megpörgetve, majd végig mérem ismét. Fekete tűhegyes magas sarkú (Mamám! Ki képes ebbe járni?),  rövid, nagyon rövid ruha, de felül a karja takarva van. Szeme  füstös, ajkai csillogós rózsaszínre haloványan vannak kifestve. Hidrogén szőke haja begöndörítve. amit most hátra dob.  
- Épp bulizni indultam.. Egyedül, mint mindig! - mondja bosszúsan.
- Szerencsés estéd van, itt vagyok! - mondom kettőt tapsolva.  
- Amit másfél évig baszhattam! - tapsol ő is.
- Jó, na! Sajnálom, de a családomnál voltam.. - mondom, mire összezavartan néz rám. - Mond csak, a fiúkkal tartod a kapcsolatot? - kérdezem meg, mire fejrázás a válasz. - Bassza meg! Oké, Polly, van egy nagyon hosszú történet, amit két percben összefoglalok. - biccent, én pedig elvigyorodom. - A szüleim, akik meghaltak, azok a nagybátyámék voltak, akik elraboltak az igazi szüleimtől. Mississippiben születtem van 3 bátyám, egy keresztfiam és a családom egy kikúrt maffia, én pedig kibaszottul a tagja vagyok. - mondom, mire leesett állal a kanapén foglal helyett.
- Maffiózó vagy?! - kérdezi döbbenten, majd elvigyorodik. - Király. Legalább így már értem, hogy miért ölted meg azt a faszt, aki lelőtt engem még anno. - mondja mosolyogva.
- Akkor nem vagy kiakadva meg semmi? - kérdezem elhúzva a szám.
- Miért lennék? Csak szólhattál volna, erről az egészről! Azt hittem, hogy annyira éretlen voltam, hogy itt hagytál, a fiúk meg mentek veled! - mondja sóhajtva.
- De hisz, Lou a bár tulajdonosa! - mondom leülve mellé.
- Ja, de kiléptem. Roger próbált maradásra bírni, de hát... Fő sulis vagyok! - mondja nyuszi fület mutatva.
- Oho! És mit tanulsz?- kérdezem mosolyogva.
- Ügyvédnek! És a tanárom szerint, kurva jó vagyok benne! Mát volt pár ügy, amiben segíthettem vagy csak nézhettem. - mondja nevetve. 
- Ez jól jöhet! - mondom elgondolkozva, majd elmosolyodom. – Adj rumot, meg ruhát és irány bulizni! - mondom nevetve. 
- Szolgáld ki magad! Keresek ruhát! - majd ezzel a lendülettel el is tűnik. A konyhába megyek, és a polcok között megtalálom az alkoholokat. Vodka felé húzz a szívem, de a rumot emelek ki, így kibontva iszok belőle. Égeti a torkom, amitől felhörgök, de amint a hasamba jut, mintha szétáradna az ereimbe, véreimbe beindít, de nem erotikus módon. Iszok még egy kortyot, vagy kettőt, és visszarakva kupakját Polly után eredek. Bekopogok kettőt, majd benyitok. Polly eltűnt egy hatalmas gardróbba, ami mellett szekrény volt, tele képekkel. Odasomfordáltam, és végig néztem őket. Egyiken az öcsével volt, egy másikon a családjával, majd amin egyedül van, egy babakori fotó magáról, egy kép róla és rólam majd egy - számomra - fura kép. Én, Polly, Harry és Lou vagyunk rajta. Felemelem a képkeretet és kezembe véve végig simítok az üvegen. Tudom mikor készült ez a kép! Louval másfél hetesek voltunk és elmentünk kajálni így négyesben, a másik két jó madár meg a bárba ment. Megkértünk egy nőcit, hogy fotózzon le minket, aki vigyorogva hozzátette, hogy milyen jó a négyes randi. Harry és Polly elkezdtek magyarázkodni, hogy ők valójában nem járnak, csak elkísértek minket, mire a nő ránk nézett, és oda hajolt hozzánk, ami miatt tökéletesen beláttunk mellei közé. Azt suttogta, hogy minél hamarabb hozzuk össze őket, mert a végén boldogtalannak lesznek. Majd lelépett Harry és Polly között pedig feszült lett a hangulat, így mi Louval hazamentünk, szexeltünk, és szerintem nem csak mi, hanem ők is azon az éjjelen. Kék íriszibe nézek a képen látható Lounak, majd elmosolyodom. Visszarakom, majd Polly után megyek. 
- Ez jó lesz ezzel? - néz rám egy tornacipőt és egy mini ruhát szorongatva.
- Persze, cicus! - nevetek fel, majd leveszem a kabátom, pólóm, nadrágom és felveszem a ruhát. Térdzoknit húztam lábaimra még reggel, így megnézve magam egy álló tükörbe, elcsodálkozom. 
- Ugye tudod, hogy több ezren akarnak majd veled baszni, ha még ezt is felveszed! - nyomja a kezembe a cipőt.
- De én nem fogok senkivel! - mondom vigyorogva, és belebújok 
- Még mindig szereted Louist? - kérdezi elmosolyodva.
- Hogy a faszba ne? - nevetek fel ismét. 
- Akkor induljunk? - nevet fel és felkapja kulcsait. 
- Ne fáradozz a kocsi kulcsaival, és a taxival se! 
- Miért? - kérdezi, mire kuncogva fogom meg a kezét, oltom le a lámpát, majd kihúzom.
- De.. - mondja, de megfordítom és elcsodálkozik. 
- Komolyan? Egy limuzin? - kérdezi nevetve.
- Igen, asszonyom! - mondom vigyorogva.
- Be vagy csettintve! - jelenti ki, majd megfogja a kezem, és behúzz a kocsiba. - Az Unwordly - be! - mondja Polly.
- Az egy új szórakozó hely? - kérdezem mosolyogva. 
- Igen, miután leléptél 3 hónapra rá megnyílt, és ahogy a neve is mondja földön túlian jók ott a bulik. - biccentek, és elraktározom a fejembe. Holnap, ha felkelek, és nem lesz nagyobb gondom, egy enyhe fejfájásnál, akkor irány a tőzsde.
- Meddig kéri a szolgálatom? - kérdezi a sofőr.
- Nem szoktam hányásig inni magam. Pollyra megpróbálok vigyázni, szóval ameddig haza nem kell szállítani! - válaszolom meg a kérdést végül. Biccent, mi pedig kiszállunk.
- Várj, szükségem van egy kis nikotinra! - mondom előkapva a kabátomból a cigis dobozt.
- Mióta dohányzol? - döbben le, miközben rágyújtok.
- Úgy 1 éve szoktam rá! - mondom kifújva a füstöt. Polly csak néz, majd mikor eldobom a csikket, elvigyorodik.
- Rengeteget változtál... - nevet fel, de utána túl hamar elcsöndesedik.
- És még a felét sem tudod! - morgom, majd kielőzve pár igen sok embert, előre megyek a sorba. 
- A sor vége.. - mondja a pali, de szem forgatva lehúzom a ruhát, így az elől álló férfiak és a biztonsági őr is megpillanthatja a melltartóból kilátszó mellem felületét. Visszarakom az ikreim a helyükre, majd előveszem a személyim.
- De neked csak Rebecca! - mondom vicsorogva.
- Na, basszus! - megismert. Egy izzadtság csepp szaladt végig homlokán, majd átengedett minket.
- Ez mi volt? - kérdezi sokkoltan a szőkeség. 
- Csak egy kis muri! Tudja, kivel van dolga. - mondom nevetve.
- Azt a kurva! - mondja, majd felnevet. Bemegyünk a zenétől süket terembe, majd Pollyval a bárt lőjük be célnak. Amint rendelünk két whiskyt, le is húzzuk, a táncparkettre megyünk mindketten. Először együtt táncolunk, majd kettéválunk. Kifogott magának egy édes vörös srácot, én pedig táncoltam egyedül, míg egy merev farok nem simult fenekemhez. Elvigyorodtam, míg ő karomat simogatta, majd tovább táncoltunk. Nem fordultunk szembe egymással, úgy odaveszett volna a varázslat. Ujjai többször siklottak belső combomon feljebb, ilyenkor hátsómat jobban és többször dörgöltem a farkához. A nyakamat végig puszilta, hogy elterelje figyelmem, míg a tangám szélével játszik, egyik ujját becsúsztatja és csiklómat izgatja. Ha eddig nem lettem volna benedvesedve erre biztos átáztam volna, de most még próbáltam magam visszafogni. Már nem vagyok a régi! Suhant át a fejembe, ekkor pedig mintha erőt kaptam volna, kihúztam kezeit tangám alól, és testemre vezettem fel. Nem egy játékszer vagyok, hanem egy játékos. Kezeim hajába túrtak, miközben nyakamat szívta ki kékre vagy lilára, én pedig egy erős markolással, dörgölőztem neki még egyszer, utoljára, majd kivéve kezem tincsei közül ott hagytam álló farokkal. A bárhoz vezettet az utam, ahol kértem egy vodkát, amit azonnal lehúztam, majd Pollyt kezdtem keresni a szememmel. Hamar megvolt hidrogén szőke haja, és pár másodperc alatt már fogtam a kezét, majd kihúztam a klubból. A limuzin ugyan ott állt, Pollyra néztem, aki pont akkor sápadt el, amikor oda értünk, így elrántva a tűzcsaphoz kiadta a lecsúszott italokat. Mikor felnézet vigyorogva kereste meg a tekintettem, a biztonsági őr egy palack vizet adott nekünk, amiből ivott, aztán beültünk a limuzinba. Először Pollyt vitettem haza, majd magamat. Megköszöntem a mai fuvarozást, majd becsapva az ajtót el is hajtott. Bemutattam neki a középső ujjam, majd bementem a lakásba. Levettem a ruhát, a melltartót és a bugyit is, majd beálltam a zuhany alá, ezután pedig a víz ágy várt rám. Soha ezelőtt nem aludtam még ilyenen, de ez valami földöntúli érzés.



♫ Just when you had me down ♫
♫ I go changing my ways ♫
♫ And I wait till the moon is out ♫
♫ It's just part of my game ♫

- Igen, tessék? - legszívesebben azt ordítottam volna a telefonba, hogy ki a faszom az, de tilos. Már vagyok valaki, és ha azt mondanám, például az egyik maffia vezérnek, hogy ki a faszom, nekem annyi. Így is jó pár embernek vagyok a bögyébe, mert az vagyok, aki. 
- Szia, Kedveském! Poulston nagyi vagyok! - köszön kedvesen. Basszus, honnan tudjam a számom?
- Jó reggelt...napot? Sajnálom, nincs jó időérzésem! - morgom lehunyt szemmel.
- Napot, öhm nem lenne kedved átjönni, ide a lányomékhoz kicsit sütkérezni? - kérdezi mosolyogva.
- Uh, sajnálom, de nem lehet! Így is elkéstem, mert délelőtt kellett volna felkelnem. - mondom kinyitva a szemem és felülve. A fali órára tapad a szemem, ami lassan 3 - at üt. A szarba! 
- Cserébe, holnap velünk ebédelsz! – mondja, mire elmosolyodom.
- Úgy lesz! Ígérem, most viszont mennem kell! Akkor… viszlát, holnap! - mondom búcsúzóul. 
- Holnap 1 - re! - majd leteszi. Felkelek és gyors zuhanyzás után előszedek egy fekete testre simuló ruhát, egy magas sarkút. Felkapva egy harisnyát, a fürdőbe rohanok, hogy megcsináljam a hajam. Kivasalom, majd begöndörítem. Szemeimet füstösre csinálom, ajkaim pedig maradnak természetesen. Felveszem a cipőt, majd a garázsba sietek és a papírokat, és a táskámat átdobva az anyós ülésre felveszem a bőrkabátom. Lábaimat még kibújtatom abból a szörnyűségből, majd elindítva a kocsit, a gázra taposok. Hamar megérkezem, felveszem a cipőt, és a papírokkal együtt besétálok. Mindenki szeme rám tapad, de engem csak egy dolog érdekel. Az egyik asztal épp üres így oda megyek. Egy picivel idősebbnek tűnő férfi ül le velem szembe. Bájosan elmosolyodom, mire ő is ezt teszi.
- Jó napot! Miben segíthetek? - kérdezi, mire átadom a papírokat.
- Drog, dohány, alkohol, legjobb minőség! - mondom, mire végig nyalva alsó ajkán csettint nyelvével. 
- Biztos benne? Ezek nem a magának való üzletek! – jelenti ki, mire elvigyorodom. 
- Nem lennék itt, ha nem lennék biztos. Szóval? - mondom, mire elővesz egyet, tollat ragad és írni kezd, majd elém csúsztatja.
- Minek ez magának? – kérdezi, mire elvigyorodom.
- Nem tudja, ki vagyok, igaz? Rebecca Colt, és szeretném az angliai maffiát gyarapítani némi összeggel. – ledöbben, majd megvakarja a buksiját.
- Ohm, Anglia északi részén vannak a legjobb termelő üzletek ilyen ágon. – biccentek. – Ha szeretné, felhívhatom őket, hogy meg akarja őket venni!
- Remek! Azt is mondja, hogy hívnak! Hátha a végén még ingyen megkapom őket! – kuncogok fel, majd végig nyalok az ajkaimon. – Az összeg minimum 5 millió fontról indul, és mondja meg nekik, hogy 10 – ig vagyok hajlandó elmenni!
- Úgy lesz, asszonyom! Még valami? – kérdezi elmosolyodva.
- Ne szarj be tőlem! Ilyen cuki pofát sose bántanék! – mondom rákacsintva és miközben felállok, tisztán hallom, hogy egy megkönnyebbült sóhaj szabadul fel ajkai közül.
- Jól van, asszonyom!- mondja és a telefonhoz nyúl. 
- És ne hívj asszonyodnak! Fiatalabb vagyok nálad, és ezt te is jól tudod! Egyszerűen csak Rebecca! – mosolyodom el, megragadom a mappákat és ott hagyom meggyötört fiút. Épp az ajtón távozok, mikor neki megyek valakinek.
- Baszd meg! - förmedek rá.
- Rebecca? - a döbbent, ismerős hang, azonnal arra késztet, hogy szemébe nézek az illetőnek.
- Liam! - mosolyodom el, majd megölelem.
- Te mit keresel itt? Nem úgy volt, hogy jövő héten jössz? - kérdezi meglepetten, majd végig mér. - Magas sarkú? Komolyan? - kérdezi furcsán.
- Az nem furcsa, hisz honnan jöttem ki? Viszont ebben igazad van! - kilépek a magas sarkúból, majd a kocsihoz menve kinyitom a csomagtartót és kiemelve a tornacipőm belebújok, a mappákat és berakom, majd Liamre nézek.
- Mizujs? - kérdezem meg vigyorogva.
- Tegnap jöttél? - kérdezi meg kortyolva.
- Ha kapok egy kávét én is, válaszolok minden kérdésedre! - mondom vigyorogva. Lehúzza a poharat, majd kidobja, és felém vigyorog.
- Gyere, meghívlak egy sütire is, túl sokat kell mesélned! - mondja nevetve.
- A picsába! - mondom, de felnevetek a végén. - Valami jó hely legyen, mert ha nem akkor csökkentek az információkon! – kacsintok rá, mire meglepetten, de elmosolyodik.


Sziasztok, Bogyók! Először is tegnap 4 (!!) komment érkezett a részhez, és lehet valakinek ez szinte semmi, de engem az égig emeltek! Így ma még ezen kívül vár rátok egy újabb rész, sietek xxx. ♥♥♥

2 megjegyzés:

  1. Liam *.* véééééégre :P
    istenem
    hát hol van már megint Louis,?? :DDDDD legyen már egy közös jelenetük :3 de komolyan, szerintem te direkt húzod az agyam xD szemétséggggggggg

    VálaszTörlés