2015. november 23., hétfő

28. Workout

Nem ismered az agyam annyira, mint a nevem
Nem ismered a szívem annyira, mint az arcom


- És most már végelegesen maradsz? - kérdezi Liam.
- Hát, azért a keresztfiam szülinapján meg ünnepekor szeretnék a családdal lenni. - mondom mosolyogva.
- Keresztfiad? - kérdezi Niall zabálva.
- Aham! - megmutatom a telefonomat, mire rögtön kikapja a kezemből.
- Istenem, de aranyos!  - felnevetek, majd a fiúk felé fordulok.
- De megnyugodhatok, egészen december 24 - ig itt maradok. - biccentenek, majd Harry rám pillant.
- Holnap, délután… Kipróbáljuk, milyen erős vagy! - jelenti ki, mire ajkamba harapva a fejemet csóválom.
- Ebédre vagyok hivatalos, a Poulston családnál! - mondom mosolyogva.
- Ne.. - mondja Liam döbbenten. - Te vagy az a csaj, akiről Lou nagyija annyit beszél, mintha az ezer éve nem látott unokája lennél? - kérdezi, mire összeszaladt tekintettel nézek a szemébe.
- Öhm.. ezek szerint igen! Épp jöttem haza, mikor, hogy is mondjam, a szeme emlékeztettet az exemre. - mosolyodom el.
- De akkor mit kerestél utána annál a seggarcnál? - Harry beleharap az egyik almába én meg elvigyorodom.
- Kettőt tippelhetsz, baszki! - mondja Niall szem forgatva.
- De nem úgy volt, hogy ma... - kérdezi Liam furcsán.
- Tőzsde, meg tegnap kicsit bebasztam! - mondom vigyorogva.
- Ne már! - nevet fel Niall. - Ők is Louval, én meg ezzel a faszfejjel! - bök Hazza felé.
- Kussolj! Neked legalább volt, aki kiverte! - morogja. – Az a csaj egy áldás, és baszki. Benyúlok, erre szó szerint kirántja a kezem! - végig pergettem a tegnap éjszakai eseményeket, majd Harryre pillantok. Hoppá!
- Hazza, szerintem, most elég kínos szituációban lennénk, és akkor is abba lettünk volna. Szóval örülj, hogy nem vertem ki neked! - mondom felnevetve.
- Nem! Biztos vagyok benne, hogy nem te voltál! Az a csaj... - majd rám néz, végig néz rajtam, majd kezébe temeti az arcát.
- Basszus, Styles! - röhög fel Liam.
- Sajnálom, oké! De kurva jól mozogtál, és erekcióm is volt, meg be is rúgtam… - befogom a száját, így értelmetlen motyogás marad csak a magyarázkodásból.
- Ha befejezted! - veszem le a kezem.
- De én tényleg nem tudtam, hogy te .. - kezd bele megint, és itt szakad az első cérna, megfogom és a kigombolt ingével magamhoz rántva megcsókolom. Teljesen lesokkolódott, én pedig vigyorogva engedtem el.
- Szóval… Semmi baj! - törlöm meg alsó ajkam egyik ujjammal. - Ha még egyszer azt mondod, sajnálom, újra pofon verlek, csak hozzáteszem. - mondom csettintve a nyelvemmel. A másik két fiúra nézek, aki szintén döbbenten néznek rám.
- Ki vagy te? - kérdezi meg végül Niall.
- Rebecca Colt, legrosszabb kiadásban! - nyújtok kezet vigyorogva.


Másnap délután fél egy van, már a cipőmet veszem fel, mikor megszólal a telefonom.
- Igen, tessék? - kérdezem a cigit beletéve a számba, és meggyújtva.
- Elindultál már? - Poulston nagyi hangját bárhonnan felismerném, így elmosolyodva néztem meg magam a tükörbe.
- Mindjárt! Csak elszívom a cigit és fogat mosok!
- Remek! Akkor még ne indulj el! Tegyük át este 9 - re. Az unokám és a haverjai is jönni akarnak. - morogja, mire felnevetek.
- Mit szólna hozzá, ha meglepnénk őket. Ha én már hamarabb ott lennék, és már csak őket kellene megvárni. Nagyobb lesz Louisnak a meglepetés, és előtte még tudok beszélni a lányokkal is. Annyira hiányoznak már, meg Johanna is. - mondom mosolyogva.
- Akkor gyere 7 - re! - kuncog fel. - Este találkozunk, lányom! - teszi le, én pedig Styles telefonszámát keressem ki.
- Hazza! Akkor benne vagy az edzésben? - kérdezem kicsusszanva tornacipőmből.
- Benne hát! Ott lesz ez a két fasz is, Lou és az a kurva épp a helyszínt választja ki az esküvőre. - mondja sóhajtva.
- Még csak most? - kérdezem döbbenten, kifújva a füstöt.
- Hát, Lou úgy gondolta minél később, annál jobb! - nevet fel. - Akkor este menjünk együtt? - kérdezi mosolyogva.
- Este nem tudok menni, így átettük holnapra. De egyetek helyettem is! - mondom vigyorogva.
- Jól van! - sóhaj szakad ki belőle, majd beleordít a telefonba. - Pattogj!
- Csigavér, te fasz! - kinyomom és az ágyra dobva ruhámat is mellé teszem. Elnyomom a csikket a hamusba, majd a vodkás üvegből kortyolva veszem fel a sportmelltartóm és a nadrágom. Felveszem a cipőm, bedobok a táskába egy törölközőt, egy ruhát és a bokszkesztyűimet is. Az üvegre visszacsavarom a kupakját, a telefont bedobom a táskába, majd elindulok. Amint bezárom az ajtót, futásnak eredek egyenesen Niallhez.
- Hali! - köszön megölelve. - Styles mindjárt... - kezd bele, de már meg is jelent fürtös fejével.
- Amúgy jól áll a hosszabb haj! - mondom mosolyogva. - Komolyabbnak tűnsz tőle, de egy picit lányosabbnak is, szóval legyél durván öltözve és akkor még dögösebb leszel! - mondom rá kacsintva,
- Hallottad, Henrietta? - kérdezi vigyorogva a Szöszi.
- Pofa be! Induljunk! - biccent felém, és már el is húzz.
- Szólj rám, hogy többet ne szívózzak a hajával. - suttogom oda Niallnek, majd elindulok én is.
- Jössz este? - kiált, mire visszafordulok.
- Holnap ebédre! - mondom tisztelegve, majd intek és ott hagyva Harry után iramodok.
- Ne vedd magadra! Tényleg jól áll! - mondom meglökve.
- Lehet, neked tetszik, de az a három fasz csak ezzel tud szívatni! - morogja, mire felnevetek.
- Akkor ide figyelj. Neked legalább kockás hasad van, láttad Liamét és Niallét, kicsit megereszkedett! - megáll, rám néz, majd kirobban belőle egy egészséges Styles - féle röhögés. Hát ez bevált.
- És Lou? – mondja, sokkal jobb kedvvel.
- Ő vele még nem találkoztam. - sóhajtok fel.
- És mikor akarsz? - kérdezi komolyan.
- Nem tudom, nem szólok bele Isten nagy terveibe! - mondom felemelve a két kezem, mire sóhajtva átkarol.
- Tudod, ha ő nincs, én bármikor! - mondja rám kacsintva.
- Meggondolom, Styles! – mondom, vigyorogva majd bemegyünk az üzletbe.
- Styles! Kit hoztál ma? - rohan elénk egy őszülő férfi, mire Harry elenged és kezet fog vele.
- Daniel, ő itt Rebecca Colt. Rebecca, ő itt Daniel Gilbert! - mutat be minket nyelvével csettintve, mi pedig kezet fogunk.
- Meddig? - kérdezi Harrytől.
- 2 óra, este 8 - ra meg vagyok hívva! - mondja, mire a férfi biccent és átad két kulcsot.
- Öltözők! - mondja Hazza, majd elindul az egyik felé,
- Nekem elég lesz utána is! - mondom kivéve a kezéből az egyiket.
- Pakolj le! 2 perced van! – mondja, majd eltűnik a függöny mögött. Én is ezt teszem, kiveszem, a törölközőm, leveszem a cipőm, és berakva őket kimegyek és neki dőlök a falnak. Pár másodperc múlva Harry is kijön majdnem olyan felszerelésbe, mint én csak rajta térdgatya van és atléta.
- Gyere, pár perc múlva a fiúk is itt lesznek! - biccentek, majd elindulunk az egyik ring felé. Belibbenünk mindketten és lepakolok az egyik sarokba, ő ezt teszi egy másikban.
- Segítsek a kesztyűben, Szépség? - fütyül felém az egyik ott lévő. Ránézek, majd elvigyorodom.
- Ha egy műfaszt akarsz, az igazi helyett felőlem! - biccentek felé, majd felveszem őket. Hazza szem forgatására leszek figyelmes, majd egy kézre a vádlimnál.
- Szurkolunk. - mondja Liam.
- Ezt többet ne csináld, mert nem lesznek heréid! - mondom neki leguggolva. - Szorítsd meg! - Harry is oda jön és megkéri a szöszit erre, majd visszakocog és majdnem a közepén áll meg. Felállok én is és vele szembe állok meg. Egymás szemébe nézünk, majd összeütve a bokszkesztyűnket kezdetét veszi az edzés.
Hátrébb megyek egy picivel, és várok, hogy támadjon. Ő is így vélekedik erről, amin összemosolygunk. Nem fog kezdeni, így én indulok neki, és kezdek egy szerencsétlen balossal. Lehajolva próbálja kirúgni a lábamat, de felugrok és mikor lábra érkezek még közelebb menve hozzá, a hasába ütök párszor.
- Bhaszkhi! - mondja, mire felnevetek, és beadok egy jobb horgost. Picit megtántorodik, de nem hagy időt nekem, azonnal támad a fejemre, ami majdnem betalál, de lehajolok, és újabb gyomrossal küldöm meg. A fiúk éljeneznek, majd mikor kiegyenesedem, Hazza egy szép ütés mér be nekem az arcomra. Megtántorodom, amitől aggódás vegyül tekintetében, majd kiköpöm a fogsor védőt.
- Vagy bunyózol normálisan, vagy nem edzek veled többet! - mondom a szemébe nézve.
- De csaj vagy! - mondja ő is kiköpve.
- Leszarom! Megküldtelek 2 sorozattal, és egy jobb horgost is adtam. Embereled meg magad, vagy elverlek, és nem edzek veled többet! - mondom, majd újra beteszem a számba a fogsor védőt. Ő is ezt teszi, majd egy újabb kesztyűöklözéssel, kezdetét veszi a második menet. Megint én támadok, és most megküld egy gyengébb hasassal, amit egy jobb egyenessel dicsérek meg. Megtántorodik, majd nekem ront, de én egy hátra szaltóval, kisebb sokkot adva neki hasassal támadok, és e mellé egy bal horgost is kap. Elvigyorodik, majd egy jobb egyessel támadva, a hasamra koncentrál. Kivédem őket, majd adok neki egy jobb horgost, párat a veséjébe, egyet kap még a bal májába.
- Oké! - köpi ki a fogsor védőt.
- Azt a kurva! - mondják a körülöttünk összegyűlt fiú visszhangként. Leveszi a kesztyűt Hazza, majd a kezét nyújtja. Én is leveszem, majd megrázom azt.
- Minden elismerésem! - mondja nevetve.
- Te is jó vagy! Bár tudom, hogy vissza fogtad magad! - mondom mosolyogva.
- Lány vagy, Rebecca! Fiúkat örömmel ütök tiszta erőmből, de a lányokat védeni kell! - mondja komolyan.
- Szép! - elismerően biccentek, majd a két sokkolt állapotú faszra nézek. - Ki a következő? - ütök párat a levegőbe, mire mindketten fejrázásba kezdenek.
- Gyávák vagytok! És köcsögök is! - mondom felnevetve. - Még egyet? - nézek Hazzára, mire vigyorogva biccent. A másik kettőre pillantok még egyszer, akik mosolyogva néznek rám. Kurvára hiányoztak ezek hárman. Hiányzott, ahogy a társaságukba legyek, hogy ez eredeti hangjukat halljam, ne a gépieset. És még sorolhatnám, de legjobban a legnagyobb idióta hiányzott, és még mindig hiányzik. És mi lesz, ha találkozom vele? Az biztos oda veszne a másfél éve szerzett szüzességem.


Sziasztok, Bogyók! Először is meglepiii! Aztán meg megfogtok ölni, érzem! Tudom, nincs Lou, és ezért legszívesebben megfojtanátok, na de. A következő részben (Szerdán) benne lesz, szóval! Sietek vele addig is pusza :* ♥♥

4 megjegyzés:

  1. akkor legyen már szerda :DDDDD louis kell...hiányzik :c Harrys résznél meglepődtem...a kis huncut...részegen mindegy hogy kivel vagyunk, miii ???? xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, lesz még a Harrys résznél durvábbak is, és már előre félek a reakcióktól :D

      Törlés
  2. Na jó..mért nincs Lou? És mi van Harry-vel? Ugye Harry És Rebecca nem lesznek együtt? Most már igazán jó lenne egy Louisos rész! Nagyon jó lett..várom már a szerdát:) <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mikor írtam a részt belém bújt a kis ördög :D és köszönöm ♥

      Törlés