2015. október 29., csütörtök

17. Accord

Minden, ami eddig szabad volt, ma már korlát

Louis Tomlinson 

A zsebem rezeg, amitől rögtön felébredek, és az ágyra nézek. Mi a..? Az ágyban senki, és a szobában se, a fürdőbe siettek, de itt sincs senki. Kimegyek a recepciós pulthoz, és amint felnéz, a gépből tudja is a választ.
- Elment, úgy 5 órája. - szemem kitágul, majd a fiúkat kezdem el keresni. Hol az ördögben van ilyenkor mindenki?
- Hé, Lou, Haver, nyughass! - fogja meg Niall a vállam nevetve.

- Hol van Becca? - kérdezem fogcsikorgatva.
- Elutazott Dél - Amerikába! - válaszolja Liam.
- De miért nem várt meg, vagy.. - Liam felsóhajt, és a zsebében kezd el turkálni, majd egy borítékot nyújt felém.
- Meg fogod érteni, de nem fogsz vele egyetérteni. Mi itt leszünk! - markol bele a vállamba, majd megfordít. Elindulok - a borítékot figyelve - vissza a szobába és leülök az ágyra. Feltépem a borítékot és rögtön olvasni kezdem. Pár percig nézem a levelet miután elolvastam, de csak meredek magam elé. "Nem vagyok hozzád való! Egy szörnyeteg vagyok, aki rosszabb, mint te!". A betűk, a szavak, a sorok még mindig vízhangoznak a fejembe. "Meg amúgy is, képzelj már el minket, ahogy harcolunk!" Csak okokat keress és abban is biztos vagyok, hogy ezt a támadás előtt írta. Jól harcoltunk együtt. Igaz, sokkot kaptam mikor csak egy rálépett a férfi ádámcsutkájára, majd mikor vért köpött fel, mintha vigyorgott volna. És mikor rám nézte, élvezett volt a szemében, de tetszett! Istenem, mit szerénykedek, felizgatott! "Én neked biztos jövőt akarok, ami mellettem nem lehetne. Tudod, hogy soha nem lennék képes felmondani ezzel, és ezért kell megértened, hogy egy anya nem olyan, mint én!" Mint én...
- Haver! Hogy vagy? - huppan le mellém Hazza.
- Össze vagyok zavarodva! Nagyon! - jelentem ki sóhajtva.
- Ha téged az biztosít, akkor vissza fog jönni. - ránézek meglepetten, mire elvigyorodik. - Mi van? Szeret még szép, hogy visszajön, de tudod, hogy most meg kell ismernie egy új környezetet! - mondja őszintén. És igaza van... Eddig az el rablói bántalmazták, megerőszakolták jár neki a szeretet, és mire visszatér ide, itt leszek és fogom várni. Addig itt a maffia.
- Lou!! - jön be a másik két idióta is. Gyér mosoly terül szét arcomon, és míg Nialler a fotelben foglal helyett, Liam a másik oldalamon a laptopjával.
- A barátnőd egy pszichopata! - jelenti ki Liam halál komolyan, de szemében ott a vidámság.
- Ezt mond meg neki is! - nevettek fel.
- Oké, akkor tudod apád folyton idegeskedett, hogy mi ez a sok eltűnés.. - mondja, mire biccentek.
- Azt ne mond, hogy Rebecca csinálta! - mondja Hazza, mire átteszem a laptopot az ölembe és olvasni kezdem a cikkeket.
"Újabb 10 holtestre bukkantak rá, a Temze egyik csatornájában, a holtestekre összeverve, vagy megcsonkítva találtak.."
- De ezeket honnan veszik? - kérdezem, mire Liam biccent így tovább olvasom.
"Egy lány jött be ma reggel a rendőrségre és adott egy cetlit és közben a szemembe nézve azt mondta "Ezt ma reggel találtam a postaládában" A csaj ártatlan, megrémülve adta át, de a szemében mégis fájdalom volt, mintha most szakított volna a barátjával, így átvettem tőle és vettem neki egy kávét."
- Apád lezáratlan ügyei, lezárva! Több mint 100 holtest az, akit apád kerestet adóssággal. Viszont nem csak ennyit csinált Rebecca. Átadott három borítékot nekem. Egyikben tőlünk búcsúzott el, a másik kettőben pedig nevek, házszámok és még jó pár dolog, ami nekünk fontos. Emellett pedig.. - elveszi a laptopot az ölemből és begépelve valamit újra felénk fordítja.
- Lou, ez nem az a fegyver, amit apád több hónapja keress, mert elrabolták tőle? - kérdezi Harry.
- De.. - morgom az orom alatt.
- Rebecca rabolta el, sőt! De jöjjenek az utca számok és a nevek. A nevek azokat jelképezik, akik elárulták a maffiát. - mondja Liam.
- Hogy mi? - kérdezem döbbenten.
- Akik rátok támadtak tegnap! És az utcanevek, ahol laknak. - vigyorodik el Liam.
- És ezt miért adta oda és miért jelentette be a hullákat? - kérdezem meg.
- Nem világos? - szólal meg a szöszi a sarokban, mire mindhárman megrázzuk a fejünket, ő pedig vigyorogva elénk ugrik.
- Új életet kezd! Tegnap beszélgettem vele, míg ti felültetteket még egyszer a London Eye - re. A csaj szeret minket, mint a bátyait, persze téged jobban, sőt máshogy is, de nem ez a lényeg. Azt mondta, hogy mikor visszatér, nem ilyen akar lenni. - mondja a szöszi. - Meg akar változni. És úgy érzi, ha itt marad puhány, szemetesláda lesz belőle. És ő nem akar az lenni. Anyukád előtt szakadt meg a cérna, majd előtted is sírt és feladta. Nem akar ilyen érzéseket, amik megsiratják! - mondja Niall elhúzva a száját.
- Anya előtt is sírt? - döbbenek le, majd megint rezegni kezd a zsebem. Előkapom, a kijelző Apa nevét jelzi ki, így szem forgatva, de felveszem.
- Louis William Tomlinson! Mi a jó istenért nem tudod felvenni azt a kibaszott kurva telefont? - jól kezdődik. - Ha 10 percen belül nem leszel itt, megláthatod, mit kapsz még! - morogja, majd lecsapja. Faszakalap. De várom már, hogy én legyek a maffia főnöke.
- Indulunk! - mondja Liam és már fel is pattan. 10 percen belül tényleg kikötöttünk apánál, aki ahelyett, hogy lebaszott volna whiskyvel kínált minket.
- Mit akarsz? - morogtam lecsúsztatva az italt.
- Tudod, Fiam! Öreg vagyok már én, és lassan ott tartok, hogy ha nem a többi maffia nyír ki, akkor te fogsz! De előtte mindenképpen szeretnék neked egy leányzót! - úgy nézek rá, mint egy idióta. Jó, ez nem nagydolog, de apa most teljesen máshogy mondta. Eddig mikor azt mondtam, ráér nem piszkált tovább, de eddig nem kért meg így, sőt! Sose kért, parancsolt.
- Már megtaláltam a lányt, csak.. - hogy mondjam neki meg, hogy elment.
- Lelépett! - mondja Harry morogva.
- Akkor itt van az esély, hogy megismerj egy lányt! – mondja, és ekkor kinyílik az ajtó. Egy szőke hajú, csinos lány jön be mosolyogva és megáll apám mellett.
- Hello Lou! - biccent felém. - Mr Tomlinson örvendek a találkozásnak! - mondja mosolyogva. Seggnyaló ribanc!
- Bocs, de te ki a fasz vagy? - kérdezem undorodva.
- Anastasia Redrick, az Európai maffia egyik lánya. - nevet fel. Ezt nem, hogy aranyosnak, de hátborzongató kéne mondani és a fiúkra pillantva, nem csak így érzek én. - Ja, és kihagytam, hogy a jövendőbeli feleséged, és gyerekeid anya! - vicsorogva néz rám, nekem pedig még az állam is leesek. Hát én keresztbe leszopom magam.
- Mi a fasz? - nyögöm ki.
- Jól hallottad, fiam! Európát és Angliát összekapcsoljuk! - vigyorodik el apám is. Nem! Isten bizony, hogy amíg élek nem fogom hozzá menni ehhez a nőhöz.
- Hamarabb lövöm magam fejbe, mint hogy hozzád menjek! - morgom a ribanc szemébe.
- Ja, bocs azt nem lehet! Apád már aláírta a szerződést, így ha nem jössz hozzám, nem csak Európát nem kapjátok meg, de még Angliának is búcsút mondhattok! - mondja kacsintva, én pedig sokkoltan nézzek a fiúkra, akik szintén sokkban vannak, de legalább ők ülnek.




Sziasztok, Bogyók! Ahogy átolvastam a részt, éreztem, hogy ki kell raknom, de emellett van egy rossz hírem is, a 18. részt csak szombaton, vagy vasárnap tudom feltenni.. Addig is puszi minden kedves olvasómnak, és a komikért sem harapok :3 ☻♥♥

2 megjegyzés:

  1. mi a franc???? oké ez most lesokkolt....Louis és az érdekházasság,,na ne márrrr, ez kész vicc -.- mi az, hogy szombatig várjak a részre? ezek után nem teheted ezt meg velem..nem, nem és nem...mi lesz ezek után,,jaj istenem, ez szörnyű fájdalom...befejeztem :D
    siess a köviveeeel

    VálaszTörlés
  2. Megpróbálom holnap hozni, de minden a körülményektől függ... :)

    VálaszTörlés