2015. november 27., péntek

30. Midnight Memories (16+)

Öt láb csőnadrágban
Ne nézz hátra, bébi kövess engem


- És most hogyan tovább? - kérdezi sóhajtva.
- Beszélnünk kell! De ahhoz már ittam vodkát... - nevetek fel.
- Az szép! A nagyim volt? - nevet fel ő is.
- Nem, saját magam! Tudod, otthon rászoktattak! - mondom mosolyogva.
- Ahogy a cigire?
- Sok mindent nem tudsz még rólam... de ez legyen a jövő mesélje. Gyere! - felpattanok, és a kezem gyújtom. Elneveti magát, majd felpattan ő is és bemegyünk a többiekhez.
- Na? - kérdezi Poulston nagyi.
- Hát asszem' ennyi volt a vacsora. Nagyon finom volt, amit ettem belőle, de ma berúgok, mert a menyasszonyomat teherbe ejtettem. Szerintem ez a kedves hölgyemény velem tart, de ti srácok? - kérdezi a három fiúra nézve.
- Túl hamar beszéltétek meg a dolgokat, nem? - áll fel Liam, de sokat sejtően rám vicsorog.
- Majd holnap! - legyint Louis. - Anya elvihetünk pár vodkát vagy whiskyt? - kérdezi, mire Johanna nevetve biccent.
- Majd holnap pótolod, fogj egy táskát vagy akárhányat és pakold tele őket. Asszem' megérdemled, hogy segg részeg legyél! - mondja nevetve.
- Anya! - szól rá Fizzy, mire szem forgatva elmosolyodik.
- Sokkal piszkosabb a szád a lányok előtt, szóval pofa be! - mondja a játékos anyát adva. Felnevettünk, majd Lou felszalad.
- Holnap totál K.O. lesz. - mondja Niall sokat sejtően.
- Én is főleg, ha többet iszok! De figyelj, állítólag utálja azt a ringyót! És ha segg részeg akar lenni, akkor legyen! Megérdemli. – mondom, kifújja az eddig benn tartott levegőt. Fura észre se vettem, hogy nem vettem. Lou öt háti zsákkal tért vissza, majd magával rántott.
- Ma bebaszunk! - suttogja oda nekem. - És tuti rád fogok pörögni! Te döntöd el, hogy hagyni fogod - e vagy nem! De nem akarok emlékezni semmire! Szóval holnap arra kérlek, bármi is történt köztünk mondd el őszintén!
- Oh, fogd már be! Ha rám mozdulsz, visszamozdulok, faszfej! - mondom suttogva. - Még mindig szeretlek, és ha rám mozdulsz, akkor te csalod meg a menyasszonyod! - döbbenten néz rám, majd elvigyorodik.
- Oh, szóval még mindig! De veled csalom meg! - mondja rám kacsintva. Közelebb hajolok, mire elfelejt levegőt venni, és puszit nyomok arcára.
- És örömmel vállalom egy éjszakára a szerető szerepét, de szólok a szex… Az nem úgy fog történni, ahogy te akarod, BooBear! – mondom, majd eltávolodva felmarkolok két megrakott táskát és kiviszem a fiúkhoz.
- Liam, ez meg az enyém! - veszem a hátamra.
- Anya, hadd menjek már velük! - könyörög Fizzy, mire én is odaállok és Johannára pillantok.
- Lehet, meg fogsz rám haragudni, de ne akard látni Lout segg részegen! Bevallom, senkit ne akarj látni segg részegen, közölünk, mert túl csúnya dolgokat csinálunk mi így öten! - mondom felnevetve.
- Arrg! De miért? - kérdezi összekulcsolva karjait a mellkasa előtt. Mindig imádom a kamaszokat látni lázadozás közben. Olyankor mindig arra emlékeztetnek, ami kimaradt az életemből. Sóhajtva nézek Fizzy szemébe, és szinte szuggerálom, hogy nem jó döntés velünk jönnie.
- Mert Lounak most egy igazi berúgásra van szüksége. És ha te ott lennél, feltámadna benne a nagy bátyó szerepe és láthatod, hogy a többiek is ki vannak éhezve egy jó csajra, és te az vagy.... - mondom, mire látom a szemében, hogy elgondolkozik rajta. Majd végül bedobom az aduászt. - És azt is képzeld mellé, hogy te is részeg lennél, védtelen ezektől a perverz disznóktól. Én nem tudnék rád figyelni. Aztán meg... csak jobb haverokkal berúgni, mint a bátyáddal, nem? - kérdezem, mire végre elmosolyodik.
- Oké, de akkor holnap én rúgok be a csajokkal, anya! - mondja Johannára nézve, majd feltrappol a lépcsőn.
- Köszönöm! Már túl öreg vagyok és akarat gyenge, a lányok pedig túl makacsak! - mondja sóhajtva.
- Ti is ketten pihenjetek le! Vagy rúgjatok be, nem számít a lényeg, hogy ne gondoljatok most arra a ribancra! Loura pedig megpróbálok vigyázni! - mondom megölelve és felnevetve.
- Köszönöm, Becca! - mondja, majd eltávolodva a fiúkhoz lép.
- Hát, akkor jó berúgást! - mondja tisztelegve.
- Nem hittem, hogy fogok ilyet hallani a saját anyám szájából, de azért köszönjük! - mondja Lou felnevetve.
- Aztán használjatok gumit! - kiáltja Poulston nagyi a konyhából, mire mind a négyen szemet forgatnak.
- Lou te csak ne forgasd a szemed! - mondja Johanna, mire a srác kamasz módjára lesüti szemeit és bűnbánóan pislog fel az anyjára.
- Menjünk már! Már érezni akarom a whiskyt! - mondja a szöszi, mire mind a hatan felnevetünk.
- Megyünk! Szia, anya! Szia, nagyi! - int Lou, majd kilép az ajtón. Mi négyen egy további jó estettél, bezárjuk magunk után az ajtót, majd kikapjuk a táskából az első piát és bele is kortyolunk.
- Merre? - kérdezem vigyorogva.
- Menjünk a Temzéhez! - mondja Niall. Elindulunk röhögve, majd az alkohol hatására énekelni is kezdünk.
- Fogjátok már be! - jön ki egy idős férfi, de amint mind az öten ránézzünk - gondolom a másik négy is gyilkos tekintettel - visszaszalad a házába. Összepacsizunk Liammel, majd tovább megyünk.
- Lopjunk kocsit! - mondja Harry izgatottan. Újabbat iszok, majd az épp elhaladt kocsi mellett megállok és betöröm az üvegét a könyökömmel. Liam az, aki azonnal kapcsol, és arrébb lökve ugrik be a kocsiba. A riasztó egyre hangosabban szól, majd azonnal leáll. Liam felpattan és vigyorogva mutatja fel a hüvelykujját.
- Te vezetsz! - mondja Niall és arrébb lökve a srácot beül az anyós ülésre.
- Hazza! - nyitom ki neki a kocsit, mire vigyorogva beül. Beszállok mellé pedig Lou huppan be. Liam beindítja a kocsit, majd felpörgeti 220 - ra. Loura pillantok, aki szintén engem néz. Keze térdemre csusszan, ajkain pimasz mosoly születik. Fejcsóválva elmosolyodom, mire feljebb vezeti a kezeit és belemarkol a combomba. Kérdő tekintettel nézek rá, pimasz mosolyából, vigyort varázsol, és még feljebb vezeti kezeit. Én ujjaim is útra indulnak, két ujjamat futtatom végig combján, majd elérek a nemi szervét takaró felülethez. Most én vigyorodom el, ő pedig elismerő biccentéssel, veszi le a kezeit combomról, és két ujjra vált. Feljebb halad, szoknyám alatt van már. Szemünk csak a másikét figyeli, ujjaim pedig a cipzárját húzza le, és téved a bokszerhez. Lassan simítok végig dudorodásán, mire egy halk, de élveztess, sóhaj szakad fel ajkain. Viszont, amire nem figyeltem, ujjai már az én nemi szervemet is elérte, és épp a francia alá hatolt be. Durván harapok ajkamba visszatartva egy nyögést, mire felkuncog halkan, hogy csak én halljam. Elvigyorodom, majd ujjaimat durvábban megnyomom, mire már észrevehetően megdudorodik hossza. Kék íriszeiben vágy csillan fel, mire kacsintva kiveszem ujjaim, visszahúzom a cipzárt, és ő is abba hagyja a kényeztetésem. Ujjaink pedig egymással kezdenek fogócskázásba combomon, majd mikor megkaparintja ujjaim, megfogja, összekulcsolja kezünket, és rám kacsintva végig nyal alsó ajkán, és kinéz az ablakon. Beérünk a belvárosba, ahol Liam még nagyobb gázt ad. Röhögésben törünk ki, majd elengedem Lou kezét, ekkor viszont egy hatalmasat dőlök előre és a mellettem ülő két srác fog vissza, hogy le ne fejeljem a szélvédőt.
- Bassza meg! - mondja Liam, majd miután felmérte, hogy senkinek nem esett baja felröhög. Előttünk egy hatalmas téglafal áll, és miután mi is feleszméltünk a sokkból röhögő görccsel szálltunk ki a kocsiba. Elindultunk valamire, dalolászva és most senki nem szólt ránk, de tudták, hogy ott vagyunk, annyi különbséggel, hogy ők már ismerték a srácokat. A Temzén hajók állnak, összevigyorgunk, majd elindulok feléjük, ám egy őr megállít minket. A fiúkra nézve biccentek, akik tovább haladnak.
- Szép estét! Egy kortyot? - kérdezem felé emelve az üveget, mire megrázza a fejét. - Na, ki látja? És amúgy is lassan éjfél! - mondom, mire belegondolva elveszi és iszik belőle. A fiúkra pillantok, akik halk vihogással intenek.
- Tartsa meg! – mondom majd rohanva felpattanok a hajóra.
- Büdös kölyke! - kiabálja nevetve utánam, de tovább cumizza az üveget. 
- Sajnálom… - böki ki Niall mellettem.
- A piát én is! - röhögve megy el mellőlem, és Lou pattan mellém.
- Szívem, én téged, úgy, de úgy szeretlek! - mondja átkarolva.
- Igyál, még nem vagy elég részeg! Csak bele ne ess a Temzébe! - mondom átadva egy újabb üveget.
- Tudod, mit mondanak.. - mondja kortyolva. - A részeg ember, tiszta ember.. - és újabbat kortyol.
- Őszinte, Lou! - mondom nevetve. - Srácok, biztos talajon kéne lennünk! - Liam szemébe nézek, aki még közölünk a legjózanabb és elvéve a kormányt Harrytől már vezet is egy másik kikötőhöz.

 Roll up, take a puff      Never ever get enough 
 Shades on, hays on      Baby are we cool enough? 
 Face up, make-up      Making all the boys stop 
 Sweet talk, cherry pop     Oh yeah, this is all we've got. 
 She's been a bad bad girl now    She wants to try it all out 
 And there's no stopping her now, now now 

Üvöltve énekli Lou, rekedtes hangja terjed a szél fútta levegőben, majd mellettem ismét a szöszi áll meg, de Ő másba kezd bele.

 Three in the morning     Plus two for room service 
 One for the money, but tonight        I'm only hungry for a bad girl 
 I got you now          I'll make you howl like an animal 


Rám kacsint, majd Harry is elkezdi, mire hátat fordítok a víznek és a göndör hajú srácra emelem tekintettem, aki szintén engem néz.

 I'm just a bachelor                                 I'm looking for a partner 
 Someone who knows how to ride          Without even falling off 
 Gotta be compatible                       Takes me to my limits 
 Girl when I break you off                     I promise that you won't want to get off 

Liamre néztem, aki egy elismerő pillantás után, rám kacsintott.
- Szex éhes, seggfejek! Ha egy melódiát kimersz engedni a hangodon, megverlek! - címeztem Liam felé, majd valaki kezére csaptam a fenekemnél. Feltette Niall a kezeit, majd szerencsére megálltunk.
- Hova? - kérdezem mire mind a négyen kaján mosoly terült szét. – Vágom, mind a négyen kanosak vagytok! Sztriptíz bár? - kérdezem.
- De mi téged akarunk, szivi! - mondja Hazza vigyorogva. Először Lou szemébe nézek bele, majd a többiekébe, majd kihúzva egy üveg vodkát -  beledobva a kupakját a folyóba - iszok belőle, majd elindulok a kikötőbe egyenesen egy célt helyezek ki magam elé, és nem érdekel a másik négy. Nem fognak megbaszni, még nem. A vodka beüt és annyira elfog a vágy, hogy visszafordulva hozzájuk, indulok meg háttal előre, közben mind a négy szemébe - felváltva - nézek. 

 Touch my body, with the music, baby, you know I want it 
 Heart beats steady, baby, ready to play 



Felnevetnek, én pedig pont neki megyek háttal a falnak. Remek. Felnézek, és vigyorogva veszem észre, hogy mellettem pont az ajtó van. Oho! A fiúk semmit nem vettek észre, csak közelednek, majd mind a négyen megállnak előttem. Vigyorognak, mint a vadalmák majd Lou kilép, én pedig oldalra fordulva kinyitom az ajtót és belibbenek régi munkahelyemre, a Black Roseba. 


Sziasztok, Bogyók! Első, hogy tetszett? Második... Szóval ez egy ilyen kis "adventi naptár" féleség lesz... Keddtől ( December 1.), mindennap egy rész... Tetszik az ötlet? Ha igen, követező rész kedden, majd utána Szilveszterig minden napra egy, akár kettő. Kommentálni!! ♥♥♥

6 megjegyzés:

  1. wooooow nagyoooon tetszik a mindennapos rész :DDD a rész pedig...véééégre Louis :3 köszönööööööm, hogy ennyit szerepel végre, de még akkor sem kell gyerek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D nagyon szívesen :P de még mindig nem tudok mást mondani, a gyerek van (még a való életben is) :P ♥

      Törlés
  2. Én is egyetértek , NEM KELL GYEREK ,de most komolyan. Louis ❤❤
    Aha ,sztem legyen majd mindennapos rész.

    VálaszTörlés
  3. Fuuu...nagyon jó lett:) Siess a kövivel<33

    VálaszTörlés