2016. február 25., csütörtök

72. Maffia Boss

Minden gyötrődésem múlóban van
miközben átölelsz engem



Mikor hazaértünk, én a szobámba vonultam el, és megkértem Lout is, hogy most hagyjon egy picit. Ledőltem és csak néztem a plafont, majd szemeimet lecsukva emlékeztem vissza mit csináltam az elmúlt hónapban, hónapokban, míg itt voltam. Túl sokat. Felkelve nyújtóztattam meg karjaim, majd a szekrényhez sétálva vettem elő a papírokat. Kiteregettem őket az ágyra, majd mindegyiket végig olvastam még el nem értem az utolsóhoz. Harry. Kirontottam a szobából, le a lépcsőn, ahol a többiek röhögcséltek.
- Harold! Boldog Születésnapot, úgy mindenkitől! - adom a kezébe a papírt, majd elvéve Lou kezéből az energiaitalt lehúzom.
- Wales?!? - pillant fel, mire mindketten felnevet.
- Ja, igen haver! Az a te területed! - vigyorodik el Louis.
- És miért most kapom meg, miért nem akkor mikor a szülinapom volt? - pillant rám.
- Bocs, hogy most nézem át a papírokat. - mondom felsóhajtva. - Holnap elmehetnétek Horannel felmérni a terepet! - mosolyodom el.
- Benne vagyok. Mindig is érdekelt Wales, de Írországhoz jobban húz a szívem. - mondja a szőke, mire Louval egymásra vigyorgunk.
- Ha kívánság kosár van, én Skóciát kérem! - mondja Liam grimaszolva. Felnevetünk, majd ásítva válaszolok.
- Majd Olívia, Liam, Niall és Harry beszédem van veletek. Louis te pedig holnap erre nagyon figyelsz! - teszem kezem a sárga mappára, amiben a szerződés van.
- Már kitaláltuk, hogy lesz! - mondja büszke mosollyal. - Leitatom, megdugom, majd aláíratom.
- Csak ne légy túl rámenős. Megszokta, hogy milyen vagy. Túl hamar észrevenné, hogy sántikálsz valamiben! - Olívia puszit nyom Liam ajkaira, majd rám pillant.
- Liam mondani szeretne valamit!
- Nem arról volt szó, hogy te mondod el neki? - kérdezi kiakadva Payno.
- Nem, mert még a végén képes lenne megverni. - nevet fel kínosan Olívia.
- Engem meg kiherél, melyik a jobb? - válaszol fogcsikorgatva Liam.
- Pofa be, és mondjátok, vagy mindkettőtöknek teljesíteni fogom az előbb felsoroltakat! - mondom erélyesebben.
- Elköltözöm! - elmosolyodva biccentek Olíviára, majd Paynere nézek.
- Hozzám költözik, így engem mától csak napközben látsz. - mosolyodik el gyéren.
- Hát, nekem oké. Mindig lesz számotokra hely. - mondom mosolyogva.
- Mi is hazamegyünk, Rebecca! Túl sokat lógtunk a nyakadon. - jelenti ki Niall nevetve.
- Akkor kérek cserébe valamit. - mondom az asztalra téve a tenyerem. - Vegyetek nekem egy kutyust, mert egyedül leszek. - sóhajtok fel szomorkásan. Már megszoktam a srácokat, a civakodásukat, a káromkodásukat, Lou reggeli szex mániáit, aztán ez holnap reggelre megszűnik. Nem marad semmi.
- Hé, én ma még maradok. - puszil arcon Lou.
- Tudom, de fura lesz, mert szinte alig laktam egyedül Amerika óta. Furcsa lesz visszaállni. - nevetek fel kínosan.
- Ooo. Csapatölelés! - mondja Olívia, majd megölel és csatlakoznak a többiek is. Ezután még két órát beszélgetünk, majd elmennek és maradunk ketten.
- Menjünk fel a szobádba. - puszilja meg a kezem, majd megfogva felhúz. Amikor beérünk, a papírokra pillantok, majd Louisra.
- Tessék. Olvasd el a menyasszonyod szerződésit. Addig én lezuhanyozom! - lassú, mély csókot nyomok ajkaira, majd eltávolodom, kiveszem a pizsamám és belépek a fürdőbe. Lezuhanyozom, hajat mosok, majd felveszem a ruhám, és megszárítva a hajam, lépek be a szobába. Lou felpillant, végig nyal alsó ajkán, majd összeszedi a papírokat és rárakja a szekrényre. Majd elém áll. Derekamra teszi kezeit és csak néz a szemembe. Karjaimat nyaka köré fonom, lábujjhegyre állok és megcsókol. Fenekem alá vezeti kezeit, belemarkol, majd kettőt gyengén ráüt. Felugrok csípőjére, lehunyom a szemem, Ő pedig az ágyra dönt. Nem mászik rám, kezei még mindig popsimon, simogatja a felületet. Szemeim szétrebbenek és mosolyogva nézek tengerkéken izzó szemeibe.
- Hogy tudtál ennyire magadba bolondítani? A mai napig nem tudok rájönni. - motyogja, mire elmosolyodom.
- Egyszerű. Ahogy neked sikerült. Én viszont sokkal régebbről is emlékszem rád. - meglepődik, majd kíváncsian néz. - Nem emlékszem pontosan, csak arra, hogy nyár volt. Harryvel vagy egy másik göndör hajúval jöttél ki a házból, és valamin nagyon nevetettek. Fociszerelésben voltatok és foci labda is volt nálatok. Majd a foci pályára mentettek, ahol egy nagyon szép gólt rúgtál. Kétszer néztél a szemembe, mindkétszer a szívroham kerülgetett olyan lehengerlő íriszeid voltak, és én még csak 10 éves lehettem. - nevetek fel. Meglepetten néz, majd megcsókol.
- Arra a napra én is emlékszem. Az a göndör, pedig Liam volt. Emlékszem rád, ott ültél, ahol mindig, csak nem volt semmi a kezedben. A pólód alját markolásztad. Akkor kacsintottam rád, igaz? - felkuncogva biccentek, mire ő is felnevet. - Ne nevess ki, de már akkor gyönyörű voltál. Nem tudtalak, hogy megszólítani, így mindig az ablakból néztelek, míg el nem költöztettek. Azt hittem soha nem látom többet azt a lányt, aki a kerítésnek dőlve nap, mint nap újabb könyvvel ül ki és olvass. - megcsókolom, kezeimmel tincsei közé túrok. Felém kerekedik, ujjait bőrömbe mélyeszti, majd lihegve válik el tőlem.
- Nagyon nem akartam ma veled szexelni, de képtelen vagyok neked ellenállni! - felnevetek, majd szemeibe fúrom tekintettem.
- Engedj el és gyere utánam! - mellém dől le, én pedig felpattanva megyek a fehérneműs szekrényemhez és halászok elő egy csipkés, fekete együttest. Leszaladok, majd felvéve a melltartóm és leváltva az alsóneműt vigyorogva várom Louist. Amint megérkezik, a díványon foglal helyet, én pedig az MP3 - on választok ki egy zenét. Amint meg van Britney Spears - Work Bitch c. dala a rúdhoz lépkedek, majd Loura pillantok, aki már izgatottan várja az előadást. Párszor megkerülöm a rudat, majd amint énekelni kezd én is felpattanok a rúdra. Pár forgás után, fejjel lefelé vagyok, majd párszor mozgatva a csípőmet hátra szaltóval a földön kötök ki, a refrén pedig indul is. A földön táncolok tovább, majd felpattanva hátat fordítok Lounak, és twerkelni kezdek. Egy nyögés hagyja el ajkait, ami hangosabb, mint a zene. A következő pillanatban újra a rúdon vagyok és tovább mozgok. Újra a földön vagyok, mikor lassítani kezd. Körbe járom egyszer, majd a rúdhoz húzva csípőm megyek le terpeszben, miközben visszafelé megyek, a srácra pillantok, rá kacsintok, majd újra a rúdon vagyok, és már csak arra figyelek, hogy minél jobban menjenek a koreográfiák. Amint a zene végéhez közeledik, leszállok, a földön mászva közelítem meg a díványon mocorgó fiút, miközben csípőmet fel-le mozgatom, majd az utolsó hangnál ölébe ülök és megcsókolom. Nem vár tovább, lehúzza magáról a nadrágot, miközben maga alá gyűr, lekapja rólam az alsóneműmet és nyakamat szívva hatol belém.


Reggel már a saját ágyamban ébredtem, de egyedül. Mellettem egy kis fecni hevert, amin Louis magyarázza meg, hogy Sia mindjárt itthon van, és neki ott kell lennie. Sóhajtva dőlök vissza a párnák közé, majd hunyom le szemeim. A lakás minden zuga a néma csendtől zengett, míg éjszaka én és Lou lihegései töltötték be. Elmosolyodok az emlékképeken, majd nem tudom mikor, újra bealszom. A következő pillanatban valami nedvesre ébredek a fejemen, és mikor rájövök, hogy újra és újra végig húzza valaki a nyelvét rajtam, azonnal kirebbenek az ágyból.
- Mi a... ? - az ajtóra pillantok, ahol Niallék állnak röhögve, majd belépnek. Az ágyra pillantok, ahol egy lelógó fülű, fekete szemű, barna foltos Beagle nézz rám.
- Ahogy kérted, Becca! A kutyus. - mondja, de én már rögtön magamhoz is szorítom a kicsi nyalogatóst.
- Istenem, köszönöm, srácok! Igaz a szívbajt hoztátok rám, de köszönöm. - elengedve a kutyust ölelem magamhoz mindkettejüket, ők pedig visszaölelnek.
- Na és mentek valamerre? - kérdezem megvakarva kiskutyusom fejét.
- Igazából igen, Wales. Szeretnél jönni? - kérdezi Harry mosolyogva.
- Be kell neki vásárolnom. - mondom rájuk pillantva.
- Megtettük. Szóval minden lent van. Na? - Niall pillant rám kérlelő tekintettel, de én csak megjátszott szomorkás mosollyal fejet rázok.
- Meg kell ismerkednie a gazdival! - mondom, mire felhorkannak.
- Hozhatod őt is! - jelenti ki Harry.
- Nem, srácok! - mondom felnevetve. - Nektek amúgy is beszélnetek kell négyszemközt! - mondom szigorúan rájuk nézve, a válaszuk pedig grimaszolás. Istenem, mint két kamasz.
- Este várj minket pizzával. De mielőtt lelépnénk, mi lesz a kölyök neve? - kérdezi Niall kedves mosollyal arcán. Szemeibe nézek a kutyusnak, majd elmosolyodva a fiúkra nézek.
- Ördög. - elvigyorodnak, majd intve lelépnek. A kutyussal játszom egy picit, majd felveszek egy maci nadrágot, tornacipőt és egy fehér atlétát. Összegumizom a hajam és lemegyek. A fiúk tényleg mindent megvettek, amire szüksége lesz Ördögnek így a kutyaágyat viszem fel, amiben takaró van. Várok egy picit, a kutyus pedig kiszagolva, hogy még senkié az a terület beleveti magát és a kis takarója mögül néz ki, majd vakkant egyet. Felnevetek, majd letrappolva helyezem el a két tálat. Egyikbe langyos vizet töltök, a másikba pedig kutya ételt szórok, amit rögtön falatozni kezd. Én is készítek magamnak kaját, majd gyorsan bekajálva szétnézek. A pulton megpillantom a kutyapórázt, majd Ördögre pillantok.
- Mit szólnál egy kis sétához? - kettőt ugat, farkát jobbra-balra rángatja, majd felugrik térdeimre. Felnevetek, majd a pórázt rátéve nyitom ki az ajtót. ő pedig rögtön kifut. A kulcsot megragadva hagyom, hogy bezáródjon magam után az ajtó, majd mosolyogva indulok a kutyus után.



- Rebecca! - üvölt Liam, mire a kutyával összenézve futásba kezdünk. Ő győzött, ugyanis mikor már leértem Olívia a buksiját simogatva gügyögött neki.
- Kitől kaptad ezt a tüneményt? - kérdezi Olívia, majd felállva megölel.
- Niall és Harry. A pizza is mindjárt itt lesz, szóval remélem nem késnek. - mosolyodom el. - Hogy telt az első közös napotok? - elmosolyodnak, majd mesélésbe kezdenek. Olívia mesél arról, milyen romantikus volt Liam este s reggel is, hogy mindkét alkalommal, étellel lepte meg őt, az éjszaka pedig felejthetetlen volt. Arcomon széles mosoly született, ahogy mindketten elpirultak, a fejemben pedig nekem is megjelentek az emlékképek az éjszakáról. Szemeimet lehunytam egy rövidke pillanatra, és nyelvemre harapva ébredt fel az álmodozásból. Mikor szemeim új kinyíltak Liam és Olívia "mindent értünk" fejjel vigyorogtak rám, majd csengettek. Ördög ugatni kezdett az ajtóra, így gyorsan nyitottam ki, de előttem csak Lou állt.
- Meghoztam. - lihegi kimerülten. - Van itt ruhám, jól esne most valami zuhany? - néz szemeibe kérdőn. Biccentve veszem el tőle a mappát, majd engedem be. Ördög tovább ugatja, s mikor Lou lehajolna, rá is morog.
- Ördög! - szólok rá, mire boci szemeivel búbánást mutat. - Te meg menjél zuhanyozni, ide érzem Sia parfümjét. - felröhög, majd felrohan. Visszamegyek és leülve adom át Olíviának a mappát.
- Már csak a te aláírásod hiányzik. - csillogó kék szemeivel pillant fel rám, majd felkapva az asztalon lévő tollat alá is firkantja.
- És most? - kérdezi Liam rám pillantva.
- Gondolom egyből Európa. - Lou belép a szobába, csókot nyom ajkaimra. Csak egy törölköző van derekán és a haját épp átdörzsöli a törölközővel. Alsó ajkamba harapva rázom meg a fejem és nézek ki Liam és Olívia között egy pontot, hogy ne nézek senkire. Be kéne tiltani, hogy valaki ilyen helyes legyen, sőt! Valaki ettől még meg is halhat!
- Nem. Az európai maffia, olyan lehet, mint az oroszországi kommunisták korszaka. Több ország áll össze, ahol vannak "irányítók", de tulajdonképpen, mindet egy irányítja a háttérből.
- A ribanc apja. - vágja rá Lou.
- S ami még jobb, senki nem tudja, hogy Európa annak a ribanc kezében van. - mondom vigyorogva.
- Szóval mi a terved, Kicsim? - pillant le rám, én pedig most a szemébe nézve.
- Elutazunk én, Olívia, Harry és Niall és körbe járjuk Amerikát, mintha csak elszöktünk volna tőletek. Persze, ezt csak Anastasiának kell beadni. Közben, mi álcázva járjuk az országokat, és világosítunk fel mindenkit arról, hogy ki Európa igazi tulajdonosa, mert ha egyből oda állítunk, rengeteg ellenséget szerezhetünk és meg is ölhetnek minket. - válaszolom mosolyogva.
- Utálom, hogy mindig kimaradok a legjobb buliból. Persze, Niall meg Harry sose. Tényleg ők hol vannak? - kérdezi morgolódva, mire megcsóválom a fejem.
- Gőzöm sincs. - ekkor megszólal a csengő. - Viszont a pizza itt van, te meg öltözz fel. - arrébb lököm egy picit mellkasánál fogva, majd kinyitom az ajtót és kifizetve veszem el a dobozokat. Leteszem a konyha pultra, majd enni kezdünk a többiekkel. Ördögöt nem látom, de a következő pillanatban Lou kezében pihen, miközben Ő felöltözve simogatja a buksiját.
- Megszeretett. - mosolyodom el bekapva egy újabb falatot.
- Engem mindenki szeret, csak ha a szagom egy kurváé, akkor lehetek... más. - köhinti el a mondat végét, majd leteszi és leülve mellém, teszi kezeit a combomra.
- Hogy telt a napod? - kérdezi, mire mosolyogva válaszoltam. 
- Niall, hol a búsban vagytok? - kérdezi Liam belépve. Válasza gondolom a csengetés volt, mert szem forgatva dugta hátsó zsebébe a telefonját Liam. Lenyelve a falatot nyitok ajtót, Ördög pedig mellettem ugat és csahol a farkával. Az ajtóban pedig a két vigyorgó fiú pillant le, majd a szemembe.
- Csak úgy ragyogtok, minden oké? - kérdezem, mire mindkettőn sejtelmes mosoly születik. Vállat rántva megyek vissza és ülök le.
- Lou? 
- Telefonál. - mondja teli szájjal Olívia.
- Látom, te se vagy tiszta nőiségből. - kuncogok fel, mire összeszalad a szemöldöke.
- A férfiak befinganak, büfögnek, úgy beszélnek a szexuális életükről, mintha egy nyitott könyv lenne. Akkor miért is legyek túl lányos? - ott a pont.
- Srácok, bejelentésünk van. - mondja Harry összedörzsölve a kezét.
- Meghalt az apám, nem tudták megmenti, elvitte a szívroham. - mondja Lou sokkolt szemekkel. Szám elé kapom a kezem, majd rögtön oda megyek és megölelem. Szorosan magához szorít, elrejti nyakamnál az arcát, majd csak nedves könnyeit érzem magam. 
- Semmi baj. Add ki! - mondom végig simítva, a többiek pedig némák. Meghalt Louis apja, Anglia maffia főnöké, Mark Tomlinson halott. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése