2015. december 24., csütörtök

57. One Day

S.Z.E.R.E.L.E.M. 
Szeretem, ahogyan megadod ezt nekem 
Mikor velem vagy 
  

Szóval... Másnap reggel kómásan csoszogok ki a konyhába, töltök a bögrémbe kávét, felkavarom rengeteg cukorral, majd hagyom, hogy feloldódjanak benne a szemek, míg egy újabb bögrébe töltök kávét. Mindkettőbe kanalat teszek, majd felveszem az ágyikómba és megbökve a mellettem lévő emberkét felé nyújtom. - Kelj fel, bébi! Este tényleg nagyon jó volt bebaszni, de mindennek vége van egyszer. Nekünk pedig menni kell még ma vásárolni! - mondom, mire kócos szőke hajával, barna kótyagos szemével néz rám, kislányos mosollyal motyog egy "köszönöm" - öt, majd kezeibe veszi a bögrét és bele kortyol. - Ugyan! - mondom kuncogva és én is bele iszok a sajátomba. Végig nyalok alsó ajkamon és ekkor berontanak a fiúk. - Reggelt, csajok! - igen kitűnő formában vannak, ahhoz képest, hogy tegnap berúgtunk. - Mondjátok, azt, hogy ugyanannyit ittatok, mint mi! - mondom felhúzva lábaim. - Nem! Nem annyit ittunk, ezért nem érzünk semmit! Viszont nagyon tetszik a fekete csipkés tangád, Szívem! - kacsint rám Lou, mire felnevetek. - Ha érdekelne, úrinőhöz méltóan elpirulnék, és összehúznám a lábam. - kortyolok, majd a szemébe nézek. - De leszarom! - Gem felkuncog mellettem, mire elmosolyodom. - Egész jól kijöttetek! - morogja Harry, mire elvigyorodom. - Csodálkozol? Szerintem tegnap párna csatáztunk is volna bugyiba, ha... - kezdek bele, mire a lány mellettem felköhög. - Tegnap párna csatáztunk bugyiba! - jelenti ki, mire elkerekedett szemmel nézek rá, utána sorba a fiúkon, akiknek vigyor születik arcukra. - Mit csináltunk még? - kérdezem, mire felröhögnek. - Lesmároltad Lout. Párna csatáztunk bugyiban, táncoltál és énekeltél kurva hangosan az udvaron, és ehhez mind csatlakoztam kivéve az elsőhöz. - jelenti ki Gemma. - Na, nem! Én többet nem iszok! - jelentem ki újabbat kortyolva. - Kár ezt mondanod, úgyis fogsz! - mondja Niall vigyorogva. - Kapjátok be, hogy ennyire bíztok bennem! Na, sicc, kifelé, hagy öltözzünk fel! - mondom hozzájuk vágva egy párnát, mire röhögve hagyják el a szobám. - A csókot megismételhetnék! - kukkant vissza Louis, mire bemutatva középső ujjam röhögve elmegy. - Szóval megyünk vásárolni? - kérdezi, mire biccentek. - És tudod mi abba a jó, ha vásárolni megyünk, és nem te fizetsz? - kérdezem, mire elvigyorodik. - Hogy azt veszel, és annyit, amennyit akarsz? - kérdezi, mire felnevetek, majd összepacsizunk. Felpattanok a szekrényhez lépek és hozzávágom a csípőnadrágom és az egyik pulóverem. - Szandálod van? - kérdezi, mire azt is hozzávágom. - Kösz, baszd meg! - jelenti ki röhögve, mire vállat rántva veszek elő egy szoknyát, egy inget és egy tornacipőt. Előkapom a melltartómat, felveszem, majd leveszem a pólóm, és az inget húzom magamra. - Csajok, mikor akartok...Oh, hali az ikreknek! - kacsint rám Liam, majd kuncogva ismét belekezd. - Mikor akartok indulni? - Felöltözzünk és utána. - mondom begombolva az utolsót is. - Oké, akkor mi felhasználjuk a medencét. - mondja, majd ismét rám kacsint és lelép. - Szóval, nem is zavar? - kérdezi, mire elmosolyodom. - Meg voltam már mind a négynek. de ezt Lou még nem tudja. - mondom felvéve a szoknyám. - Hogy - hogy? - kérdezi, mire szemébe nézve haloványan elmosolyodom. - Másfél éves szűzhártya! - tisztelgek, de ő csak felnevet. Elvigyorodom, majd felveszem a cipőm is és lemegyek, hogy nyugodtan felöltözhessen, addig kimegyek a kertbe. - Fiúk! - mondom eltakarva a szemem. - Rendben, értem, nem vagytok szégyenlősek, de fiúk, még itthon vagyunk! - mondom dobbantva. - És ez az én lakásom! - valamelyik suhan el mellettem, majd visszatér, és a fülemhez hajol. - Láttad már mind a négyünket, nem tök mindegy? - kérdezi Niall, mire felnevetek. - Attól én még zavarba jöhetek nem, Nialler? - hátam mögött véd be barátnőm, majd egy éles fütyülés így megfordulva veszem le kezemet szememről. - Ohlalala! Hogy - hogy még nem pasiztál be? - kérdezem meg és újra végig mérem. Hosszú haját felfogta kifésülte, szemét kifestette, a ruha pedig tökéletesen passzolt alakjához. - Hát, már meséltem! - mondja nevetve, majd erélyesen a szemembe néz. - Oké, értem! Srácok este jövünk, ne legyetek meztelenek! - mondom könyörögve, majd intek, megfogom a lány kezét és elindulunk. - Akkor hol kezdjük? - kérdezi, mire felnevetek. - Egyszerű az alap dolgoknál. Fogkefe meg ilyenek, ruhák, aztán bőrönd, vagy először bőrönd, és azt hiszik, hogy utazni mész. - mondom nevetve. - Akkor bőrönd. Neked van? - kérdezi, mire elgondolkozva rázom meg akadozva a fejem. – Na, akkor már mehetünk is be ide! - és beránt a boltba. Vigyorogva nézek szét, majd leveszem a fekete - fehér Londonos feliratút ellenben ő egy kéket vesz le. Kifizetjük, veszünk még egy s pár szemüveget, majd tovább nézelődünk, felvásároljuk a fél fehérnemű boltot, egy egész boltot szinte, de a bőröndbe minden belefér. Majd mielőtt haza mennénk, beugrunk a mekibe, és kólát iszunk, hamburgert eszünk és tovább beszélgettünk, ahogy eddig is. - Akkor a nagybátyád molesztált? – kérdezi, mire biccentek. - Szóval átérzem, és örülök, hogy meg tudtatok szökni! - mondom mosolyogva. - Nem szeretek erről beszélni. Én csak megszöktem, de te megölted őket! – mosolyodik el. - Ezek nem számítanak, mind mások vagyunk, Gem! A lényeg, hogy egyikünk sem adta fel és ez fontosabb mindennél. Na, de van egy jobb témám ennél. Mesélj el mindent, amire emlékszel Harry gyerekkorából. - mondom és mesélni kezd. Elmeséli, mikor a kicsi Harry bebújt mellé mikor félt a villámlástól, elmesélte mikor Harry a kezeit a fülére tapasztotta és inkább ki sem ment, mikor tűzijáték volt. Harry nem szerette a hangos durranásokat, most pedig el van hűlve - mármint Gemma -, hogy Harry maffiózó. Hát erre csak annyit mondtam volna, hogy változnak az emberek, de inkább némán maradtam és hallgattam, ahogy a kakaót imádó, gödröcskés mosolyú, fürtös csajozó gépből, hogy lett egy gonosz ember áldozata. Borzalmas, de a múlton nem lehet változtatni. Miután befejeztük a vacsorának mondható gyors kajával, elindultunk haza. Kellemes volt az idő, amikor kiszálltunk a kocsiból bentről pedig zenét hallottam. - A fiúk bulit csaptak? - kérdezi Gem, mire nevetve és vállat rántva nyitottam be, de nem tűnt semmi gyanúsnak csak a hifi bömbölt. Gemmel összenéztünk, majd letéve a bőröndöket egyenesen a kertbe mentünk. - Mégis, hogy a faszomba csináltátok ezt? - röhögve üvölt fel Liam, mire összeszaladt szemöldökkel néztem szőkés hajú barátnőmre, de ő már szájára szorította kezét és a röhögést próbálta elfojtani hozzáteszem sikertelenül. Kinéztem én is, de amit ott láttam mindent vitt. Kitört belőlem a röhögés és Gemből is és mind a négy fiú ránk nézett, de ők sem bírták röhögtek magukon. Szóval képzeljétek el, ahogy Harry próbál a vízbe ugrani, de Niall meg fogja a lábát, mindketten a vízbe esnek, de Lou egy bombával támad rájuk. Aztán 3 totál K. O. srác vánszorog ki a medencéből, egyik az orrát fogja, másik a bordáit nézegeti, a harmadik a seggét fogdossa - hadd tegyem hozzá ez Lou. Aztán amint kiegyenesednek, elindulnak felénk, de megcsússzanak és visszaesnek a vízbe. A röhögés dőlt belőlünk, már a földön ülve törölgettem szemem, majd köhintettek. - Jól elvagytok? - kérdezi Lou, mire rámosolyogok kifújva magam. - Tökéletesen! - biccent, majd Gemre pillant, és ismét rám. - Bikinit! Most! 5 perc vagy rátok nyitok! Ja, és nem viccelek, Rebecca! - mondja a szemembe fúrva tekintettét, mire elvigyorodom, feltápászkodom, és segítek Gemmának is. Kivesszük a bőröndökből az újonnan vásárolt bikiniket, majd felszaladunk, felvesszük őket, és törölközőt a testünkre csavarva térünk vissza, de most már ki is megyünk a kertbe. - Most, hogy így látlak! - mondja Lou, majd elvigyorodik kajánul. - Nem is láttalak még bikiniben. - Oh, majd fogsz, Szívecském! De egy ideig ez - rángatom meg magamon a törölközőm. - Marad. - majd helyet foglalok az egyik napágyon, Gemma pedig ledobva mellém a törölközőt ugrik bele a vízbe. - Te miért nem jössz? - kérdezi Niall leülve mellém. - Tulajdonképpen nem szeretem a vizet! - jelentem ki nagyot nyelve. - Oh.. - mondja, majd elvigyorodik. - Szó sem lehet róla, Niall! - mondom, de késő. Felém tornyosul, lerántja rólam a törölközőt és felkapva a medencéhez sétál velem. - Niall, nem tudok úszni! - mondom a szemébe nézve. Nem, nem dobhat bele. - Le kell küzdened a félelmed! - jelenti ki komolyan. - És nem engedlek el! - és ezzel a lendülettel beleugrik a vízbe, nekem pedig volt annyi eszem, hogy egy hatalmas levegőt vegyek, majd becsukjam szemem, szám, és beleérkezünk a vízbe. Erősebben szorítom Niall nyaka köré a kezem, és próbálom kizárni hol is vagyok. Utálom a vizet, és ez Redrick miatt van. Soha nem akartam úszni tanulni, az után az esett után, mindig felmentettem magam, sőt nem is mentem az nap, inkább kóboroltam az utcán, ami miatt megkaptam később a büntetésem. Újra a felszínen vagyok, kinyitom szemeim, és a velem szembe vigyorgó szöszire nézek. - Soha a büdös életbe ne merd ezt tenni velem, Niall Horan, mert ez kurvára nem vicces! - mondom és kimegyek a szélére. Felülök és durcizva nézek a fiúkra. - Mi a baj, Kicsim? Miért félsz a víztől? - kérdezi Lou odaúszva mellém, megfogva combjaim, kék íriszeivel pedig mélyen néz szemembe. - A menyasszonyod miatt. - sóhajtok fel, mire kíváncsian néz továbbra is. - Elsőnek jött meg, és épp a zuhanyzóban álltunk, először fel sem tűnt, csak mikor az a ribanc kiüvöltette fiúk, lányok előtt, hogy én nem mehetek be a vízbe, mert vérzek. És egyszerűen iszonyom van az uszodáktól és a medencétől. - Kicsim. Nincs meg, és nincs itt, azaz undorító szuka! Gyere, megtanítalak úszni! - mondja kisfiús ferde mosollyal, mire elmosolyodom én is. Kezét nyújtja, én pedig megfogva ereszkedem vissza a vízbe. Végül is, nem halok bele, nem igaz? Megfogja csípőmet, a hátam mögé áll, majd a fülembe suttog. - Tudod, örülök, hogy nem tudsz mindent, túl tökéletes lennél akkor hozzám. De így pont jó, Cicám! - puszit nyom nyakamra, majd normális hangra visszaváltva magyarázni kezd, amit én egyre nagyobb mosollyal hajtok végre, és mikor a szöszi nadrágját húzom le a víz alatt, Lou röhögve szól neki oda, hogy hol a nadrágja, mire döbbenten néz le a vízbe, de én már nem vagyok ott. Sebesen úszok vissza Louishoz, és összepacsizva röhögünk fel. - Szégyelljétek magatok! - mondja, mire meglepetten nézek rá. - Ki kezdte azzal, hogy beledobott a vízbe? – kérdezem, mire odaúszik hozzánk, és a kezét nyújtja. - Rendben, rendben! Az állás egyenlő! - mondja, mire összeszűkült szemekkel rázok vele kezet, de egy váratlan pillanatban magával ránt, majd a víz alá töm. Nem ijedek már meg, inkább belecsípek mellbimbójába, amitől ő felüvölt, én pedig röhögve térek vissza a felszínre. - Rebecca, hogy a jó Isten áldjon meg! Ez kurvára fájt! - mondja a mellbimbóját dörzsölve, Louból pedig kiszakad a röhögés. - Rendben, de ezt visszakapod! – mondja, és ezzel együtt elúszik. A következő pillanatban Lou ránt a falhoz és csókol meg. - Szeretlek! - motyogja ajkamba, mire elmosolyodva nézek szemeibe. - Én is szeretlek! De ez most honnan jött? - kérdezem, mire sóhajtva felnevet. - Szerveztünk tavaly nyáron egy medencés bulit, és Sia is rész vett rajta. Szóval egy rikító rózsaszínű párduc mintás bikini volt rajta, és mikor a szöszi beledobta a vízbe, a bikini szétjött. Felszaladt sikítozva, hogy szóljak rá arra a baromra, hogy takarodjon a házunkból, de én nem tettem meg, mert azaz én házam. Niall maradt, Sia főtt a levében. Majd visszajött egy neon zöld bikiniben, de ez már nem jött szét. Hozzám bújt Sia, majd mikor eltávolodott Harry csapdába ejtette ugyanazzal a mozdulattal, amivel a szöszi téged, csak az volt a gond, hogy míg te visszavágtál Niallnek, addig Sia üvöltött a víz alatt. Újra kellett "éleszteni", ami hogy is mondjam elég kellemetlen volt számára, mi pedig az óta is röhögünk ezen. - nevet fel, majd ismét megcsókol. Kezei derekamra tévednek, végig cirógatják oldalam ujjbegyei, én pedig ösztönösen teszem lábaim csípőjére. Nemi szervét jobban hozzám nyomja, amitől nyögésem hal el csókunkba, majd valaki ránk sikít közvetlen mellettünk. - Mondtam, hogy visszakapod! - úszik el röhögve, mire Lou rám néz idegesen, majd Niall után ered és fejét a víz alá nyomja. Verekedni kezdenek, amibe Liam és Harry is beszáll, mi Gemmával pedig kiszállunk és egy - egy energiaital mellett ülünk le a napágyra és nézzük tovább, hogy a nagy fiúk kis fiús dolgot csinálnak.

2 megjegyzés: