2015. december 31., csütörtök

61. Plans

Kit érdekel, mit tudsz? Ne hagyd, hogy az utadba álljon
Zárj ki minden kétséget, kelj fel és indulj

- Úgy látszik megismerkedtek a négy idiótával! - sóhajtok fel visszatérve a folyosóra. A lány furán néz rám, Carloson pedig izgatottság lesz úrrá. - Egyik sem meleg.
- Kikről beszélsz? - kérdezi Olívia végül.
- Liam, Niall, Louis és Harry. - mondom, mire elmosolyodik.
- Ismerem őket, egyszer meglátogattam őket, és akkor megismerkedtem velük, bár nagyon felszínesre sikeredett a kapcsolatunk. - motyogja az orra alatt.
- Kérem, kössék be az övüket. - leülök velük szembe, bekötöm magam, a fejemet pedig kezeimbe temetem. Harry ki fog akadni, hogy Gemmát ott hagytam, Louis féltékeny lesz Carlosra egészen addig, amíg meg nem tudja, hogy meleg. Liam és Niall, nos, ők meg Olíviával lesznek lekötve. Remek! Utálom a problémákat. A repülő sikeresen földet ér, én pedig várok, majd kinyílik a mellettünk lévő ajtó és a négy fiú sétál be vigyorogva.
- Üljetek le, sajnos... - morgom Loura pillantva. - Nem érek rá. - biccentenek, majd helyet foglalnak mellettünk. Liam beül Olívia és Niall közé. Louis és Harry pedig engem szegélyeznek meg.
- Szóval... - kezd bele Lou miközben elkezdtünk felszállni.
- Carlos… Ő itt Louis, Harry, Liam és a szöszi, Niall. Fiúk, ő a haverom Carlos. - mondom, majd Olíviára nézek. - A lányt pedig "ismeritek", csak kicsit átalakítottam. Régen Gina Redricként volt ismert, mára pedig Olivia Heartként. - mondom mosolyogva.
- Miért raboltad el Anastasia nagynénjét? - kérdezi Lou furán.
- Oh, nem a nagynénje, meg amúgy is, holnap lesz 18! - mondom kínosan felnevetve. - Majd elmesélem mi történt a lényeget leszűkítve, az a ribanc a családomra küldte a bátyát és pár emberét, én pedig voltam olyan jó kislány, hogy mindegyiket megöltem, és elraboltam a csajt, aki az előbb tudott meg magáról mindent. - mondom vigyorogva és rákacsintok.
- Akkor semmilyen kapcsolatban nem állsz Siával? - kérdezi sejtelmesen Lou.
- Nem, főleg most, hogy megtudtam mit csináltak! – morogja, és egy könny szalad végig az arcán.
- Sajnálom. De én nem bírom már tovább! - mondja, majd megfogja az állkapcsom, maga felé fordít és megcsókol. Nevetve csókolom vissza és túrok bele hajába.
- Azta! Ezek mindig ezt csinálják? - kérdezi Carlos, és sokkolt hangjával visszahoz a valóságba. Kipirult arccal válok el a fiútól, aki rám kacsintva végig nyal alsó ajkán.
- Oh, ez semmi. Voltak már ennél sokkal durvábbak. Ez olyan "Enyém és csak az enyém vagy!" csók. - válaszolja Niall telefonját nyomkodva.
- Oh, értem! - mondja Carlos és pofátlan mosoly villan meg ajkain. - Édesem, megismételhetnénk majd a hoteles mutatványunkat! - kacsint rám, Lou hitetlenül néz rám, én meg arcomat kezembe temetve röhögök fel kínosan.
- Carlos meleg, hogy tisztázzuk! És arra érti, hogy valakit.. khm.. Felizgattam a hotelben egy srácot, szoba számért cserébe, és még én elraboltam a lányt, ő leszopta a srácot! - mondom gúnyos mosolyra húzva a számat, és olyan "Tudd kivel szórakozol, ribanc!" pillantást küldtem Carlos felé, aki felröhögött.
- Van személyes terem! - jelenti ki sértődötten.
- De te azt élvezed, ha azt hiszik, hogy megdöngettél, igaz? - kérdezem csettintve a nyelvemmel.
- Persze! - röhög fel, és a fiúk is felkuncognak.
- Mi az? - kérdezem körbe nézve.
- Mindig így viselkedtek egymással? - kérdezi Harry.
- Velem mindig. A bátyaival verekszik is! - röhög fel, mire végre Olívia is velünk nevet.
- És Gemma? - kérdezi Harry rám pillantva, ebben a pillanatban szólalt meg a telefonom, és Alex neve láttán felálltam és egy pillanatot kérve arrébb sétáltam és felvettem.
- Csókolóznak! Csókolóznak! El sem hiszem! Csókolóznak! - mondja halkan üvöltve és izgatottan.
- Kik? - kérdezem kicsit hangosabban, mint kéne, így mind ahányan felém néznek.
- Gemma és Brúnó! El sem hiszem! Brúnó a karjába vette, úgy nézték a naplementét és most csókolóznak! - félősen nézek Harryre, elsuttogok egy "bocsi" -t,  majd válaszolok.
- Viszem a bátyját! - nem pont ezt akartam mondani, de megteszi.
- Mi?!?
- Ja, a csaj mellett számíts be meg négy tagot! Liam, Niall, Harry és Lou. - morgom, és üvöltés hangzik a túlsó oldalról.
- Alex! Nem mondtam már neked, hogy ne leselkedj az öcséd után! - mondja anya, mire felnevetek.
- Várj! Beccával beszélek! Hozza az exét, meg a haverjait! - lesütöm a szemem s felnevetek egy rövidet és kínosat.
- Jézusom! Hamarabb nem tudtatok volna szólni? Mikor érnek ide? - kérdezi anya ijedten.
- Holnap 4 - re! - válaszolok halkan, Alex pedig megismétli.
- Mond meg a fiúknak, hogy ne nagyon egyenek! Holnap rengeteg kaja lesz! El sem hiszem, a lányom haza hozza a barátját! - mondja anya, és úgy hallom, mint aki mindjárt elájul. Jézusom, ne!
- Anya, az ex - barátomat! - mondom, mire kapok egy szúrós pillantást. Kapják be!
- Nem tud érdekelni! Úgy is megszerzed magadnak! Mentem kiveszem a fagyóból a húst! Apád ki lesz akadva, ha megtudja, hogy mi van! Előre sajnálom azt a fiút! - megy el anya morogva.
- Szóval leselkedsz? - hallom meg Brúnó hangját.
- Basszátok meg! Rebeccával akarok beszélni! - üvölt fel Alex. - Később! - majd leteszi, én pedig sóhajtva huppanok vissza a helyemre.
- Niall, holnap tele zabálhatod magad! - talán kellemetlen lesz holnap a szitu, és már ma is az, de végül is kurva jól esik. Mindig ilyenről álmodoztam, hogy anya készüljön, apa legyen merev, még ha nem is az, és fenyítse be a barátom. Most pedig megkapom ezt.
- Ugye, nem "haza hozza a lányom a barátját"? - kérdezi Lou, mire vigyorogva biccentek.
- Jujj, anyukád remélem, csinál vajban sült ananászos csirkemellet. Olyan rég ettem már, és hiányolják már az ízlelő bimbóim, azt az ízt, ahogy beleharapok abba az omlós húsba, majd jön az ananász és ahw.. Igazi orgazmus! - azonnal rápillantok Niallre, aki úgy törli meg gyorsan ajkait.
- Biztos csinál! Meséltem neki rólatok, szóval tudja kábé, hogy ki milyen. - mondom mosolyogva.
- Jó, beszélhetnénk másról, mint a kaja? - kérdezi Niall a szék korlátjába markolva.
- Jójó, nyugi! Szóval Gemma, hát Harry lehet bepasizott! - mondom nyelvembe harapva.
- Mi van?!?!? Ki az a ... - érdeklődve nézek szemeibe, majd elvigyorodom.
- Legfiatalabb bátyám, Brúnó, aki úgy volt, hogy jön hozzánk. Mikor bemutattam őt, a csata után, már volt köztük valami... - morgom, de nem nagyon sikerül biztatóra. Mindegy, majd lesz valami.
- Tényleg, mi is történt valójában? - kérdezi Liam, én pedig elmesélem, az egész csapat, Olívia és Carlos is, úgy hallgatja, mint valami esti mesét. Majd mikor mindenki kidőlt mellettem Loura pillantottam, aki még hunyorogva nézet.
- Elmehetünk a wc - be. Mindig csinálni akartam repülőn! - mondja nagyot ásítva.
- Inkább csak engedd, hogy hozzád bújjak! - felemeli a karfát, kitárja karját, én pedig kábultan bújok oda és puszilom meg a pólón keresztül mellkasát.
- Tényleg hiányoztál! - morogja, majd hajamba puszil.
- Te is nekem, BooBear! - majd szemeimet lehunyom, és azonnal elalszom.



Megérkezünk, ahogy tippeltem négyre. A fiúk kibérelnek egy kocsit, majd követve minket indulunk haza. Megállva kiszállunk, besétálunk a házba, ahol mindenki sürög, forog.
- Halihó! - kurjantom el magam.
- Jajj, kicsim! Nem vonulnál ki még pár perce? - kérdezi apa idegesen.
- Carlos vigyázol Olíviára? - biccent, átveszi, a lány kezeit én meg kisétálva állítom meg a fiúkat. - Cigi szünet. - bólintanak, majd előkapva a dobozt mindenki kivesz egy szálat. Megnyújtom, beleszívok és rendesen hiányzott ez a nikotin hiány.
- Becca! - hátulról ölel meg Alex, majd megáll, mellettem kikapja ujjaim közül a szálat és beleszív.
- Alex Colt! - nyújtja a kezét Louis felé. - Gondolom téged fogunk lefekvés előtt kivesézni! Hát apám elég szívós, anyám Beccáról fog beszélni, míg itt élt, aztán meg vagyunk mi, akik mindenáron azon lesznek, hogy beszopassunk titeket. - hadarja le, majd Harryre pillant. - És gondolom te vagy Gemma öccse. Nagyon hasonlítotok. Így biztos vagyok benne, hogy úgy fogod vizslatni Brúnót, mint egy apa, de bízhatsz benne. Nem rég jött haza szolgálatról, katona. - mondja vigyorogva.
- Oké, nyugi! Inkább tömd be a pofád a cigimmel. Szófosásod van, vagy mi? - kérdezem elővéve egy újabbat.
- Oh, tündérke én csak örülök, hogy itt vagy! - puszit nyom arcomra, mire furán nézek szemeibe.
- Mond csak, ennyire hiányoznak Cecilék? - mellesleg nekem is hiányoznak, tegnap az apja hazarendelte őket egy hetes látogatásra, de Alex nem mehetett, mert egy nincsenek túl jóba az apósával. Szóval tré az egész szituáció.
- Hát, mindennapos telefon, meg este egy kis webkam szex nem elég! - morogja szomorkásan.
- Gyere ide! - mondom kitárva a karom, mire nevetve ölel magához, és felkapva megforgat a levegőbe, ami miatt én is nevetni kezdek.
- Na, majd szólok, ha gyertek! - tapossa el a csikket, majd biccentve a srácok felé bemegy.
- Mégis jót tett neked Amerika! - mondja Lou röhögve.
- Oh, ne fáradozz Lou. Nem nekem kell benyalnod magad, hanem apának! - felnevetünk, én pedig eldobom a cigit és eltaposom.
- És Olívia miért van bilincsbe mellesleg? - kérdezi Liam.
- Hát, volt egy kis nézeteltérésünk. - mondom féloldalas mosollyal.
- Becca! - szól ki Alex.
- Oké. Első és egyetlen szabály. Legyetek önmagatokat. A csúnya szavakkal vigyázatok. - mondom kuncogva, majd kinyitom az ajtót, és biccentek. Összenéznek, majd besétálnak. Utoljára megyek be, és állok meg a srácok között a családommal szembe. Brúnó és Gemma még nincs itt, Carlos meg Olívia nem tudom, hol van.
- Hagyjuk utoljára a legjobbat. Fiúk, anyukám, Camil. Apukám, Daniel. A szófosó már bemutatkozott, és Jace, a mellette álló lány, akit még én sem ismerek, a barátnője. - mondom a lányra nézve. Zöld ing, fekete szoknya, és szandál. Szív alakú arca, szeplői és szemüvege olyan jó kislányosra utal, de hallottam már róla.
- Diana Kleptin. - válaszolja biccentve.
- Igen, ő! - mondom a lányra kacsintva. - Család, Niall, a szöszi. Harry, a fürtös. Liam, a bőrdzsekis. Louis, az exem. - mondom körbe mutatva a fiúkon.
- Örvendek. - mondja anyum. - Már rég várok egy ilyen alkalomra. Szerintem akkor kezdetét veheti a vacsora. - mondja, biccentünk, majd elindulunk, és mikor belépünk, akkor csattan el egy csók Gemma és Brúnó között.
- Szép estét! - szólal meg erélyesen Harry.
- Harry! - Gemma azonnal a nyakába ugrik, én meg megölelem Brúnót.
- Ha valamit csinálni mersz vele, Harry kiherél. - elengedem, ő pedig szúrós szemmel néz rám. - Szeretlek, na! - nevetve meglököm, mire elmosolyodik, szemével pedig a lányra néz.
- Brúnó Colt vagyok, Gemma barátja! - nyújtja, a kezét Harry pedig mélyen néz a szemébe. Nem lesz semmi, nem fog történni semmi. Louist keresem a szememmel, aki apámmal beszél, sőt nevetgél! Akkor ez is pipa. Niall és anyám diskurál együtt, Liam pedig szemével keres valakit. Előveszem a telefonom, felhívom Carlost, aki az emeltről jön le a lánnyal, akit átöltöztettet. Fekete ruha van rajta, haja most lófarokban, és magas sarkú. Liamre pillantok, aki szintén őt nézni. Rám néz, mire szem forgatva a szemébe nézek.
- Itt a kulcs, de ha elszökik, kiherélek! - biccent vigyorogva, majd odamegy és elkéri a lányt a fiútól. Carlossal összenézünk, összemosolygunk, majd mindketten felmegyünk a szobába.
- Szerintem fel fog tűnni nekik, hogy nem vagy ott! - mondja ledőlve az ágyra.
- Nem baj, akkor majd feljönnek. Most mindenki el van, most mindenki ismerkedik. Úgy se vagyok most éhes. Majd kimegyek egy éjféli hűtő látogatásra. - felröhög fejcsóválva, majd alkarjára támaszkodva néz szemembe.
- Tudod, erről le kéne szoknod! Nem egészséges éjjel a hűtőhöz járni, enni! - jelenti ki, mire elvigyorodom.
- Akkor miért van benne lámpa, nagy okos!?! – felröhög visszadőlve, én pedig ledőlök mellé.
- Tudod, nem kéne itt lennünk! - ekkor viszont megszólal a telefonja. Felül és rám néz. - Ismeretlen!
- Vedd fel, hátha a hoteles srác az! - nevetek fel a plafont figyelve.
- Igen, tessék? - szól bele, én pedig picit megdöntve a fejem merülök el a plafonba.
- És be fogsz mártani a zsaruknak? Oh, szóval nem! Remek! - mondja Carlos vigyorogva, majd rám néz. - Ez személyes hívás. Itt hagylak, ha nem baj! - biccentek, de mielőtt elhagyná a szobát, utána szólok.

- Villanyt kapcsold le! - megteszi, bezárja maga után az ajtót, én pedig lehunyom a szemem. A nagyiék romantikáznak, mert ezen a héten lesz nekik meg a 60 éves évforduló. Ők sosem a házassági évfordulót ünneplik, ők azt a napot, mikor összejöttek, 14 évesen. És most 76 évesen fel sem tűnik milyen öregek, hogy, hogy elszaladt az idő. És ez itt a gond. Az idő szalad, lassan Harry szülinapja, két héttel utána, pedig az esküvő és nekem végre kell hajtanom a tervem, ami pedig vicces, hogy hiába tudom a gyerek nem Loué, nincs tárgyi bizonyítékom. És még infóm sincs, honnan szerezhetném meg. És kinyitva a szemem, felnézve a világítós rózsákra villant be egy újabb terv. Én már nem férhetek annak a ribanc legjobb barátnői közé. De tudom, hogy kit tehettek azzá. Tudom, ki fogja belőle kiszedni az információkat. Már csak egy dolgom van, még pedig, hogy Olívia Heartot át kell csábítanom az én oldalamra, és ez a rafkós kérdés, hogy a faszba csináljam azt?


Sziasztok, Bogyók! Mindenki előre boldog újévet kívánok, s mértékkel ivást! Köszönök mindent! ♥ Sok puszi, s ölelés. ♥♥

4 megjegyzés: