2015. december 24., csütörtök

56. Styles

A fájdalmaitok és az emlékeitek kimosták az összes tengert
Beszorultam a rémálmok és az elvesztett álmok közé


Lou készített kávékat, míg én Gemmával foglalkoztam a vendégszobába.
- Ohm.. Amúgy Rebecca Colt vagyok! - mondom rámosolyogva és letéve mellé ruháim közül párat, meg egy friss törölközőt és tusfürdőt.
- Gemma Styles! - szipogja, de nem mozdul, feje pedig még mindig lehajtva. Leguggolok elé, és tekintetét keresem, amit hamar meglelek. Látom a fájdalmat, a gyűlölet, a haragot, de a legnagyobb mégis a fájdalom.
- Nem ismersz még, én sem téged! De ha bármiben tudok segíteni, tényleg bármiben megteszem! Részvétem anyukád miatt, tudom, mi történt veletek kis korotokban és, hogy ő volt az egyetlen ments várad, még Harrynek ott volt Niall. - mondom, mire egy ferde mosollyal az arcán, megtörli arcát és felsóhajt.
- Köszönöm a ruhákat, és hogy lezuhanyozhatok. A halál csúnya dolog, de egyszer el kell jönnie. Anyát megölték, de talán így volt ez megírva, ott fent. Talán eljött az ideje, hogy szembe nézek a múltammal, Harryt pedig meglátogassam, vagy, hogy mondjam. Nem kellett volna hagynom anno, hogy Niallhez menjen, de belátom, hogy talán akkor ez volt a legjobb döntésem, hogy hagytam őt elszökni, apánk erőszakos kezeiből. - motyogja üveges tekintettel.
- Az apukád is meghalt, Harry és Niall megölte őt. De most csak zuhanyozz le, és próbálj meg aludni. Amit kaptál teát, abba öntöttem egy kis altatót, ígérem senki nem fog zavarni! Te csak pihenj nyugodtan, mi lent leszünk! - mondom megszorítva a combját, mire elmosolyodik, egy köszönetet suttog. Felállok, kimegyek és bezárva, sóhajtva hagyom el az emeletet és megyek le, ahol a srácok halkan, de kiabálnak egymással.
- Minek kellett felbukkannia? Hogy felkavarjon bennem mindent? Most mondjátok meg, miért pont ide? Miét pont hozzám jött? Miért nem ment valamelyik barátnőjéhez? - kérdezi Harry idegesen, erei pedig párhelyen kiduzzadtak.
- Haver! Higgadj már le! Nem érted, hogy csak te maradtál neki! És most neki kikurtul az öcsére van szüksége! - jelenti ki Louis, mire szem forgatva nyugodt hangon szólalok meg.
- Mindenki fogja be! - erélyes hangom hallatán, mind a négy rám emeli a tekintettét.
- Anyukádék? - kérdezem Loutól.
- Hazamentek! Azt mondta, nekünk kell ezt most megoldani! - biccentek, majd Harryre nézek, aki dacosan néz szemembe.
- Tudnánk beszélni négyszemközt? - biccent, én pedig megfogva kezét lehúzom a pincébe az edzős szobába, becsukom az ajtót és a szemébe nézek
- Szóval, hogy talált rám? - kérdezi, mire felnevetek.
- Leszarom, hogy talált rád, Harry! A lényeg a részletekben, szavakban rejlik! A nővéred még mindig nem dolgozta fel a gyermekkorotokban történt dolgokat. Nem büszke rá, de örül, hogy akkor elengedett Niallhez, és most, hogy meghalt az egyetlen személy az életében, aki ott volt neki, úgy érzi, most a múlttal kell szembenézni, azaz veled! - mondom elhúzva számat.
- Oh, hogy én csak a múlt vagyok számára? - kérdezi fogcsikorgatva, majd közelebb jön, és szinte ajkaimba mondja a szavait. - Hol voltam neki 10 évig? Miért nem keresett hamarabb? Miért csak akkor kellek mindenkinek, mikor elveszíti azt, aki neki a legtöbbet ér? - ez a mondat, nekem is betalál. Hisz lefeküdtem vele, mikor Louba vagyok szerelmes. Jó, ezt most kerüljük, nem rólam van szó.
- Oké, Harry nyugi van! - de késő, megfog, felkap, és falhoz nyomva letámadja ajkaimat. Helytelen döntést hozok, de visszacsókolom, beletúrok fürtös hajába, és meghúzom azokat. Kezeivel durván markol fenekembe, majd elszalad tőlem, a vállamba liheg, én is az övébe. A homlokát vállamnak dönti és halkan felnyög.
- Miért kellett felbukkannia? Miért kellett meghalnia? Miért kellett megerőszakolnia? Miért kellett megszöknöm? -  négy kérdés, négy fajta emberhez. Nedv éri vállamat, karjaimmal magamhoz szorítom, és füléhez hajolok.
- Hidd el, a legjobban cselekedtél, hogy Niallel elmentél. Most nem lennél ilyen, Harry! Ne légy most erős! Add ki itt és most minden fájdalmad! - jobban rákezd a sírásra, én pedig végig simítok a hátán. - Túl sokáig voltál erős, Harry! Sírj, a gyermekkorodért! Sírj, a fájdalmakért! Sírj, mert szinte árva voltál! Sírj, mert meghalt apukád! Sírj, mert meghalt anyukád! Sírj, mert itt van Gemma! És sírj, mert az vagy, aki és ez rengeteget számít! - mondom tovább simogatva hátát, ő pedig már remeg a sírástól. Elenged, leszállok csípőjéről és figyelem, ahogy a földre ül, fejét kezeibe temeti, és zokog. Lehunyom szemem, miközben nagyot nyelek, de kár tagadnom, egy könnycsepp indult meg az arcomon, és mikor eléri az állam, elválik tőlem és a földre hull. Újabbat nyelek, majd szemeimet szétnyitom és kilépek az ajtón. Felmegyek a másik három sráchoz és leülök a bárszékre, majd csak bámulok előre.
- Minden oké, Rebecca? Harry jól van? - kérdezi Niall, mire mosolyogva nézek kék szemeibe, ami aggódással vannak teli.
- Jól lesz, ahogy a fent alvó lány is. Most mindkettőnek kell az egyedüllét, de rendbe fognak jönni! - mondom, mire biccentve bele iszik bögréjébe.
- És mond csak, te jól vagy? - kérdezi Liam. - Elég fura, hogy Harry nem üvöltözött veled, és Gemma se akadt ki a környezetedben!
- Liam, lány vagyok. Harry és Gemma is tudják ezt. - mondom cinikusan, majd felsóhajtok. - Srácok, gondolom nem igazán mertek egymás előtt kiadni a gyengébb érzéseitek! - mondom, mire mind a négyen biccentenek. - Láttátok már egymást sírni? - elgondolkoznak, de mind a négyen megcsóválják a fejüket. - Ez itt a gond. Nekem pedig van egy természetem, ami bizalmat gerjeszt. Értitek? Vagy csak egyszerűen, Harry nem akarja, hogy kisebbre tartsátok őt, mint eddig. Mert úgy gondolja, mivel ő a legfiatalabb köztetek, ez már alapból megvan! - motyogom, mire mind a hárman szemet forgatnak, Lou még fel is pufog.
- Ugyan már! Harryt mind a hárman szeretjük, sőt a múltjai miatt, én személyesen felnézek rá. - mondja gyengédebben. - Miért gondolhatja ezt?
- Mert nem beszéltek az érzéseitekről őszintén? Mondtátok már, egymásnak, hogy szeretlek? - kérdezem, mire felhörögnek, de nem válaszolnak. - Erről beszéltem. És ha most nem haragudtok, felmegyek csomagolni! - mondom leszállva a székről.
- Nem! Most nem mehetsz el! - jelenti ki Lou.
- Hova mennél? - kérdezi Liam, mire elmosolyodom.
- Megnyertük a háborút, fiúk, de nekem kötelességem van. A családom pedig lehet, veszélyben van, nem akarok fájdalmat okozni, de el kell mennem! – mondom, ekkor viszont a hátam mögül szólal meg valaki.
- Rendben! De nem ma! 2 napot kérek, és Gemma is veled megy! - Harryre pillantok, aki most tekintélyt parancsolóan, ám piros, duzzadt szemekkel néz szemeimbe.
- Gemma... törékeny lány, Harry. - mondom ajkamba harapva.
- Meg fogjuk neki tanítani, hogy legyen erős. Szembe néznie a múlttal, a múlt pedig én vagyok. Meg kell tanulnia, hogy legyen erős, ha nincs mellette senki sem. Meg kell mutatni neki, hogy az élet, amit mi kiskorunkban éltünk, nem volt jó, a legrosszabbak egyike, de az igazi, a nagybetűs élet, még kegyetlenebb, ha semmi sem úgy alakul, ahogy azt mi eltervezzük, akarjuk, vagy csak elvárjuk! - jelenti ki, mire összekulcsolva karjaim, egyik szemöldökömet felvonom és végig nyalok alsó ajkamon.
- Szóval azt mondod, ha felébred, felmész hozzá, beszélsz vele, majd a nyakamra sózod? - felnevet, majd csettint nyelvével.
- Pontosan, Rebecca! És két nap múlva veled fog menni Oxfordba! - szem forgatva biccentek, majd visszafordulok a meglepett fiúkhoz.
- Így kell összeszedni magad, és férfinak lenni. Fiúk, Harry Styles!



- Tényleg elfogod vinni Gemmát? - kérdezi Liam, mire biccentek. Este 8 van, Gemma 1 órája kelhetett fel, azóta Harry zárta magát össze vele. Mind a négyen itt ülünk a konyhában, és eszünk. A fiúk egy - egy csomag chipset, én meg gumicukrot.
- De még mindig nem értem miért mész Oxfordba vissza... - mondja Niall, mire lenyelve a macit ránézek.
- Mert nem érem el a családom, Szöszi! És bajt érzek, de nyugi mindennap fogunk beszélni! - mondom, ekkor pedig megjelennek ők, a két Styles, és mindkettőn egy enyhébb mosollyal  az arcukon. Harry összedörzsöli a kezét, majd rám néz.
- Holnap el kéne menni a nővéremmel vásárolni, felégette az a mocsok a házat, ahol éltek anyámmal együtt, pedig a holteste is éget! - jelenti ki, mire Gemma kicsit összerezzen, de Harryn semmi nyoma, hogy gyászolna, vagy valami. Beszél tovább, de nem nagyon tudok figyelni, a gesztusait, mimikáját nézem s fokozatosan esik le mit tettem. Kiadta a fájdalmát, azt a sokat, ami felhalmozódott benne. Az egész folyamat újra fog indulni. Újra felhalmozódik benne, és ki tudja, mikor fogja újra kiadni. A gyenge pontját próbálom lekövetkeztetni, de hamar leesik, mikor Gemmát átkarolja. Louisra egy gyors pillantást vettek, végig mérem őt, majd ismét Gemmára nézek. Kifejezetten jól állnak a ruháim rajta. Majd a mellette állóra tekintek, aki pont akkor nézz a szemembe, és rám kacsint. Nem hiszem, hogy feltűnt, de közelebb hajoltam és belefúrtam a tekintettem az övébe. Meglepetten, de tovább tűrte a tekintettem, mire féloldalas mosolyt varázsoltam arcomra. Legszívesebben a fejemet verném a falba, hogy mi a jó Istenért mondtam neki, hogy adja ki az összes fájdalmát, de szigorúan tilos. Khm..
- Akkor benne vagy? - kérdezi ezzel kirángatva az elmémből.
- Mond már el még egyszer! - mondom megdörzsölve a szemem, és ismét a - most már - vigyorgó zöld szeműre nézek.
- Holnap elmentek Gemmával vásárolni, amit én állok. Most pedig kicsit betanítod, és mindennap napi 3 - szor három órát. - mondja, mire kicsit akadozva, de biccentek. - Két nap múlva pedig irány Oxford! - mondja nyelvével csettintve.
- Aham. Szép terv Styles, csak egy gondom lenne. Én mikor veszem használatba, az ex - csajom? - kérdezi Lou, mire felhorkanok.
- Majd, ha lekoptattad a csajodat, addig nem kóstolsz meg többé, BooBear! - mondom bekapva egy újabb macit, majd Gemmára nézek. – Gyere, adok egy sportmelltartót, meg nadrágot és cipőt. Az a nagy mázlink, hogy berendeztem a termet. Először futni fogunk, majd tanítok pár önvédelmi ütést, válasz majd egy fiút, kit akarsz megverni, én Louist már lestoppoltam! - mondom kacsintva a kék szemű ördögömre, majd megfogva a meglepett tekintetű lány kezét, felrángatom és tovább hadarok.
- Amúgy mennyi idős vagy? Mikor születtél? Holnap megbeszéljük a stílusodat, meg majd adok pár tanácsot! Majd mesélek, mi van köztem és Lou között, tudod, nem szokott járni ennyit a szám csak... - belépünk a szobámba, bezárom az ajtót, majd a szemébe nézek. - Miről beszéltettek Harryvel? - kérdezem, mire összezavart tekintettel nézz rám.
- Ahhoz szerintem semmi közöd! - oh, a kis dacos!
- Figyelj, eddig bírtalak, ne rontsuk ezt el! Oké, biztos vagyok benne, hogy beszéltettek az elmúlt évekről, meg ilyenek, de engem az nem is érdekel. Az érdekel, hogy, hogy indult a beszélgetés! - kíváncsian nézek rá, majd sóhajtva lehuppan az ágyamra.
- Vízágy! Tetszik! - mondja nevetve, majd rám néz. - Bejött, leült velem szembe, majd elmondta, hogy ki Ő, elmondta, hogy ő egy maffiózó, és tudni szeretné, hogy ki támadott rá anyánkra. Elmondtam egy kisebb személyleírást, majd beállt a csend. Utána én meséltem, hogy anya drogokba menekült, mikor csak én mentem oda, vert anya, mert nem vittem oda Harryt is, de ez két éve leállt. - mondja, mire megértően biccentek.
- Rendben! Akkor most válaszolj a lépcsőn feltett kérdésekre! Mennyi idős vagy? - kérdezem előkapva a szekrényből egy sportmelltartót és egy nadrágot.
- 24 vagyok. És Februárban leszek 25. - mondja mosolyogva.
- És tetszik valamelyik idióta? - kérdezem ránevetve, mire fejet ráz.
- Nem! Ohm, tulajdonképpen csak a szöszit ismerem, de őt sem személyesen. Egyszer - kétszer láttam Harryvel! - jelenti ki és vetkőzni kezd előttem.
- Akkor hadd meséljek. Kezdjük talán a szöszivel.  Nagyon bír enni. Viszont erre ritkán, igaz, de gyúr is. Nagyon jó fej srác, megbízható és Harryvel úgy bánik, mintha az öccse lenne. Szereti őt, és Harry is viszont. Liam.. Barna szemű, ég felé meredező haj. Hát az a srác, nagyon szexéhes. - nevetek fel. - Viszont szerethető. A csapat esze, és vele is tényleg megbeszélhetsz bármit. Amúgy ezt mind az ötünkkel megteheted. Aztán van Louis... Ő húzósabb téma. Szóval úgy lassan 2 éve vagy több, mikor találkoztunk én meg Lou, meg úgy én meg a srácok. De Lou és én akkor kavartunk is egymással. Azért 19 évesen tényleg elhittem, hogy Ő és én, mint valami sziámi ikrek. Akkoriban még rúdtáncosnő voltam, nem ítélhetsz el, nem basztam senkivel, csak mozogtam és csak a rúdon. Na, de minden megváltozott, mikor kiderült, egy s pár dolog. A családomtól kiskoromban elszakítottak, így elutaztam hozzájuk, másfél évre. És azt kell, mondjam, hogy megbántam, hogy akkor nem rángattam Lout is magammal. Tulajdonképpen is - is, mert így az lettem, aki most. Egy szívtelen ribanc, de ez most nem számít. Az számít, hogy a világon, én vagyok az egyedüli lány, aki maffiózó, és emiatt sokan akarnak, de az én szívem Louisnál maradt, akinek az apja elbaszta az életét, ugyanis egy szerződést aláírva megpecsételte a srác sorsát, így neki menyasszonya lett, nekem meg egy szar életem, de titokban barátság extrákozunk néha, de ez nem számít. - mondom felnevetve.
- Azta! - jelenti ki, de már készen áll előttem. Én is gyorsan átöltözöm, majd rápillantok
- Remek! Gyere! - mondom megragadva a kezét és lerángatom. A fiúk nem kicsit néznek meg, és végre nem csak engem, de Harry és Louis szeme még mindig rajtam pihen. Megragadok két vizes palackot, majd intve otthagyom a srácokat. Bezárom, az ajtót mikor beérünk az edzős szobába, majd az MP3 - at bedugva indítok el zenéket.
- Uh, ezt szeretem! - mondja és énekelni kezdi, a Fall Out Boy egyik számát.
- Sportosnak tűnsz, szóval mi lenne, ha egy kis bemelegítés után az önvédelemmel kezdenék? - tovább énekelve biccent, majd azonnal neki is áll. Én is megnyújtom lábaim, és el sem hiszem, de már hiányzott, sőt. Mikor kész vagyok, Gemmára nézek, aki szintén rám néz, majd felnevet.
- Tudok karatézni! - jelenti ki, mire meglepetten nézek rá.
- Akkor mutass néhány mozdulatot, én úgy se tudok! - nem figyelek, és már előttem repül el a lába. Mi a szar? 
- Na, jó ez mi volt? - kérdezem, picit hátrébb ugorva.
- Karate! - motyogja mosolyogva.
- Bokszolni tudsz? - kérdezem, mire megcsóválja a fejét. - Remek! Akkor most megtanulsz! A karatét pedig használd, ha megtámadnak! - megértően biccent, majd kezébe nyomok két bokszkesztyűt és segítek felvenni. Megfogom a boksz zsákot, majd rápillantok.
- Üss bele! - mondom, mire kicsi gyáván, de beleüt.
- Nem jó! Hunyd le a szemed! A dühödet szedd össze, és add ki ezen! - biccent, lehunyja a szemét, majd vicsorogva nyitja ki és püfölni kezdi. Talán több van benne, mint elsőre látszik, és ebben egyre biztosabb vagyok.
Sziasztok, Bogyók! Hát, eljött December 24, és a blog főszereplője 24 éves. El sem hiszem, hogy, aki selfiet készít a popsija tetoválása közben, az ma 24 éves. Szóval Isten éltesse, Louis Tomlinsont, nektek pedig rengeteg ajándékot kívánok! Ma még plusz egy rész, aztán mindenkit hagyok békén! Puszii! ♥♥

1 megjegyzés: