2015. november 25., szerda

29. You're trouble which never want to let go

Mint egy erős drog, amivel nem győzök betelni.
Elveszve a szemeidben, fuldokolva a kékben

A végén Niall és Liam is beszállt pár menetre, de végül is letelt az a 2 óra a fiúk pedig mentek készülődni, és én is. Lezuhanyoztam, felvettem egy pörgős szoknyát és egy háromnegyedes inget, majd kivasaltam a hajam. A szememet enyhén sminkelem ki, majd felkapva az egyik bakancsom elindulok. Beülök a kocsiba és meg sem állok a házig. Kiszállva gyalogolok még párat, majd becsöngetek a házba.
- Ő az, anya? - kérdezi Johanna, miközben nyitja az ajtót. Meglepődik, majd vigyorogva magához ránt.
- Annyira idióta volt férjem van! - mondja magához szorítva. - Elhihetted, hogy ki is nyírnám, de ott az a... - kezd bele, de felkuncogok.
- Én is örülök, hogy látom önt! - mondom mosolyogva.
- Tegezhetsz nyugodtan! Lányok, itt van Rebecca! - kiabálja nevetve és betessékel. Dörömbölés, majd mind a négy lány egyszerre ölel meg.
- Sziasztok! - nevetve ölelem vissza őket, majd mind a négyen egyszerre kezdenek el beszélni. – Csigavér, csajok! Először csak egy! - távolodnak el tőlem. 
- Kurvára hiányoztál! - ered meg Fizzy nyelve.
- Felicite! - szól rá Johanna.
- Louis sokkal cifrábban káromkodott a kicsik előtt! - mondja szem forgatva. - Találkoztál már vele? - fordul ismét felém.
- Nem, még nem. Ma kerül rá sor, és szerintem nem is fogunk vacsorázni veletek, mert elrángat beszélgetni! Rengeteg megbeszélni valónk van! - mondom mosolyogva. 
- Meg hiszem azt! Az esküvő, a gyerek.. - mondja Lottie, én pedig meglepetten nézzek most kék szemeibe.
- Gyerek is van már? – nevetek fel kínosan, míg belül megpróbálom hamar megemészteni az információt, de nem nagyon sikerül.
- Hát állítólag 1 hónapja sikerült teherbe esnie! - mondja elhúzva a száját. - De sokkal jobban örülnék, ha te lennél terhes, mint az a ribanc!
- Amúgy tényleg! Az a lány, nem Louishoz való! Téged mindenki sokkal jobban bír a családban! - mondja Phoebe, mire végig simítok arcán.
- Meg hiszem azt! De mennyit mutat az idő? - kérdezem és mind a négyen az órára pillantanak. A mutató varázsütésre lép a tizenkettesre, és a csengő is megszólal. Kereken nyolc óra van, én pedig elég sokat késtem. Lottie elmosolyodik, én pedig besétálok a konyhába, ahol megölelve köszönt Poulston nagyi.
- Isten hozott kedveském! Készen állsz a vacsorára? - kérdezi belecsípve az arcomba.
- Persze, hogy készen állok! Segíthetek esetleg valamiben? - kérdezem, mire biccentve kezembe adja a meleg tálat.
- Tedd ki az asztalra, majd köszöntsd a barátaidat! - mosolyogva hagyom magára, majd letéve az asztalra felpillantok.
- Csak eljöttél! - mondja Liam vigyorogva.
- Szerinted kihagyom a vacsorát? Ugyan már! - mondom nevetve és megölelem.
- Az a ribanc is itt van! - suttogja a fülembe, nekem pedig undorodott mosoly telepszik arcomra.
- Legalább megismerem! - mondom, majd elszakadok tőle.
- Rafkós csaj vagy te!- mondja Johanna mellém állva.
- Ugyan már! Biztos az a lány is kedves és... - mondom, de Johanna egy intéssel elhallgat.
- Téged se bírtalak az elején, de elhihetted, te legalább őszinte voltál és szeretted a fiam! - mondja mosolyogva.
- Még mindig szeretem a fiát. - kacsintok Johannára, majd kimegyek az előszobába.
- És képzeld az a csaj.. - mondja Niall vigyorogva, majd meglát.
- Az a csaj? - kérdezi Lou, majd ő is felém fordul. - Te? - sokkoltan és meglepetten nézz rám.
- Asszem' eddig is rólam volt szó! - mondom nevetve, majd megölelem a szöszit, majd Lou felé fordulok.
- Szabad egy ölelés, vagy a menyasszony nagyon féltékeny? - kérdezem, de feleslegesen. Magához ránt és tudom, hogy legszívesebben ajkait az enyémnek nyomná, de most csak szorít magához, és én is ezt teszem.
- Drágám, ki a barátod? - kérdezi egy ismerősen irritáló hang. Jajj, ne! Suhan végig e gondolat a fejembe. Ez ugye csak egy rossz vicc? Elengedem Louist, és a lány szemébe nézek. Meglepődik, majd gonosz vigyor terül szét arán.
- Rebecca Colt? Tényleg te vagy? - kérdezi felemelve egyik kezét, és olyan kurvásan az ajkaihoz emeli.
- Anastasia Redrick! - mondom vigyorogva.
- Kikerekedtél, de az öltözködésed még mindig szar! - Lou ajkai szólásra nyílnak, de Lottie válaszol helyette.
- Jobb, mint a tied, Ribanc! - majd távozik, ahogy a másik három lány is. Maradunk hatan - Liam, Louis, Harry, Niall, én és a kurva.
- Louii.. Szólj már rá arra! - mondja nyávogva és Lottie felé mutat.
- Te semmit nem változtál, mond csak? - kérdezem felhúzva az egyik szemöldököm - Ne tárgyasítsd le a vőlegényed családját, ha értebb, sőt okosabb nálad. Szóval a helyedbe befognám a szád, és leülnék kussban! - mélyen nézek a szemébe, mire fog csikorgatva hajol közelebb.
- Ringyó! - ejti ki szavait szinte a számba.
- És ha nem tudnád, fiatalabbak is vannak körülöttünk! - majd egy elszörnyedő pillantással megjutalmazva Louist, ott hagyom a társaságot. Legszívesebben megfognám, elrabolnám, és addig kínoznám még bele nem hal. Szépen lassan. A gerinctelen nagybátyám és nagynéném mellett, ő volt az, aki rátett még egy lapáttal, addig, amíg suliba jártam. Nem tudom, hogy egyáltalán, hogy keveredett ide Európából, de bárcsak maradt volna. Gyűlölöm, és tudom, hogy az érzés kölcsönös, csak amire én képes vagyok... Ő nem. Gonosz vigyor szökkent arcomra, majd pillantásom a másik hat lányra esett. Úgy néztek rám, mint valami gonosz ragadózóra, majd mind elmosolyodtak.
- Szép volt! - mutatja fel Daisy a hüvelykujját vigyorogva.
- Vacsorázhatunk? - áll meg mellettem Hazza átkarolva.
- Ugye, ti nem jöttetek össze? - kérdezi Fizzy leülve az egyik székre.
- Dehogy, ma vertem el a csinos kis seggét ennek a féleszűnek!- mondom leülve és Harry foglal mellettem helyet.
- És Liam? - kérdezz rá Lottie, mikor látja, hogy ő foglal mellettem helyet.
- Azt hiszi, hogy még mindig vigyáznia kell rám! - suttogom neki oda, majd Liamre kacsintok. A többiek is leülnek - Lou velem szembe -, majd Johanna is Poulston nagyi is helyet foglalva, neki látunk a vacsorának. Először még csak az evőeszközök zörgése hallatszik, ahogy némán enni kezdünk, majd felnézve azt veszem észre, hogy a kék szemű csak úgy pásztázz, mint egy dögös kirakott bábut. Vigyorogva a lábába rúgok, mire pimasz mosoly terül szét arcán és enni kezd.
- Becca... Milyen volt Mississippiben? - kérdezi Lottie, vigyorogva.
- Hát először is képzeljétek el magatok egy reptéren, egy tök idegen városban, aztán oda megy hozzád egy kiöltözött személy, megkérdezi a neved, és amint igennel felelsz, magaddal rángat egy limuzinba! - mondom mosolyogva.
- Wow! Limuzin? - kérdezi Phobe.
- Ha úgy van jövő héten bejárhatnánk a várost. Vásárolhatnák, tudod csajos nap! - mondja Fizzy.
- Mit szólnál, ha a másik három lány is jönne, és mindent bejárnánk? - kérdezem mosolyogva, mire a két kicsi felvisít, a két lány pedig vigyorgásba tör ki.
- És mond csak, Becca... Miért pont most jöttél vissza? - kérdezi Johanna, mire ráemelem a tekintettem.
- Anyaa! - mondja Lottie szem forgatva.
- Örömmel válaszolok a kérdésre. - mondom vigyorogva. A három fiú - Niall, Liam és Hazza - összenézett, mire szem forgatva elvigyorodtam. - Hívott a kötelesség, meg persze, itt nőttem fel! Jó, hogy visszajövök Londonba! És szerencsémre sikerült összefutnom egy ismeretlennel! - mondom Poulston nagyira kacsintva.
- Ugyan, már rég meg akartalak ismerni! - mondja legyintve.
- És mond csak Rebecca! Mi az a kötelesség? - a ribancra pillantok, majd sejtelmesen Loura pillantok, aki elpirulva félre nyel. Újra a mellette ülő sárkányra nézek, majd válaszolok.
- Hallottam hírét, hogy az egyik barátom megházasodik, és jöttem nektek gratulálni! - itt Louis a fiúkra nézz gyilkoló tekintettel, amin felnevettek. - Tartottam valaki mással a kapcsolatot is kint, mint ezzel a három gyökérrel! Szóval ne öld meg őket! - próbáltam nem trágár szavakat használni, mivel még is csak gyerekek vannak a környezetünkbe. - Egy nagyobb idiótával, de mindegy is. Tőle tudtam meg elég sok dolgot, de hadd gratuláljak a kicsihez! - mondom elvigyorodva, mire 6 szempár néz rám, majd a plasztikra.
- Milyen kicsihez? - szólal meg Louis végül.
- Hogy te nem tudtad? - kérdezem ajkamba harapva, majd szégyenlősen a szőkeségre pillantok. - Hupsz!
- Neked nem mondta el Lou? - kérdezi Lottie döbbenten.
- Mit?!? - kérdezi kiakadva, vörös fejjel, nyakán kiduzzadt érrel.
- A menyasszonyod kisbabát vár! - válaszolok mosolyogva. - 1 hónaposat, ha jól tudom! De ne kapd fel a vizet, biztos gyönyörű kisbaba lesz, az, amit ketten összehoztatok! Hisz te egy  nagyon dögös férfi vagy, Tomlinson... Redrick pedig… - mondom, majd vigyorogva folytatom az evést.
- Kiskorodba is ilyen voltál! Ott kavarod a szart, ahol csak tudod! De elegem van belőled, te idióta ribanc! Gyűlöllek és mindig is gyűlöltelek! - ezzel kirohan, beül a kocsiba és már csak azt halljuk, hogy elhajt. Mindenki néma, én pedig hátra dőlve összekulcsolom a karom.
- Amint mondtál Rebecca.. - kezd bele Johanna.
- Anya, azt tőlem tudja! - mondja Lottie sóhajtva. Pár napja összevesztem vele, és ezt vágta a fejemhez. Hogy ne szóljak bele, az ő, a Lou és a pici jövőjébe. Megkérdeztem hány hónapos, és azt mondta egy. - mondja sóhajtva. - Azt hittem tudod, tesó! - mondja Loura pillantva.
- Apa leszek. - suttogja halkan a szavakat, majd feláll és ő is a bejárathoz megy, de ő csak becsapja az ajtót.
- Remek! Most pedig rágyújt! - dől hátra Poulston nagyi. - Tegnap is ezt csinálta, mikor nem jöttél! – mondja, rám emelve szemeit. Biccentek, felállok és utána megyek.
- Nem a legjobb döntés! - kiabálja utánam Liam. - Hagyd őt most!
- Szeretem őt. - suttogom a szavakat, majd kimegyek. Igaza volt, tényleg ott ül előttem. Leülök mellé és én is rágyújtok.
- Mióta cigizel? - kérdezi egy idő után.
- Úgy fél éve szoktam rá! - fújom ki a füstjét.
- Lehet, igaza van annak a szukának! Te tényleg csak a bajt hozod magaddal! - mondja rám nézve.
- Oh, ne is tagadd, hogy nem hiányzott egy kis baj az életedből!
- Mióta elmentél csak a baj van velem! - mondja elnyomva a csikket és újra rágyújt.
- Ha azt akarod, hogy elmenjek, vagy elfelejtselek... - mondom, mire elmosolyodik és mélyen néz a szemembe.
- Te vagy az a baj, amit soha nem akarok elengedni.. - mondja, kifújja a füstöt, és én is ezt teszem.

Sziasztok, Bogyók! Új rész, Louis... a végén. Viszont a rész, na... hogy tetszett? :D A következő rész péntek, és uh, de várom a reakciótokat :3 Sietek, sok puszi, hatalmas ölelések! Kommentálni! ♥♥♥

6 megjegyzés:

  1. köszönjük, de nem kell gyerek xD mondjuk nem csodálkoznék rajta ha kamu lenne xD szóval nem kell, legyen másé :P éssss végreeee Louis :3 hiányzott már :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD örülök hogy nem kell de van és lesz is :D ❤

      Törlés
  2. TERHES??? Mi van ? Nem lehet ,biztos csak szívatsz! Nagyon jó rész lett! Alig várom ,hogy Louis és Rebecca összejöjőn!

    VálaszTörlés
  3. Neeeeeeeeeeeeeeeem...most komolyan terhes? Nem már kérlek...ne csináld már ezt!!Neeee!! Louis rész <3 Nagyon szupi lett:) Várom a pénteket:)) <33

    VálaszTörlés